Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
XTZ fik jeg aldrig rigtig rigtig til spille samme med Volla men kan se du købt en feder sub en de stor kasser jeg købte håber du få mere glæde ved subben end jeg .... sub hehehe list her:
INFINITY KAPPA SUB
Dali Ikon sub
XTZ 99. w12.16s
atlantic technology 642 SB THX sub
artcoustic med 2 stk 10" & 2 stk 12" den som jeg har nu....
Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
okey ja jeg venter til feb. 2011 +++++ med et par Volla mere bagtil i samme farve som dine og mine volla men glæder mig til at spille dem til .... billeder må vente til det hele er oppe og kører ;-.
Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
power watt skrev:
okey ja jeg venter til feb. 2011 +++++ med et par Volla mere bagtil i samme farve som dine og mine volla men glæder mig til at spille dem til .... billeder må vente til det hele er oppe og kører ;-.
Ja det bliver spændende at se men er det egentligt ikke rigeligt med de små Aurummer du har til baght.
Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
piobyte skrev:
power watt skrev:
Ja det bliver spændende at se men er det egentligt ikke rigeligt med de små Aurummer du har til baght.
jo måske men gå efter lyden også bag til .... hva har prøvet center ?
Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
Sendt: 01 November 2010 kl. 02:31 | IP-adresse registreret
power watt skrev:
piobyte skrev:
power watt skrev:
jo måske men gå efter lyden også bag til .... hva har prøvet center ?
Ja , centeren spiller til lige pt , den var helt ny så der går jo ca. 100 timer .
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum