Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 04:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Digitale kanaler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kristian111
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Hej

Skal flytte i lehlighed og i den forbindelse, skal jeg have styr på hvilke kanaler jeg skal have og fra hvilken levandør.

Der er mulighed for at få stofa gennem antennen og den store pakke koster 350 kr. Det tror jeg godt kan gøres billigere. Hvad ville den bedste løsning være, når jeg nu har et tv med dvb-c tuner og mpeg4 codec? Løsningen skal være billigere end de 350 og så gider jeg heller ikke have en boks stående.

Jeg behøver ikke mange kanaler, men sådan nogen som tv3, zulu, tv3+ skal være med.

Til top Vis kristian111's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kristian111

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Hvis tv3, zulu, tv3+ skal være med ser jeg ingen anden udvej end decideret forsøge presse udbyderen til levere for en lavere pris. Moderne sprogbrug Prutte om prisen. Og hvis man ikke vil dette, kommer man vel ingen vegne.

Personligt kan jeg leve uden TV2 betalingsprogrammerne men være foruden tv3 "Viasat", hvis jeg endeligt skulle betale noget.

Stofa/YouSee ser ud til ligge ca eller max 10% fra hinandens beløb på Årsbasis. Og dette er vel ikke nok til virkeligt flytte SEERNE fra de indgroede vaner _____

Jeg mener at selvom mange ser skævt til Viasat, da har de absolut fat i noget!

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger selv Canal Digital - på satelit - men mest fordi de der ar suverent flest HD-kanaler i udbud i Danmark. uden filmpakken kan eg pt. tage 10 HD-kanaler, og betaler man lidt mere får man et par stykker mere med film og sport.

Dog har jeg ikke TV3. men pyt.

har man først set forskellen, og kan man få det - er der ingen vej tilbage.
Jeg tjecker altid om der er noget "på HD" inden jeg zapper videre.

Jeg ville presse på for mere HD hos de andre udbydere  -  ellers er det ligemeget.

Har du tjecket TDC´s nye sampak med i-net, mobil, fastnet og TV via nettet? Det er da en sampak der vil noget ellers...

Blot et indspark - måske lidt offtopic hvis man ikke kan have satelit hvor du bor.

Mvh. Offcourse

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes