Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:34   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Music Reference (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 79
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Absolut

Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.

Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Absolut

Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.

Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan

Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?!   hehehe...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Absolut

Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.

Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan

Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?!   hehehe...

Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Absolut

Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.

Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan

Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?!   hehehe...

Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.

SÅ stopper du  

De er da alle med lak, bare forskellig finish?

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Absolut

Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.

Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan

Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?!   hehehe...

Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.

SÅ stopper du  

De er da alle med lak, bare forskellig finish?

Nej... Mine Rienzi er i satin makore uden lak. Lak koster 10k mere

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Takker

Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til?  

Absolut

Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.

Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan

Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?!   hehehe...

Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.

SÅ stopper du  

De er da alle med lak, bare forskellig finish?

Nej... Mine Rienzi er i satin makore uden lak. Lak koster 10k mere

Ok  

... men det der med at de lyder bedre når de er lakeret  HA...

Det kan sgu da kun være fordi at de ser flotte ud, og har kostet de 10K mere...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Nej den er god nok... De får jo 10lag lak, så overfladen bliver sten hård...
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Nej den er god nok... De får jo 10lag lak, så overfladen bliver sten hård...

Hmmm, hvad skulle det så lige betyde?

Tror du lyden "glider" letter af eller lign.? Eller der sker en anden diffraktion  Der er jo filt på diskant/mellemtone sektionen på begge...  Resten kan altså ikke gøre nogen forskel, det er et salgsargument  10K mere...

Jeg tror bare ikke at jeg ville kunne høre forskel...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:

kennethjensen skrev:
Nej den er god nok... De får jo 10lag lak, så overfladen bliver sten hård...

Hmmm, hvad skulle det så lige betyde?

Tror du lyden "glider" letter af eller lign.? Eller der sker en anden diffraktion  Der er jo filt på diskant/mellemtone sektionen på begge...  Resten kan altså ikke gøre nogen forskel, det er et salgsargument  10K mere...

Jeg tror bare ikke at jeg ville kunne høre forskel...

Ingen anelse... Jeg kan heller ikke høre forskel..

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 965
Sendt: 07 August 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Ja, guldknapper bliver man hurtigt træt af at se på. Godt valg!

Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:

kennethjensen skrev:
Der er sgu flot

Ja, guldknapper bliver man hurtigt træt af at se på. Godt valg!

Ja ...... mega øv hehe. Men pyt, skal have min solgt. Der nemlig nyt på vej

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 07 August 2009 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 07 August 2009 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

bliver han jo nød til med den store røv

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 07 August 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

bliver han jo nød til med den store røv

Har i 2 et eller andet kørende med hinanden                         



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 08 August 2009 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

bliver han jo nød til med den store røv

Har i 2 et eller andet kørende med hinanden                         

Ja, men vil ikke fortælle om det

 

 

  

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 08 August 2009 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

bliver han jo nød til med den store røv

Har i 2 et eller andet kørende med hinanden                         

Ja, men vil ikke fortælle om det

 

 

  

HiFi4all, nu også med dating profiler



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 08 August 2009 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

bliver han jo nød til med den store røv

Har i 2 et eller andet kørende med hinanden                         

Ja, men vil ikke fortælle om det

 

 

  

HiFi4all, nu også med dating profiler

Dooooohhhhh, hahaha....   

Jeg er kun gift med min nye Acute  

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 08 August 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

Mange takker

Ja, de gav sig en smule, og så passer det faktisk alligevel fint med to...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 08 August 2009 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine

Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........

bliver han jo nød til med den store røv

Hov! Kan vi så lige falde lidt til ro på den 

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 

<< Forrige Side af 79 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes