Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Jeg stiger af. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Toolate skrev:

Guldkysten skrev:
eld din næste  

Jeg kender en bager der er i form og han elder sin næste. Der skulle måske stå ælt, nå hvad.

Jeg er ikke påtaget af din avatar, men man tænker da sit når man ser den. Der med ikke sagt du ikke er omgængelig. Men du falder da lige ud af posen og bum så lægger den der. Men det skal man jo bare vide så går det nok.

Ja - jeg er lige ud af posen og skyder gråspurve med kanoner - jeg er da ærlig omkring det - og jeg undskylder da virkelig hvis jeg har fornærmet dig, det var så sandelig ikke meningen - men ok - men uanset hvad du mener om mig pga. et billede - det bliver ikke skiftet af den grund - ked af at sige det, men jeg er ligeglad med hvad du tolker dig frem til - jeg har ikke sat billedet ind for at genere nogen, hverken dig eller nogle andre - og tolker du mig som sådan, så dig om det - det er jeg ligeglad med - men med tanke for emnet, så bliver du sikkert sur nu, nu hvor jeg har skrevet dette - og jeg tager da også gerne tæskene det tager
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Ja - jeg er lige ud af posen og skyder gråspurve med kanoner...

Nuu praler du vist lidt.

Om du så havde en slangebøsse og en hel pose mølkugler, så kunne du ikke ramme et eneste møl.

Nææ de store armbevægelser må du længere ud på landet med, hvor gråspurvene går med nummerplader, og postbudet kun kommer hvis han får overtidsbetaling.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Guldkysten skrev:
Ja - jeg er lige ud af posen og skyder gråspurve med kanoner...

Nuu praler du vist lidt.

Om du så havde en slangebøsse og en hel pose mølkugler, så kunne du ikke ramme et eneste møl.

Nææ de store armbevægelser må du længere ud på landet med, hvor gråspurvene går med nummerplader, og postbudet kun kommer hvis han får overtidsbetaling.

dig om det - fred være med det - jeg er som jeg er - og er engentlig ret ligeglad med hvad andre mener - men jeg er også længere ude på landet - så jeg kan tillade mig det

EDIT: herude har både køer og grise nummerplader - vi nøjes ikke med fugle

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

kan I ikke tage den der på privaten? 
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
kan I ikke tage den der på privaten? 

næ - sletter skidtet - kommer igen vegne der - så venligt om du vil slette mit tomme indlæg og dette

sheep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

jeg vil gerne bakke om "støt toolate koncerten"

Du er med til at gøre dette forum til et godt sted - så lad dig ikke slå ud af lade enkeltpersoners manglende situationsfornemmlese, opdragelse, taknemmelighed.... Ignorer den slags kommentarer og hvis de er for grove så brug "rapport" funktionen som admin anbefaler.

Det er da for ærgeligt hvis de få ½ hjerner der ikke kan opføre sig ordentligt skal skræmme gode og konstruktive brugere væk en efter en.....

Håber du blir!

Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Hermed en opfordring til at forumdeltagere om at bruge rapport-funktionen mod de brådne kar i stedet for at stikke halen mellem benene. Nogen har desværre ikke lært hvordan man skal opføre sig, og skal vi have et ordentligt forum er der nogen som skal gå forrest. Som Toftdahl skrev tidligere i tråden synes jeg vi alle skal udnytte at Hifi4all har administratorer, som rent faktisk gider gøre noget ved de dårlige elementer. Det er efter min mening en af styrkerne ved dette forum, så lad os da i fællesskab udnytte det!

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

sheep skrev:

..............hvis de få ½ hjerner

Ikke fordi jeg har noget med det at gøre, men synes måske vi skulle holde os til retningslinierne for dette forum. Ang. sprog og tale - så er det ikke den tone administartorerne ønsker.

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Januar 2006 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

I bund og grund er det da simpelt - du skal tiltale folk, som du selv forventer at blive tiltalt - med respekt - ret simpelt - ikke noget kloge åge, bedrevidende, men på lige vilkår - det er jo faktisk simpelt når man tænker over det 

torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 02:36 | IP-adresse registreret  

Åhhh (sagt meget surt og vred) jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad i synes og siger...... INGEN forlader skuden selvom den synker

(joke)

toolate jeg håber at du kan se, at folk herinde bakker hinanden op. Og se igenmen med fingerne med dem der bare er "trælse".

Så bliv og hjælp os alle med at gøre h4a endnu bedre (dette gælder som en opfordning til alle).

Ingen smid rotterne overbord og sop ikke i vandet.

Mr.EntryLevel
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 25 September 2005
Lokalitet: Sverige
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Der er ikke noget i vejen med at sige tingene direkte - bedst når det er krydret med sjove bemærkninger. Men alt for mange svarer på indlæg uden at læse indlægget ordentligt - og så virker en meget direkte bemærkning krænkende, fordi den skyder forbi.

Det er vigtigt vi holder en ordentlig tone og forbliver uenige på en civilseret måde. Man kan ikke have samme mening om alt og vi har ikke ikke samme erfaring og samme referencer.

Og når nu posen er åben, så er der en ting der irriterer mig: de automat svar det ofter kommer når en uerfaren person formaster sig ind i hifi-t**sernes hellige haller og spørger om råd. Automatsvarene lyder ofte: køb Dali/NAD/Denon/Marantz....  Bevares, det er alle gode mærker, men det vil klæde disse hjælpe-svarere at fortælle at man anbefaler dette eller hint produkt fordi man selv har det.

Når man vil hjælpe andre må man møde dem hvor de er - og besser wesser holdninger fremmer ikke dialogen.

Når du skriver her i HiFi4all, så skriv som om du står overfor den/dem du skriver til, face to face. Og bliver du gal over et indlæg, så tæl til 10 og læs det igen et par gange før du "syder kanonen af" - for alle kan sikkert genkende at man får sagt meget l**t når man er vred.

Til top Vis Mr.EntryLevel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.EntryLevel

Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Toolate skrev:

Guldkysten skrev:
eld din næste  

Jeg kender en bager der er i form og han elder sin næste. Der skulle måske stå ælt, nå hvad.

Jeg er ikke påtaget af din avatar, men man tænker da sit når man ser den. Der med ikke sagt du ikke er omgængelig. Men du falder da lige ud af posen og bum så lægger den der. Men det skal man jo bare vide så går det nok.

Ja - jeg er lige ud af posen og skyder gråspurve med kanoner - jeg er da ærlig omkring det - og jeg undskylder da virkelig hvis jeg har fornærmet dig, det var så sandelig ikke meningen - men ok - men uanset hvad du mener om mig pga. et billede - det bliver ikke skiftet af den grund - ked af at sige det, men jeg er ligeglad med hvad du tolker dig frem til - jeg har ikke sat billedet ind for at genere nogen, hverken dig eller nogle andre - og tolker du mig som sådan, så dig om det - det er jeg ligeglad med - men med tanke for emnet, så bliver du sikkert sur nu, nu hvor jeg har skrevet dette - og jeg tager da også gerne tæskene det tager

Jeg skriver; Men du falder da lige ud af posen og bum så lægger den der. Men det skal man jo bare vide så går det nok. Så nej jeg er ikke sur og vil da heller ikke give dig tæsk.

Jeg er desuden glad for, at emnet er blevet taget på denne måde og håber vi kan blive ved med, at holde den gode tone. Tak for opbakningen

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes