| Sendt: 21 Marts 2009 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle
Har lige købt en Sony DG820 surround reciever, havde sku nok håbet det hele violle gå lidt mere smertefrit.
Har koblet både min BD og DVD/Harddisk på via HDMI, og "nyder" glæden af HDMI switching. MEN, signallet fra min DVD/Harddisk bliver scaleret således jeg for et mindre billed end hvis jeg havde HDMI direkte fra enheden og over i mit fjernsyn.
Det er ganske enkelt "træls", er der nogen forslag, eller skal jeg igang med at pakke recieveren ned igen, og retunere den til en større model som muligvis kan håndtere dette via noget OSD/GUI ?
Håber I har nogle indput
Ps. billedet fra BD er fantastisk. __________________ Mvh / Jesper
|