Uha du er ude i spørgsmål der er svære at svare på, fordi det er så individuelt hvad vi synes ser godt ud. Jeg vil alligevel prøve med et par idéer at gå
videre med

:
Hvis du vælger at købe et TV, så gå efter et 32". Det er her fra konkurrencen for alvor starter, så du får langt bedre kvalitet (og større udvalg) for de
samme penge med et 32". Netop fordi konkurrencen er så hård, og modellerne skifter ustandselig, kan jeg ikke anbefale noget konkret.
Gør op med dig selv, hvad der er vigtigt: Lysstyrke, tilslutningsmuligheder, USB-optagefunktion etc., og gå på jagt i tilbuddene. Du kan sagtens få et godt
TV for 3.000 i dag, hvor udviklingen går så hurtigt, at et nyt TV nærmest er forældet inden du får det båret hjem fra butikken og installeret

. Det du
køber til den pris, er derfor ofte sidste eller forrige års topmodeller.
Beslutter du dig for at beholde din skærm og købe en Tuner, vil det være dine behov der afgør hvad du skal ofre. Du vil ikke kunne se forskel på billedet,
uanset hvad du køber. Selv de billigste kan levere langt bedre billede end det antennesignal du modtager. Forskellene ligger derfor i hvor brugervenlige de
er. Især er de billigste kendetegnet ved at være langsomme til at skifte kanal, og ikke mindst programvisningsfunktionen kan være en lammer, ligesom
fjernbetjeningerne virker - nå ja billige. Kan du leve med det, kan du roligt købe billigste model.
Min TV-løsning består af en præsentationsskærm (dem der hænger i supermarkeder, lufthavne etc.) på 32", tilsluttet en tuner fra Harald Nyborg.
Billedkvaliteten er super

. Jeg bruger samtidig skærmen som PC-skærm - det er stærkt vanedannende at arbejde på en stor skærm

).