Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Søger Lyngdorf erfaringer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 13 Juni 2011 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

RiverKing skrev:
morkaj skrev:

Jo jeg kunne godt jagte den, men jeg var så eventyrligt træt af Lyngdorf og deres p.., ydermere er det ikke godt for mit humør at skulle omgås den slags løgnagtigt pak.

Nu kan jeg så have fornøjelsen af at finde mig en ny forstærker - det er da altid noget.

Lyngdorf lyder fint, men pas for guds skyld på hvis der sker noget med det - man kan ikke stole på disse fyre.

Havde de fra starten lave tilbudet som +pris for ombytningen havde jeg nok gået med til det, men for f..... hvor jeg efter den week-end følte mig taget i rumpetten.

M

Jeg kan godt følge dig langt hen af vejen, men på den anden side, hvis "alle" bare ligger sig om på ryggen, når noet går galt med deres Lyngdorf pridukt, så lærer de jo aldrig at deres handlinger faktisk har konsekvenser ude i den virkelige verden

Nu har jeg heldigvis ikke haft skyggen af problemer med mit, men det er da synd at du skal snydes for den lydkvalitet, som du faldt for i første omgang, synes jeg.

Men god jagt

Ligger på ryggen vil jeg nu ikke sige at jeg gør, jeg "arbejder" bare lidt i det skjulte.
Jeg har et ganske stort netværk i HiFi henseende og det er her at slaget skal slås.

Har lovet mig selv at dette skal koste dem kunder, uden at jeg vel og mærke flamer, men ved stille og rolig skubben.

Tak - jeg nyder jagten.
m

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 13 Juni 2011 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Maestroelite skrev:

Jeg kan godt forstå dine frustrationer!

Det der skulle have været glæde og nydelse endte med at blive en kamp, og så slutter det sjove brat...

Om ikke andet, så vil jeg da sige at mine overvejelser om Lyngdorf er sat lidt længere tilbage i køen...

Men der er jo heldigvis så meget andet godt "derude"

Kan ikke sige andet en at det "glæder" mig at du genovervejer et eventuelt Lyngdorf engagement.
Jeg fandt ellers en sprit ny 2200'er i tyskland til en rimelig peng, men .... vil sgu' ikke ha' med det at gøre mere (men fik dog en sludder med sælgeren om Lyngdorf og vi var ikke helt uenige).

Jeg har efterfølgende købt et par forstærkere og det er herligt.

God vind
m

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes