Sendt: 05 Maj 2009 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik en HD-Selector for et halv år siden, jeg fik at vide at de nye programmer blev lagt ind på mit gamle programkort aligevel sendte de mig et nyt, som de også ville have penge for, det tog 10 opringninger med ca 20min ventetid ''hvis jeg kom igennem'' til yousee, før det var løst.
Ca et gang om ugen er billedet frosset så jeg har måttet slukke den et par gang for at få den igang igen, DR2 var der problemer med en hel måned,jeg prøvede at sætte min gamle Sagem- selector til og den virkede fint'' min ant. led. er 6 meter'' så det er ikke forbindelsen det er galt med .
Bestilte TV1000 for 2 måneder siden, det blev så lagt på mit gamle programkort som var lukket, det krævede 4 opringninger og en masse ventetid før det var løst.
For en måned side kom der opdateringer til selectoren hvorefter den døde. Efter besøg af en teknikker og ventet 3 uger på en ny, som jeg selv måtte ud og hente fordi jeg var registret forkert så yousee ikke kunne afmelde den gamle, sidder jeg med en ny som på 2uger har frosset 2 gange. Jeg kender 3 andre på mit arbejde der også har forskeldige problemer med både hd-selectoren og yousee kundeservice'' flinke at tale med,men enten ringer de ikke tlbage eller svarer de ikke på e-mail''
Billed kvaliteten på hd-selectoren er det desværre temlig bedre end et anlogt signal ellers havde jeg opsagt den for længe siden
|