Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2025 | 12:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Selector problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HAMISH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Maj 2009 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Jeg fik en HD-Selector for et halv år siden, jeg fik at vide at de nye programmer blev lagt ind på mit gamle programkort aligevel sendte de mig et nyt, som de også ville have penge for, det tog  10 opringninger med ca 20min ventetid ''hvis jeg kom igennem'' til yousee, før det var løst.

Ca et gang om ugen er billedet frosset så jeg har måttet slukke den et par gang for at få den igang igen, DR2 var der problemer med en hel måned,jeg prøvede at sætte min gamle Sagem- selector til og den virkede fint'' min ant. led. er 6 meter'' så det er ikke forbindelsen det er galt med .

Bestilte TV1000 for 2 måneder siden, det blev så lagt på mit gamle programkort som var lukket, det krævede 4 opringninger og en masse ventetid før det var løst.

For en måned side kom der opdateringer til selectoren  hvorefter den døde. Efter besøg af en teknikker og ventet 3 uger på en ny, som jeg selv måtte ud og hente fordi jeg var registret forkert så yousee ikke kunne afmelde den gamle, sidder jeg med en ny som på 2uger har frosset 2 gange. Jeg kender 3 andre på mit arbejde der også har forskeldige problemer med både hd-selectoren og yousee kundeservice'' flinke at tale med,men enten ringer de ikke tlbage eller svarer de ikke på e-mail''

Billed kvaliteten på hd-selectoren er det desværre temlig bedre end et anlogt signal ellers havde jeg opsagt den for længe siden

Til top Vis HAMISH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAMISH

HAMISH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Den 23/5 frøs billedet på HD-selectoren 3 gange på en time, jeg ringer så til You see TV support,hvor efter personen hos You see får min adresse bliver han lidt tavs og begynder at spørge mig om hvilken selector jeg har.Det viser sig at de stadig ikke har registreret at jeg har en selector.Jeg spørger om jeg skal igennemdet samme igen med 10 til 15 opringninger om selv skal hente en ny selector, han svare at når de hos You see får en opringningen skriver de det ned og så sker der noget.

den 27/5 havde jeg stadig ikke hørt noget og ringer igen til TV support. De kunne nu se at jeg havde en selector, men der var ingen fejlmelding på den, hun undskyldte og sagde at jeg ville få en sms og en opringning dagen efter, jeg fik en sms med et fejlmeldnings nummer men ellers har jeg ikke hørt noget.

Hvis der nogen der skal til at bestille digital TV og har mulighed for at vælge et andet alternativ end You see, SÅ TAG DET 

Til top Vis HAMISH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAMISH

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes