Forfatter |
|
klaus84 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2016 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer.
Jeg har brug for Jeres hjælp.
Da mit nuværende system ikke bliver brugt, vil jeg gerne have der er en anden som kan få glæde af det. Jeg har samlet billeder samt specs over
hvad jeg vil sælge.
Det skal siges, at det er blevet flyttet mange gange, så det har fået mange skrammer. Jeg har forsøgt og vise det på billederne.
Mht lyden ;D! - Det BLÆSER jo afsted, med super bass man kan mærke i gulvet fra den lækre 15" cerwin-vega sub. Alt virker som det skal her.
Jeg kunne ikke ligge alle billederne herind, så har smidt dem op i skyen her - http://devjakobsen.dk
Hvad kan jeg være bekendt at tage for::
a) Pris på sub?
b) Pris på receiver?
c) Pris på front og center?
d) Pris på bag højtalere?
e) en evt samlet pris?
Tak for hjælpen alle
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu bli´r du nok skuffet. Sub´en er nok det der er mest værd. Prøv at sælge den for 1000-1500. Resten er tæt på intet værd. Det er skrammet = der er ingen, der er interesseret. Din Marantz er fra før HDMI og nye surroundformater, og er helt uden mulighed for at tilslutte digitale kilder. Bedste bud: 1000,- kr. for resten samlet, og så skal du nok være heldig  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
klaus84 Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Nu bli´r du nok skuffet.Sub´en er nok det der er mest værd. Prøv at sælge den for 1000-1500.Resten er tæt på intet værd. Det er
skrammet = der er ingen, der er interesseret. Din Marantz er fra før HDMI og nye surroundformater, og er helt uden mulighed for at tilslutte digitale
kilder.Bedste bud: 1000,- kr. for resten samlet, og så skal du nok være heldig . |
|
|
Tak, ja du har ret. Jeg blev nok lidt skuffet da jeg læste dit indlæg.
Den er tilsluttet digitalt, bare ikke med hdmi.
havde håbet på 3500-4000 :o) doh
|
Til top |
|
|
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Nu bli´r du nok skuffet.Sub´en er nok det der er mest værd. Prøv at sælge den for 1000-1500.Resten er tæt på intet værd. Det er
skrammet = der er ingen, der er interesseret. Din Marantz er fra før HDMI og nye surroundformater, og er helt uden mulighed for at tilslutte digitale
kilder.Bedste bud: 1000,- kr. for resten samlet, og så skal du nok være heldig . |
|
|
Der da Coaxial og optisk indgang... Mig bekendt er det da digitale indgange... __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
klaus84 skrev:
Boydk skrev:
Nu bli´r du nok skuffet.Sub´en er nok det der er mest værd. Prøv at sælge den for 1000-1500.Resten er tæt på
intet værd. Det er
|
|
Tak, ja du har ret. Jeg blev nok lidt skuffet da jeg læste dit indlæg.
Den er tilsluttet digitalt, bare ikke med hdmi.
havde håbet på 3500-4000 :o) doh |
|
|
Argon center og front vil du nok kunne få 500,- Subwoofer 1500,- 2 x Dali R1000 300,- Marantz sr4200 ???,- __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. MBG skrev:
Der da Coaxial og optisk indgang... Mig bekendt er det da digitale indgange... |
|
|
 Sorry... my bad, det er der da også, men det ændrer s´gu ikke på min vurdering. Den er det, den er, og det er ikke ret meget i 2016  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
klaus84 Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2016 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|