| Sendt: 15 November 2011 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Nu er Poul’s skriverier altid ganske fornøjelige, jeg har da selv og ganske ofte klasket mine lår højrøde i rene grineflip over
hans skæve (ofte tenderende til forrykte) vinklinger (fordrejninger) af virkeligheden.
Anyway, I beder om, at en spade bliver kaldt en spade og undrer jer over hvorfor man lukker en virksomhed når nu ”det jo
går så godt” !
Forhåbentligt er det sådan, at når en virksomhed drives seriøst, så opererer man i forhold til en nogenlunde gennemtænkt
forretningsplan bl.a. med budgetter og meget andet.
Som skrevet i min pressemeddelelse, lagde jeg i 2008 i forbindelse med den daværende forretningsplan et 3-års budget
gældende for 2009-2011. Dette budget er blevet 100% indfriet, hvilket jeg betragter som en succes.
Som skrevet i min pressemeddelelse, lagde jeg ligeledes et ambitionsniveau omkring nytænkning, service og kvalitet, disse
mål er også indfriet, hvilket jeg ligeledes betragter som en succes.
Bemærk, at jeg intet sted har skrevet at jeg er blevet velhavende !
Jeg tvivler faktisk meget på, at der de seneste 3-5 år overhovedet er skabt millionærer indenfor den danske hifibranche –
markedet er simpelthen ikke til det.
Tilbage til den efterlyste spade. Jeg skrev i min pressemeddelelse, at min entusiasme er dalende, hvilket også er
fuldstændigt sandt – jeg savner udfordringer, jeg savner kolleger og så er der en række forhold som hænger mig langt ud af
halsen. Derfor har jeg besluttet mig for, at stoppe mens legen er god og søge nye udfordringer.
Hifi og musik, vil fremover være noget jeg selvfølgelig vil dyrke og nyde, men med udgangspunkt i egen interesse.
Endnu en gang, skal der lyde en tak til kunder, kolleger og leverandører – det har været en spændende tid, som jeg så
afgjort også har lært noget af. Som jeg plejer at sige: Man ærgrer sig kun over ting, man ikke fik gjort eller prøvet !
De bedste hilsner
Morten
|