Sendt: 28 August 2009 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
Hvilke bokse findes, som kan bruges til YouSee - og hvad kan de? |
|
|
Der findes tredjepartsbokse, men jeg har ingen erfaring med dem.
kaso skrev:
Hvor stor HDD sidder der i YouSees boks - og kan den købes istedet for at man lejer den? |
|
|
Der er 160GB. Den kan også købes (fremgår af deres prisliste), men ved ikke om det er tilfældet efter 15/9.
kaso skrev:
Hvordan er kvaliteten ifht. CD? Jeg hører fra en kollega, at Viasats kvalitet (stadig) er elendig - selv på HD-kanalerne (han har både CD og Viasat) - hvordan er YouSee i sammenligning? |
|
|
YouSee sender generelt det de modtager, så kanalerne fra henholdsvis Canal Digital og Viasat er i samme kvalitet som hos de respektive udbydere.
kaso skrev:
Er boks og kort låst sammen - eller kan jeg købe CAM til soveværelsesfjernsynet og bruge programkortet fra stuen heri (selvfølgelig ikke samtidig)? (TV'et har DVB-C + plads til CAM) |
|
|
Ja, det kan du godt. Efter 15/9 bliver det "digitale spejl" endda gjort frit, så de kanaler der er i den analoge pakke du abonnerer på kan ses uden CAM i dit tv med DVB-C tuner.
Digitale kanaler du abonnerer på derudover kræver kortet. __________________ Pioneer PDP-436XDE · Pioneer DVR-540H-S · Samsung SMT-H3126 · Sony Playstation 3 (40GB) · Marantz SR6003 · Dali Concept 2 · Dali Concept Center · KEF KHT2001.2 · KEF PSW2010 · Logitech Harmony One
|