Emne: Ryd sofabordet ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 07 Maj 2009 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
| At give 6000 kroner for noget der blot kan kontrollere et anlæg er sgu luksus. |
|
|
Ja, det er dét der er hele pointen. Anlægget det skal betjene er også luksus. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 07 Maj 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er enig med Otto på dette område. Der er fordele og ulemper ved alt, de eneste ulemper jeg kan se ved remotes i den dyre ende er pris og setup. Jeg har selv pronto og ville ikke leve uden. Udover at slippe for IR, så er 2-vejs kommunikation utroligt vanedannende. Hvis man investerer i sådan et system skal man dog nok lige være opmærksom på prisen det koster at få programmeret den. Med mindre man har kendskab til javascript kan det virke utroligt uoverskueligt. At prøve at lave en fjernbetjening kun med makroer uden at bruge en eller anden form for scripts er fuldstændigt håbløst hvis det skal virke perfekt hver gang.
jeg har selv haft nogle af de billigere multi remotes og de er da ikke noget der er værd at samle på, men vha. RS-232 koder åbner mulighederne sig utroligt meget, da der for det meste er en specifik kommando til ethvert menupunkt (+ de ting som rent faktisk ikke ligger på standard remoten). Hvis jeg skal skrue op for kontrasten på mit tv kan jeg gøre det via RS232 ved et tryk fremfor at skulle gennem 4 menuer. Men det tager så igen en hulens masse tid at skrive det ind i en database __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
lunddal skrev:
Kjeldsen skrev:
lunddal skrev:
Kjeldsen skrev:
At give det samme for en fjernbetjening som en habil laptop, mener jeg er helt ude i hampen. Uanset hvor smart den er, kan den kun være overprissat i min optik.
|
|
|
Det er jo to vidt forskellige ting. |
|
|
Det er to stykker elektronik med software.
|
|
|
Javel ja, så det gør dem sammnelignlige? Hvorfor skal den bærbare så koste mere end min mobil? Det er jo også bare noget elektronik med software.
Derudover indeholder den bærbare som standard "kun" styresystemet og giver dig mulighed for at installere dine ønskede programmer ovenpå, og de koster jo også penge.
Photoshop er måske i dine øjne også for dyrt i forhold til Solitaire? Det er jo begge bare linjer af kode. |
|
|
Der er ikke den store forskel på prisen mellem en avanceret mobil (bluetooth, WLAN mv.) og en lille netbook.
Og ja meget software er alt for dyrt for almindelige brugere. Man kan sagtens får gratis software der fuldt ud opfylder den almindelige forbrugers behov. Men, det er vist en helt anden snak.
|
|
|
nu kender jeg ikke noget til nevo'en, men har en pronto 9600. Den kan, hvis man er lidt ferm til at programmere, faktisk også gå på nettet __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Onkel O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv igennem flere år ledt efter en brugbar univeral fjernbetjening, men hvis den ikke kan erstatte samtlige funktioner på de originale fjernbetjeninger, så gi´r det ikke mening at købe en.
Når det så er sagt, så har jeg endelig fundet den: Logitech Harmony One. Det tager godt nok langt tid at programere den, så den fungerer perfekt i alle situationer. Men hvis hvis du har lidt tålmodighed så kan du lave forholdsvise avancerede indstillinger på den. Jeg vil i den forbindelse også rose Logitech for deres support. Både jeg og en ven har oplevet at vi ikke kunne finde up af at opsætte en speciel funktion, og sendte derfor en mail til Logitech support og beskrev problemet. Dagen efter var der en mail, hvor de skrev at de havde opdateret vores opsætning, og i begge tilfælde virkede det.
Kig efter den på nettet, hvor man kan finde den til priser der ligger et godt stykke under Logitechs listepris. Jeg har selv købt min her: www.shg.dk
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det ikke bare en IR remote?
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er sku' da kun for gadgetgejlere til de priser. det er sku lidt chokerende. det skal siges at jeg første læste nyheden efter at have læst denne tråd.
Det kan godt være at finishen er lækker, men priserne er latterlige. Indmaden er med en meget lille computer som ikke tilnærmelsesvist kan ligeså meget som de allerbilligste laptops, dertil kommer en touchskærm. Til sidst "kabinettet" som må bestå af rent guld, hvis prisen da skal have nogen mening.
det er klart at det er et fantastisk produkt af både software og indpakning, som ikke produceres i stort antal, men når den billigste linuxbaserede laptop kan købes spritny for 1500 er det ikke så svært at regne ud at det ikke er indmaden der koster.
bitch bare løs, men vær sikker på at jeg ikke er den eneste der priser på henholdvis 5000+ og 8000+ er en f**king joke
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har måske ikke overvejet at firmaet gerne vil have penge for udvikling og software? Hvorfor kigger du kun på hardwaren og bedømmer ud fra det?
Egentligt utroligt hvilken kritik der er vedr. et fjernbetjeningssystem på et forum hvor 1.000/m for et kabel ikke er noget problem.
__________________ Pioneer PDP-436XDE · Pioneer DVR-540H-S · Samsung SMT-H3126 · Sony Playstation 3 (40GB) · Marantz SR6003 · Dali Concept 2 · Dali Concept Center · KEF KHT2001.2 · KEF PSW2010 · Logitech Harmony One
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9423
|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
lunddal skrev:
Du har måske ikke overvejet at firmaet gerne vil have penge for udvikling og software? Hvorfor kigger du kun på hardwaren og bedømmer ud fra det?
Egentligt utroligt hvilken kritik der er vedr. et fjernbetjeningssystem på et forum hvor 1.000/m for et kabel ikke er noget problem. |
|
|
Prøv at læse igen. Der er rigtigt mange der har samme holdning til prissætning af kabler som til prissætning af fancy remotes.
Hvis ikke man forventer at kunne sælger ret mange enheder af sit højteknologiske produkt, så bliver prisen naturligvis høj, men man kunne jo også være lidt mere optimistisk og tro på sit eget produkt.
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så du mener ikke at Nevo tror på sit eget produkt?
Der er da mange på dette forum, der netop i sine hjemmebio setups går op i at alt går op i en højere enhed, og her passer dette jo fint ind.
Er 8.500 mange penge, hvis hele anlægget har kostet 250.000? Der er endda brugere her som har bygget til for at få hjemmebio, og så dækker de 250.000 dårligt nok selve rummet før anlæg.
Jeg kan jo kun gætte mig til din holdning til Kaleidascape.
__________________ Pioneer PDP-436XDE · Pioneer DVR-540H-S · Samsung SMT-H3126 · Sony Playstation 3 (40GB) · Marantz SR6003 · Dali Concept 2 · Dali Concept Center · KEF KHT2001.2 · KEF PSW2010 · Logitech Harmony One
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
lunddal skrev:
Egentligt utroligt hvilken kritik der er vedr. et fjernbetjeningssystem på et forum hvor 1.000/m for et kabel ikke er noget problem. |
|
|
Selvfølgelig skal de have penge for udvikling af software, men det sku' ikke it factory der har programmeret. Hvis du lige nærlæser, mit indlæg skriver jegat det er et fantastisk produkt, hvor det ikke er indmaden der koster. ....software og design. guldindpakningen var en joke, ok? Kabler koster så ikke lige en milliard meteren hos mig, men hvis jeg mente det var gennem en kabelinvestering jeg kunne få den største lydforbedring ville jeg kaste lidt gysser efter det.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
lunddal skrev:
Jeg kan jo kun gætte mig til din holdning til Kaleidascape. |
|
|
uh, når de får implementeret understøttelse for Blu Ray (og forhåbentligt HD DVD) inkl. lyd, så starter opsparingen. Jeg har kigget lidt på en billig løsning, tvix er vist det bedste bud, men det er jo ikke engang tæt på __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
det er sku' da kun for gadgetgejlere til de priser.
|
|
|
Nej, det er netop ikke til "gadget-gejlere". Det er til almindelige, men naturligvis kvalitetsbevidste forbrugere, der ikke gider rode med programmering og nørde med teknik-detaljer, for at kunne betjene sit anlæg. Det er direkte misforstået at man skal være teknik-nørd for at retfærdiggøre prisen på sådan et produkt, det er netop omvendt.
sunmusic skrev:
bitch bare løs, men vær sikker på at jeg ikke er den eneste der priser på henholdvis 5000+ og 8000+ er en f**king joke
|
|
|
Hvis der er nogen der bitcher, så er det da dig - hvorfor så aggressiv overfor et produkt der kan noget mere end du lige har brug for? Det er da helt fair at man ikke lige har behov for et givent produkt, men jeg forstår ikke den aggressive holdning. Det gælder iøvrigt ikke kun dette produkt, det dukker frem hver eneste gang der er en nyhed om et produkt i lidt over husmands-klassen.
Men det er fair nok at sige at man er uden for målgruppen, det er ikke et produkt der har en bred målgruppe, det har aldrig været formålet. Men jeg synes det er slående hvor mange der har misforstået hvem målgruppen egentlig er. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
|
jeg er enig med Otto på dette område. Der er fordele og ulemper ved alt, de eneste ulemper jeg kan se ved remotes i den dyre ende er pris og setup. Jeg har selv pronto og ville ikke leve uden. Udover at slippe for IR, så er 2-vejs kommunikation utroligt vanedannende. Hvis man investerer i sådan et system skal man dog nok lige være opmærksom på prisen det koster at få programmeret den. Med mindre man har kendskab til javascript kan det virke utroligt uoverskueligt. At prøve at lave en fjernbetjening kun med makroer uden at bruge en eller anden form for scripts er fuldstændigt håbløst hvis det skal virke perfekt hver gang. |
|
|
Det er i mine øjne netop dét der er forskellen på Nevo og "de andre", det KAN rent faktisk lade sig gøre at lave et velfungerende og smidigt setup, uden at programmere scripts. Jeg vil kalde det en mellemting mellem makroer og scripts. Du er naturligvis en _anelse_ mere låst end med egentlige scripts, fordi du er begrænset til de funktionaliteter Nevo har forudset at du kan have brug for, men det er nu også ret omfattende og inden for de rammer der sættes, kan jeg ikke se nogen synderlig gevinst ved scripts frem for Nevo'ens programmeringssystem. Derfor er systemet også væsentligt billigere at få installatøren til at programmere. Jeg vil påstå at det tager lige så lang tid at programmere en Logitech løsning som at programmere en Nevo, hvis man antager at man holder sig til de ting Logitech kan. Dét det tager ekstra at flere ting skal laves manuelt, vindes ved at mange ting tager væsentligt kortere tid. Alene dét at opdatere fjernbetjeningen hvis man har ændret bare én kommando, tager groteskt lang tid på en Logitech, hvor man skal have opdateret RF modtageren også uanset om man har lavet ændringer der er relevante for den eller ej. En Nevo opdateres på få sekunder, og så overføres indstillingerne automatisk til Connect boksen, uden at man skal have den ud af skabet. Det vinder man i praksis meget tid på. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
Kabler koster så ikke lige en milliard meteren hos mig, men hvis jeg mente det var gennem en kabelinvestering jeg kunne få den største lydforbedring ville jeg kaste lidt gysser efter det.
|
|
|
Det er lidt dét her jeg mener med at folk misforstår hvem der er målgruppen: For dem der rent faktisk køber Nevo fjernbetjeningerne, så er det en _markant_ forbedring af oplevelsen af systemet, at de bare kan sætte sig ned og trykke "DVD" når de vil se DVD, uden at bekymre sig om hvad det er der spiller. Det er muligt det ikke er ret mange penge værd for dig, men det er det for andre - og det synes jeg godt man kan have lidt større respekt for. Som det er nu, så oplever jeg det lidt som en mand uden ben der brokker sig over at sko er for dyre. SELVFØLGELIG er produktet for dyrt for dem der er uden for målgruppen. Det er bare ikke særligt relevant. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
sunmusic skrev:
Kabler koster så ikke lige en milliard meteren hos mig, men hvis jeg mente det var gennem en kabelinvestering jeg kunne få den største lydforbedring ville jeg kaste lidt gysser efter det.
|
|
|
Det er lidt dét her jeg mener med at folk misforstår hvem der er målgruppen: For dem der rent faktisk køber Nevo fjernbetjeningerne, så er det en _markant_ forbedring af oplevelsen af systemet, at de bare kan sætte sig ned og trykke "DVD" når de vil se DVD, uden at bekymre sig om hvad det er der spiller. Det er muligt det ikke er ret mange penge værd for dig, men det er det for andre - og det synes jeg godt man kan have lidt større respekt for. Som det er nu, så oplever jeg det lidt som en mand uden ben der brokker sig over at sko er for dyre. SELVFØLGELIG er produktet for dyrt for dem der er uden for målgruppen. Det er bare ikke særligt relevant.
|
|
|
Jeg kan da gøre det samme på min remote med touch screen til 300 kr. Jeg styrer DVD, TV og DVB-T tuner fra samme skærmbillede. Jeg er derfor i målgruppen, jeg vil blot ikke betaler flere tusinde kroner for noget jeg kan få væsentligt billigere. Jeg tvivler ikke på Nevo kan meget mere og har end mere luksuriøs fremtoning, men det vil jeg ikke betale 5000 kroner for.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
brasch skrev:
|
jeg er enig med Otto på dette område. Der er fordele og ulemper ved alt, de eneste ulemper jeg kan se ved remotes i den dyre ende er pris og setup. Jeg har selv pronto og ville ikke leve uden. Udover at slippe for IR, så er 2-vejs kommunikation utroligt vanedannende. Hvis man investerer i sådan et system skal man dog nok lige være opmærksom på prisen det koster at få programmeret den. Med mindre man har kendskab til javascript kan det virke utroligt uoverskueligt. At prøve at lave en fjernbetjening kun med makroer uden at bruge en eller anden form for scripts er fuldstændigt håbløst hvis det skal virke perfekt hver gang. |
|
|
Det er i mine øjne netop dét der er forskellen på Nevo og "de andre", det KAN rent faktisk lade sig gøre at lave et velfungerende og smidigt setup, uden at programmere scripts. Jeg vil kalde det en mellemting mellem makroer og scripts. Du er naturligvis en _anelse_ mere låst end med egentlige scripts, fordi du er begrænset til de funktionaliteter Nevo har forudset at du kan have brug for, men det er nu også ret omfattende og inden for de rammer der sættes, kan jeg ikke se nogen synderlig gevinst ved scripts frem for Nevo'ens programmeringssystem. Derfor er systemet også væsentligt billigere at få installatøren til at programmere. Jeg vil påstå at det tager lige så lang tid at programmere en Logitech løsning som at programmere en Nevo, hvis man antager at man holder sig til de ting Logitech kan. Dét det tager ekstra at flere ting skal laves manuelt, vindes ved at mange ting tager væsentligt kortere tid. Alene dét at opdatere fjernbetjeningen hvis man har ændret bare én kommando, tager groteskt lang tid på en Logitech, hvor man skal have opdateret RF modtageren også uanset om man har lavet ændringer der er relevante for den eller ej. En Nevo opdateres på få sekunder, og så overføres indstillingerne automatisk til Connect boksen, uden at man skal have den ud af skabet. Det vinder man i praksis meget tid på.
|
|
|
jeg synes nu at pronto er rimeligt ligetil at indstille som udgangspunkt. "Problemet" er at man rimelig hurtigt for øjnene op for hvad det i virkeligheden kan og det bliver hurtigt omstændigt. Et andet "problem" er kodedatabasen, det er ikke lige alt der har fået navne og så skal man prøve at gætte hvad "Pioneer codeset 1736" i virkeligheden dækker over. Men jeg kunne forestille mig at man som prof. installatør kan lave et setup ret hurtigt, når først man har udviklet selve brugerinterfacet, databasen og forskellige scripts til de mest gængse produkter man leverer. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
AV Precision skrev:
sunmusic skrev:
|
|
|
Det er lidt dét her jeg mener med at folk misforstår hvem der er målgruppen: For dem der rent faktisk køber Nevo fjernbetjeningerne, så er det en _markant_ forbedring af oplevelsen af systemet, at de bare kan sætte sig ned og trykke "DVD" når de vil se DVD, uden at bekymre sig om hvad det er der spiller. Det er muligt det ikke er ret mange penge værd for dig, men det er det for andre - og det synes jeg godt man kan have lidt større respekt for. Som det er nu, så oplever jeg det lidt som en mand uden ben der brokker sig over at sko er for dyre. SELVFØLGELIG er produktet for dyrt for dem der er uden for målgruppen. Det er bare ikke særligt relevant.
|
|
|
Jeg kan da gøre det samme på min remote med touch screen til 300 kr. Jeg styrer DVD, TV og DVB-T tuner fra samme skærmbillede. Jeg er derfor i målgruppen, jeg vil blot ikke betaler flere tusinde kroner for noget jeg kan få væsentligt billigere. Jeg tvivler ikke på Nevo kan meget mere og har end mere luksuriøs fremtoning, men det vil jeg ikke betale 5000 kroner for.
|
|
|
nu har jeg ikke det største kendskab til nevo'en, men kan du også få afspilningsinfo fra din DVD, hente indstillinger fra dit tv, skrue op til et bestemt niveau med et tryk, se receiver status (volume, input og lydformat) og se tv guiden på remoten? Det er dér de dyrere skiller sig ud. Jeg ved ikke hvor meget af det nevo'en kan, men det er relativt let med f.eks. Denons produkter der har en meget let og ligetil RS-232 protocol som man let kunne lave en standard for. Der hvor det bliver besværligt er ved enheder der ikke nødvendigvis var tiltænkt funktionerne, f.eks. diverse STB hvor man med lidt behændighed og kendskab til Linux godt kan få det til at lykkes alligevel. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Kjeldsen skrev:
AV Precision skrev:
sunmusic skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu har jeg ikke det største kendskab til nevo'en, men kan du også få afspilningsinfo fra din DVD, hente indstillinger fra dit tv, skrue op til et bestemt niveau med et tryk, se receiver status (volume, input og lydformat) og se tv guiden på remoten? Det er dér de dyrere skiller sig ud. Jeg ved ikke hvor meget af det nevo'en kan, men det er relativt let med f.eks. Denons produkter der har en meget let og ligetil RS-232 protocol som man let kunne lave en standard for. Der hvor det bliver besværligt er ved enheder der ikke nødvendigvis var tiltænkt funktionerne, f.eks. diverse STB hvor man med lidt behændighed og kendskab til Linux godt kan få det til at lykkes alligevel.
|
|
|
Nej, men det er præcist der jeg vil hen. Er der virkeligt brug for disse features? Jeg har absolut intet at bruge dem til. Når jeg ser DVD er mit TV tændt, og jeg har info på skærmen eller i DVD display. Jeg kan med makroprogrammering vælge et fast niveau for volumen, hvis jeg vil - men kan ikke se hvad jeg skal bruge det til. TV guide ser jeg på TV eller musik PC'en som alligevel står i stuen, eller jeg kan se den på mobilen. Hvorfor skal jeg også kunne se den på min remote?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
brasch skrev:
Kjeldsen skrev:
AV Precision skrev:
sunmusic skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu har jeg ikke det største kendskab til nevo'en, men kan du også få afspilningsinfo fra din DVD, hente indstillinger fra dit tv, skrue op til et bestemt niveau med et tryk, se receiver status (volume, input og lydformat) og se tv guiden på remoten? Det er dér de dyrere skiller sig ud. Jeg ved ikke hvor meget af det nevo'en kan, men det er relativt let med f.eks. Denons produkter der har en meget let og ligetil RS-232 protocol som man let kunne lave en standard for. Der hvor det bliver besværligt er ved enheder der ikke nødvendigvis var tiltænkt funktionerne, f.eks. diverse STB hvor man med lidt behændighed og kendskab til Linux godt kan få det til at lykkes alligevel.
|
|
|
Nej, men det er præcist der jeg vil hen. Er der virkeligt brug for disse features? Jeg har absolut intet at bruge dem til. Når jeg ser DVD er mit TV tændt, og jeg har info på skærmen eller i DVD display. Jeg kan med makroprogrammering vælge et fast niveau for volumen, hvis jeg vil - men kan ikke se hvad jeg skal bruge det til. TV guide ser jeg på TV eller musik PC'en som alligevel står i stuen, eller jeg kan se den på mobilen. Hvorfor skal jeg også kunne se den på min remote?
|
|
|
det generer heller ikke mig med info på tv'et, men det kan være andre ikke er helt lige så interessede i at se den samme info midt under en film. Før jeg havde dem kunne jeg heller ikke rigtigt se hvad jeg skulle bruge det til. Lige med tv guide henter jeg de kanaler jeg skal bruge fra nettet og henter dem ned på remoten, den er så heldigvis også noget hurtigere end guiden på yousees bokse. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken info har man brug for at se under selve filmen? Du sidder vel ikke og kigger på fjernbetjening mens du se film?
Jeg har DVB-T tuner og EPG fungere meget hurtigt.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|