| Forfatter |
|
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne egentlig være sjovt at se hvad for kreterier de forskellige ligger vægt på når de skal placere deres hårdt beskattede penge hos en forhandler !............. Det er der åbenbart delte meninger om har jeg erfaret i tråden "Købmand Jensen"
__________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe - du blir da ved , er det en sygdom
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der mangler en" Det er ligemeget for det er min mening der tæller"
Tror du KT radio brænder for alle deres produkter eller hifiklubben for den sags skyld?
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja interessant spørgsmål!
Måske der mangler en valgmulighed: Hos en forhandler der synes at alt
det udstyr han ikke selv kan skaffe er ubrugeligt, lige indtil han godt
kan skaffe det!
Det handler lidt om troværdighed og tillid, når man lægger mange penge hos en forhandler...
mvh
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
Tror du KT radio brænder for alle deres produkter eller hifiklubben for den sags skyld?
MVH WRONG
|
|
|
Det håber jeg !........... Men er givet ikke forretninger jeg sætter mine penge på (har mange årsager - bl.a. at de ikek brænder nok for det de sælger !......... Hvis ikke sælgeren tror på det, er det svært at overbevise andre !........... __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
| Det kunne egentlig være sjovt at se hvad for kreterier de forskellige ligger vægt på når de skal placere deres hårdt beskattede penge hos en forhandler !............. Det er der åbenbart delte meninger om har jeg erfaret i tråden "Købmand Jensen" |
|
|
Du er jo intet andet end en gemen troublemaker..
Hvad er dit motiv for denne smædekampagne - Har Jensen snydt dig, eller agerer du på anden forhandler/importørs vegne ? __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er faktisk ligeglad.
Hvis jeg på forhånd ved, hvad jeg vil have, rager det mig langsomt om sælger, prof eller privat, har forstand på de varer der sælges.
Omvendt ville jeg, i en situation hvor jeg var afhængig af sælgers evner og viden for at træffe mit valg, udnytte dette til det yderste. I positiv forstand, forstås 
godt initiativ.
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
for min skyld er det fuldstændig ligegyldigt om sælgeren er glad for det han sælger eller ej. Det kan da ikke bekymre mig det mindste. for i sidste ende er det MINE ØRER! der vælger grejet. ikke sælgerens!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MadsVP skrev:
Carsten S Chr skrev:
| Det kunne egentlig være sjovt at se hvad for kreterier de forskellige ligger vægt på når de skal placere deres hårdt beskattede penge hos en forhandler !............. Det er der åbenbart delte meninger om har jeg erfaret i tråden "Købmand Jensen" |
|
|
Hvad er dit motiv for denne smædekampagne - Har Jensen snydt dig, eller agerer du på anden forhandler/importørs vegne ? |
|
|
STOP! skal vi have den her diskussion, så bliver det uden alt jeres personfnidder. Det kan I tage i private beskeder. Spørgsmålet er interessant nok, men jeg gider ikke jeres fnidder. Ellers lukker vi bare tråden.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
wrong skrev:
|
MVH WRONG
|
|
|
Det håber jeg !........... Men er givet ikke forretninger jeg sætter mine penge på (har mange årsager - bl.a. at de ikek brænder nok for det de sælger !......... Hvis ikke sælgeren tror på det, er det svært at overbevise andre !...........
|
|
|
Det er da ikke sælgeren der skal overbevise dig. Det er da grejet. Ellers er du da blevet taget grundigt ved næsen
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
STOP! skal vi have den her diskussion, så bliver det uden alt jeres personfnidder. Det kan I tage i private beskeder. Spørgsmålet er interessant nok, men jeg gider ikke jeres fnidder. Ellers lukker vi bare tråden.
|
|
|
Fair nok.
Forstået __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
MadsVP skrev:
Carsten S Chr skrev:
| Det kunne
egentlig være sjovt at se hvad for kreterier de forskellige ligger vægt
på når de skal placere deres hårdt beskattede penge hos en
forhandler !............. Det er der åbenbart delte meninger om har jeg
erfaret i tråden "Købmand Jensen" |
|
|
Hvad er dit motiv for denne smædekampagne - Har Jensen snydt dig, eller agerer du på anden forhandler/importørs vegne ? |
|
|
STOP!
skal vi have den her diskussion, så bliver det uden alt jeres
personfnidder. Det kan I tage i private beskeder. Spørgsmålet er
interessant nok, men jeg gider ikke jeres fnidder. Ellers lukker vi
bare tråden.
|
|
|
OK jeg skal nok stoppe, men svar mig lige på hvorfor Poul godt må
svines til uden at tråden lukkes men at en vis anden forhandler frit
kan benytte forummet til reklame og hver eneste gang én stiller
spørgsmål ved ham så lukkes tråden?
Hvad sker der hvis jeg opretter en tråd li den om poul, "hvad har
Jæsen gang i" ? bliver den lukket eller må den godt køre i lang tid
med indlæg som den i pouls tråd?
mvh
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen: vi tager den lige i pb  .. så bliver tråden ikke trukket længere ud på et sidespor
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
witzel skrev:
MadsVP skrev:
Carsten S Chr skrev:
| Det kunne
egentlig være sjovt at se hvad for kreterier de forskellige ligger vægt
på når de skal placere deres hårdt beskattede penge hos en
forhandler !............. Det er der åbenbart delte meninger om har jeg
erfaret i tråden "Købmand Jensen" |
|
|
|
|
STOP!
skal vi have den her diskussion, så bliver det uden alt jeres
personfnidder. Det kan I tage i private beskeder. Spørgsmålet er
interessant nok, men jeg gider ikke jeres fnidder. Ellers lukker vi
bare tråden.
|
|
|
OK jeg skal nok stoppe, men svar mig lige på hvorfor Poul godt må
svines til uden at tråden lukkes men at en vis anden forhandler frit
kan benytte forummet til reklame og hver eneste gang én stiller
spørgsmål ved ham så lukkes tråden?
Hvad sker der hvis jeg opretter en tråd li den om poul, "hvad har
Jæsen gang i" ? bliver den lukket eller må den godt køre i lang tid
med indlæg som den i pouls tråd?
mvh
|
|
|
Det ser ud til at i skal bruge lidt tid til at finde et svar, jeg
smutter i seng og ser frem til at læse et interessant svar i morgen
tidlig.
Godnat
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke forsøgt at se i forumets regler, men i alle andre fora hvor jeg er aktiv stilles der meget hårde krav til hvad branchemedlemmer kan, og ikke kan. Et krav der er felles for alle fora er at de ikke kan omtale egne produkter positivt, og andres negativt.
Det ser ikke ud for at denne regelen gælder her på H4A for negativ omtale av konkurrerende produkter/forhandlere fra branchemedlemmer er ikke nogen sjeldenhed her.
Angående spørgsmålet. Jeg foretrækker at handle med nogen der er ærlig, og jeg plejer alltid at spørge sælgeren om hvad han selv synes om produktet. Jeg har ved en anledning da fået til svar fra sælger at han ikke kunne lide det, og forhandleren fører nu heller ikke merket lengere.
__________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smag og behag er som bekendt forskellig.
Derfor kan man let forestille sig, at de enkelte ansatte i en butik, har forskelle favoritter = de brænder ikke for alt det de sælger. Skal man sælge noget man ikke selv bryder sig om er påtaget entusiasme nødvendig... vel også lidt velkomment når sælgers lydideal ikke matcher kundens 
Vigtigt er det som kunde, at man gør sig klart, at alt hvad sælger siger, er farvet af at han skal leve af det. Meget få, om nogen, leverer rådgivning helt uagtet hvad de selv har på hylden.
Jeg foretrækker absolut den ærlige (mest overbevisende ærlige) forhandlertype. Et par lokale "favoritter" går så langt som at fraråde visse egne produkter... men jeg har stadig ikke oplevet en forhandler anbefale andres produkter... de er jo ikke dumme 
Handler helst et sted hvor jeg kender sælgers preferencer og jeg spørger altid til hvad de selv spiller på.
Kend din forhandler og lyt og dan dig egne indtryk. Og lad dig ikke lokke af en "hypet" stemning (positiv såvel som negativ) omkring en forhandler der efter sigende adskiller sig væsentligt fra de andre... han har 100% sikkert samme motver som konkurrenterne, men er blot en bedre eller dårligere købmand. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
witzel skrev:
MadsVP skrev:
Carsten S Chr skrev:
|
|
Hvad er dit motiv for denne smædekampagne - Har Jensen snydt dig, eller agerer du på anden forhandler/importørs vegne ?
|
|
|
|
|
|
OK jeg skal nok stoppe, men svar mig lige på hvorfor Poul godt må svines til uden at tråden lukkes men at en vis anden forhandler frit kan benytte forummet til reklame og hver eneste gang én stiller spørgsmål ved ham så lukkes tråden?
Hvad sker der hvis jeg opretter en tråd li den om poul, "hvad har Jæsen gang i" ? bliver den lukket eller må den godt køre i lang tid med indlæg som den i pouls tråd?
mvh
|
|
|
Der er ingen forhandlere der må reklamere i forummet, heller ikke Jensen. Hvis du havde gidet bruge tid på at kigge efter det, vil du se at det er lang tid siden han har indrykket en tråd med noget der kunne lugte af reklame, ergo - vi har haft fat i ham.
En ting du bare er nød til at forstå er, at uanset hvor meget det indikerer at i har ondt i røven over at Jensen har knald i biksen, så bliver det ikke anderledes af at enkelte sidder herinde dag ud og dag ind og brokker sig over det. Det kan ikke være Hifi4all´s problem at der sidder enkelte derude og føler sig forsmåede over hans forretning. Gør man noget for at få taletid, får man den også, så uanset om man er forhandler eller hvad pokker det måtte være, så hop ud af busken og kræv din/jeres egen taletid, og spar forummet for al det brok hver gang Jensen nævnes.
Dernæst skal jeg på redaktionens vegne undskylde meget at vi ikke lukker alle tråde som indeholder lidt brok - vi har en lille forhåbning om at de folk der skriver, er så voksne at de kan styre det - desværre bliver vi mange gange skuffet. Desværre umuliggør vores almene dagligdag at vi kan sidde her konstant og holde øje med jer, så vi har stadig lidt tillid til at i kan "styre" det...
Denne skulle egentlig have været på PB, men responsen burde fremstå offentligt, så jeg håber at vores "appel" til selvjustits bliver fanget  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
drop det, tøser!
Hvis der skal diskuteres retningslinjer for hvordan man opfører sig på det her forum, kan I så ikke holde det ude af de enkelte tråde?
jeg er fuldstændig ligeglad med, hvilket motiv den der opretter en tråd har med emnet. Hvis jeg synes det er interessant, læser jeg og jeg kommenterer hvis jeg gider, hvis jeg synes jeg kan bidrage med et eller andet, eller hvis emnet gør mig nysgerrig.
Men helt ærligt, det er sq til at brække sig over, at snart sagt hver anden tråd ender med en "mine patter er større end dine patter"- konkurrence.
Nogen føler sig åbenbart mindre forpligtet til at opføre sig bare nogenlunde respektfuldt, fordi det her er et internetforum. Jeg nægter at tro på, at tonen ville være den samme hvis vi rent faktisk befandt os i det samme rum (med et super fedt anlæg og musik galore, naturligvis ).
Men det betyder sq ikke, aqt almindelig pli her på forum'et er bandlyst! Overvej, hvad det er du vil ha' frem, og formulér det på en måde så folk gider læse det du skriver.
Og nu er der sikkert masser der ikke gider læse det her, eller hva' jeg i øvrigt skriver herinde, fair nok, det er jo netop min pointe...
Brok... Og det smitter 
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
| forhandlere der må reklamere i forummet, heller ikke Jensen. Hvis du havde gidet bruge tid på at kigge efter det, vil du se at det er lang tid siden han har indrykket en tråd med noget der kunne lugte af reklame, ergo - vi har haft fat i ham.
|
|
|
Så positiv omtale af egne produkter er ikke tillat, men hvad med negativ omtale af andres produkter, og andre forhandlere? __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes poll'en mangler noget afgørende... Selvfølgelig vil vi alle sammen (undtagen 3 på nuværende tidspunkt, forstå det hvem der kan) helst handle hos en der brænder for sine produkter. Hvis vi handler hos en der er ligeglad er det vel kun for at spare penge. Ergo: Poll'en burde lyde noget i retning af:
Hvor foretrækker du at købe hifi?
- Hos en købmand der er ligeglad med lyden, men til en lidt lavere pris
- Hos en entusiast der brænder for det han sælger, men til en lidt højere pris
Først da giver poll'en mening.
|
| Til top |
|
| |