Sendt: 13 Maj 2016 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke der er grund til at præcisere, at der er tale om en minidisc, altså et medie som de fleste ser som afgået ved døden. Samler eller ej, så vil du nok kun få skambud i DK, så jeg tilslutter mig rådet om at gå internationalt, fx eBay. Men som du har set, sælges den altså stadigvæk som ny, på amazon til 650$, og da din også er ny, er det egentlig kun dig, der skal lave en vurdering og tænke, hvor stort afslag du selv ville forvente som køber hos dig selv på et nyt produkt, men dernæst, grundet at det er minidisc, slå endnu mere af for overhovedet at finde en køber. Men du har jo lov til at gå på eBay med den pris, du helst vil have, og så kan du sænke prisen, hvis interessen udebliver. I DK er det bedste svar på dit spørgsmål om prisen, at du kigger på DBA, hvor der rent faktisk er en stribe tilbud med tilsyneladende lille omsætning, og hvis ikke du er tilfreds med det prisleje, der aftegner sig - hvad jeg gætter på, du ikke er -, så peger pilen kun på enten eBay, eller hvis du, allerbedst, kan finde en netside/forum med speciel interesse for minidisc.

|