| Forfatter |
|
jack_brauer Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 27 Juli 2009 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 27 Juli 2009 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså, du ville få mere for pengene ved at købe en rimeligt stereoreceiver m. højtalere. Indenfor dit budget ville jeg nok vente med surround. Men, de sæt du linker til skal såmænd nok virke - forvent blot ikke superlyd.
Seperat køb er normalt bedre, men det rækker dit budget ikke rigtigt til, synes jeg.
|
| Til top |
|
| |
jack_brauer Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2009 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til mit lave budget er at jeg som sagt har købt fjernsyn, og at jeg har en aftale med min søster om at vi sammen skal købe en ps3, når det nye fifa udkommer.
Jeg har ingen praktisk viden og har ikke styr på en skid.(det er sjovt nok derfor jeg spørger).
-Kan man eventuelt købe højtalere m.m. og slutte det til ps3'eren med samme effekt?
- kan man sætte et "sæt" (som vist i linkene) til ps3'eren og så ikke bruge dvd-afspilleren?
De gamle mangler en dvd-afspiller og jeg tror godt at de vil hjælpe mig af med den. jeg kan så få et rimeligt beløb (ca. 200) mere at købe ind for.
alt i alt har jeg 2500 at købe ind for.
|
| Til top |
|
| |
sota748 Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 28 Juli 2009 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jack_brauer skrev:
| alt i alt har jeg 2500 at købe ind for. |
|
|
Glem alt om et "snurre rundt lyd" til de penge. Køb istedet et 2-kanals system (stereo). f.eks http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-receiver/na d_c717_dvd-receiver_sort.htm Køb brugt for at få prisen ned ;-) Andre fabrikanter laver nok noget tilsvarende, søg selv på internettet. __________________ Dan (sota748)
- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
|
| Til top |
|
| |
jack_brauer Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
red_martians Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 28 Juli 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb et brugt logitech-sæt. De er ok, og langt bedre end de meste du finder derude. Z680 eller Z5500 De kan også købet til ca, 2500kr fra nyt. Z680 er udgået for 3år siden, men kan nok findes billigt brugt.
|
| Til top |
|
| |
jack_brauer Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan jeg sætte playstationen til i stedet for dvdafspilleren og så bruge den som medieafspiller?
|
| Til top |
|
| |
Casper_LC Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 277
|
| Sendt: 29 Juli 2009 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan ikke slutte højttalere til din ps3. højttalerne skal sættes til en forstærker og i de Surround sæt du linker til sider forstærkeren i dvdmaskinen, så du bliver nød til at sætte højttalerne til den. Der er ikke højttaler udgange på en ps3.
Jeg ved faktsik ikke om du kan sætte din ps3 til dvdmaskinen, kunne foresstille mig at den havde en masse udgange og ikke ret mange indgange...
Casper C.
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 29 Juli 2009 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt ville jeg også købe en brugt stereoforstærker og to højttalere, men hvis du vil have surround og
samtidig gerne vil bruge en PS3, er det vel smartest at købe et af de anlæg, hvor der ikke er dvd-afspiller i?
Fx de Logitech, som flere nævner
|
| Til top |
|
| |
Winkel Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 29 Juli 2009 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit bud ville vaere noget lignende:
Gale 4040 Hoejttalere fundet i KSB 1000.- (stereo)
PIONEER VSX-908 RDS Reciever ogsaa fra KSB 1200.-(surround)
300Kr under budget. Men jeg toer naesten garantere det giver dig en bedre oplevelse end de samlede systemer.
Saa skal recieveren bare stilles til Stereo indtil du oensker at opgradere med center, surround,baghoejttalere og subwoofer. og det skal saamaend nok komme
Din kommende PS3 kan kobles til recieveren med et enkelt RCA kabel og saa skal du lige finde lidt hoejttaler kabel.
Hvis der er audio out i dit tv kan det ogsaa kobles til recieveren og give dig MEGET mere POW end standard tv hoejttalere naar du ser TV.
__________________ Hjemmelavede kabler spiller max!
|
| Til top |
|
| |