| Sendt: 22 Juli 2009 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg beder om jeres forståelse med min uvidenhed 
Det forholder sig sådan at jeg skal igang med at sammensætte et lille filmanlæg.
Men da jeg flytter til sønderjylland, har jeg valgt at bruge en fiberløsning som "antennesignal". Dette astedkommer at jeg skal have en "Settop-boks" til min fladskærm, men jeg også skal bruge en anden settop-boks på min harddisk/dvd optager (ellers kan jeg ikke optage et program mens jeg ser et andet).
Er der nogen af jer der bor i området(eller har erfaringer med fiber, og settop-bokse) som kan fortælle mig hvad jeg skal kikke efter, når jeg skal ud og købe surround-forstærker mht ind/udgange HDMI ?
Hvis jeg har fattet det rigtigt, så skal jeg slutte en settop-boks til DVD/harddisken(ind), som så er sluttet til forstærkeren(ind).
Men skal den anden settop-boks så sluttes til fladskærmen(ind), og så skal fladskærmen(ud) sluttes til forstærkeren(ind)? skal jeg så have et ektra kabel fra forstærker (ud) til fladskærm(ind) ?
Det kan forstås sådan:
Fladskærm: 2 ind. 1 ud.
DVD/harddisk: 1 ind. 1 ud.
Forstærker: 2 ind. 1 ud.
Håber i vil bære over med en novise, ud i surround og hjælpe mig. __________________ If you can't laugh at yourself...Dont't worry, sombody else will.
|