Sendt: 02 Februar 2013 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens.
Mit gamle TV (B&O avant) har det ikke alt for godt længere. Der er grønne vandrette streger og den kan ikke særlig godt finde ud af de mørke nuancer længere. Den er endda gået ud et par gange over den sidste tid, kan dog tændes igen. Ja den synger nok på sidste vers. Derfor er jeg på udkig efter et nyt TV.
Jeg har kun b&o produkter i stuen, så ville derfor være "ked af" at skulle købe et andet TV mærke, men må dog også tilstå, at jeg ikke lige synes at jeg vil betale flere tusinde kroner for et af b&o's tv modeller. Derfor vil jeg høre folk mening omkring det nye beoplay v1? Jeg synes personligt at det er fedt design og jeg synes også at lyden i tv'et er ok (dog ikke som min gamle avant skrammelkasse - der er altså god lyd). Jeg ville gerne udnytte muligheden for at leje film via apple TV, som jo kan installeres bagpå beoplay v1, men er der ellers noget man skal tage højde for, være opmærksom omkring. Jeg ved at hvis jeg køber dette TV, ender det med at jeg har det i rigtig mange år, derfor vil jeg gerne kunne helgardere mig og ikke sætte mig i begrænsninger ved at købe et beoplay v1. Skal jeg lede efter noget brugt på dba.dk i stedet, altså vælge en højere TV model fra B&O, men som dog har nogle år på bagen?
Råd modtages meget gerne - er lettere forvirret! På forhånd mange tak.
Mvh Michael
|