Hej Med Jer,
Jeg er glad for min returret. Købet endte med et LG860 50" hvilket skulle være et fantastisk smart TV. Nu viser det sig
imidlertidigt at SMART TV funktionen ikke fungerer idet TV lynhurtigt løber tør for hukommelse og herved forlader Smart TV
funktionen uden af der kan gøres noget som helst. Desuden oplever jeg problemer med dimming. Lys i øvre venstre hjørne,
når skærmen er sort opstår der en lys plet i hjørnet (10x3cm). det virker som LED lyset i denne del af skærmen skinner
kraftigere end de øvrige. Når skærmen er indstilles iht. kalibreret standard er billedet faktisk rigtig godt, lige indtil man
rammer de mørke sener hvor alt så blot bliver sort. Den sidste ting som faktisk bevirkede at jeg bad om mine penge igen
var Lip Sync. Pludselig stemte talen ikke med munden og dette har de sidste par dage drillet mig en del. Alle disse
udfordringer har gjort, at jeg nu vælger de flestes anbefalinger og bytter det til et plasma TV idet min vigtigste prioritet på et
TV nu må være billedekvalitet hvilket Plasmaen skulle excellere. Jeg har besluttet, at det skal være et panasonic 50VT50 og
har netop i dag bestilt det hjem.
Jeg hører at der stadig kan være udfordringer med burn in på plasma. Er der nogen af jer der kan fortælle hvordan jeg
skal håndtere tv'en de først 200 timer som jeg hører er de mest kritiske?
Har I et godt Link til de bedste kalibreringsindstillinger?
|