Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 23:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Synes de selv de klarede det flot ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Njaehh --  hentyder, måske lidt kryptisk, til overgangen til digitalnet only ....

(kører med lidt ældre Pana 32 mpeg2, og Sagem ITD84 mpeg4)

Her nede på min lokation gik skiftet sådan at alt undtagen de svenske døde ved midnat,  sad så og pillede lidt i tingene uden større held, men blev enig med sig selv, og at lade 2 + 2 blive til 4, og se på det om morgenen

Tændte skidtet, lavede en ny kanalsøgning ved 9 tiden, og alt så fornuftigt ud.

tossekassen selv har svenskerne og danske dr1,2,tv2, men ikke de nye kanaler -  Sagem'en har dem alle.

Men kors i hytten en palaver der åbenbart har været på http://www.detnyetv-signal.dk/forum-del-din-viden.aspx

det siger vist at man kunne have fortalt folk hvordan selve skiftet ville foregå, på en lidt bedre måde end de har gjort (well - forsøgt at gøre, må det blive til)

Og man fik set lidt HD wannabee ...  det ser da nydeligt ud, men ikke så meget at tossekassen bliver skiftet på det grundlag, selv om det kun er en der kan klare 720i - så er der en betydelig bedring

Hvordan er det gået hos jer andre ?

mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Jeg måtte op på loftet og hænge en ny antenne op (jeg gad ikke kravle op på taget...). Det er kun kanal 27 og 37 (analog TV2 og MPEG2 mux) der slipper gennem fra tagantennen. Men efter den nye antenne var kommet op, har jeg alle DR programmerne, men kun 2/3 af de tyske programmer af en eller anden grund...

Jeg har hørt fra en uheldig seer idag. Han kunne fint se DR1, DR2 og TV2 på sin MPEG2 modtager. Så skulle han lige lave en scanning for at finde de nye programmer. Resultat: Alle programmer forsvandt
Jeg tror hans forstærker laver krydsmodulation pga. alle de nye boxer kanaler, så signalet bliver for dårligt til at modtageren finder programmerne...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes