Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 23:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Mangler kanaler efter i nat :( (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Yes yes så er vi skiftet over til digital signal, hvilket ikke burde have påvirket mig, da jeg har yousee !

Da jeg stod op i morgen var hele min favorist liste i uorden, hvilket også stod på deres hjemmeside at den sikkert ville, så fair nok...

Men jeg mangler DR HD, Viasat Explorer, Viasat History og TV3 Pulse :(

Og der er også f**ked op i mine radio kanaler, de siger at jeg ingen indlands kanaler har, og under udlanske radio kanaler finder jeg så de danske også ?

Tilbage til TV kanalerne, så kan jeg finde Explorer og History, men den siger at den ikke er en del af mit abnoment, så vidt jeg ved er den en del af min fuldpakke ?

TV3 Puls kan jeg slet ikke finde mere ?? og hvor er DR HD ??

Er der andre som har disse problemer, eller er det kun mig, og derfor burde jeg ringe og brok mig til yousee ?? eller hvordan synes I jeg skal forholde mig ??

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

du skal slukke for strømmen nogle min.,og

så geninstallere kanalerne igen.....

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

hej Sune, jeg kan heller ikke finde DR HD med vores antenne, mener at alle 6 kanaler skulle komme ned på kanal 53 fra Hoved senderen men ikke DR HD, en jeg kenner der har samme antene system som dig kan heller ikkw find DR HD gad vide om den er kommet i gang
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

DR HD er ikke med i YouSee's pakke, med mindre man har HD abonnement Virkelig mærkeligt, især da man betaler til den via licensen, men det er TDC's holdning læs mere her.

I øvrigt kan jeg fortælle at DR HD kører fint har lige set aftens film derpå, og det ser ganske fortrineligt ud, rigtig godt billede, dog en anelse for komprimeret, hvilket bedst ses i mørke scener..

boholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har også YouSee.

Min favoritliste gik også i skudder-mudder, så jeg slettede den og lagde det ind ingen - det, jeg kunne huske (resten må komme).

Explorer og History er også røget hos mig, selv om de to kanaler er med i min HD-pakke.

3-puls og DR HD er der på kanal 11 hhv. 3.

Radiokanalerne har jeg ikke checket.

Jeg har tænkt mig at give dem et par dage til at få tingene på plads.

Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
Til top Vis boholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boholm Besøg boholm's Websted

mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:
hej Sune, jeg kan heller ikke finde DR HD med vores antenne, mener at alle 6 kanaler skulle komme ned på kanal 53 fra Hoved senderen men ikke DR HD, en jeg kenner der har samme antene system som dig kan heller ikkw find DR HD gad vide om den er kommet i gang

Programmerne ligger på to forskellige kanaler. Der er et MPEG2 mux og et MPEG4 mux. Du kan finde frekvenser her: http://www.boxertv.dk/Global/Danish/PDF-filer/Sendemaster_og _frekvenser_pr_1november09.pdf

Jeg kan både modtage HD, Ramasjang og K. Men jeg kan kun finde 2/3 af de tyske...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
DR HD er ikke med i YouSee's pakke, med mindre man har HD abonnement Virkelig mærkeligt, især da man betaler til den via licensen, men det er TDC's holdning læs mere her.

I øvrigt kan jeg fortælle at DR HD kører fint har lige set aftens film derpå, og det ser ganske fortrineligt ud, rigtig godt billede, dog en anelse for komprimeret, hvilket bedst ses i mørke scener..

Jeg fandt dette: http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_nye_ny

Det ser altså ud til at jeg burde have DR HD ???

Men jeg kan se at History og Explorer er udgået, og gået over til at blive betaling, øh jamen tak for oplysningen :( jeg sidder ikke og tjekker deres hjemmeside hverdag for nyheder, kunne de godt have meldt ud, sammen med en regning...

Men hvad så med TV3 puls og den nye østjylland kanal ???

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes