Emne: Mangler kanaler efter i nat :( ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes yes så er vi skiftet over til digital signal, hvilket ikke burde have påvirket mig, da jeg har yousee !
Da jeg stod op i morgen var hele min favorist liste i uorden, hvilket også stod på deres hjemmeside at den sikkert ville, så fair nok...
Men jeg mangler DR HD, Viasat Explorer, Viasat History og TV3 Pulse :(
Og der er også f**ked op i mine radio kanaler, de siger at jeg ingen indlands kanaler har, og under udlanske radio kanaler finder jeg så de danske også ?
Tilbage til TV kanalerne, så kan jeg finde Explorer og History, men den siger at den ikke er en del af mit abnoment, så vidt jeg ved er den en del af min fuldpakke ?
TV3 Puls kan jeg slet ikke finde mere ?? og hvor er DR HD ??
Er der andre som har disse problemer, eller er det kun mig, og derfor burde jeg ringe og brok mig til yousee ?? eller hvordan synes I jeg skal forholde mig ??
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal slukke for strømmen nogle min.,og
så geninstallere kanalerne igen.....
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Sune, jeg kan heller ikke finde DR HD med vores antenne, mener at alle 6 kanaler skulle komme ned på kanal 53 fra Hoved senderen men ikke DR HD, en jeg kenner der har samme antene system som dig kan heller ikkw find DR HD gad vide om den er kommet i gang
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
DR HD er ikke med i YouSee's pakke, med mindre man har HD abonnement  Virkelig mærkeligt, især da man betaler til den via licensen, men det er TDC's holdning læs mere her.I øvrigt kan jeg fortælle at DR HD kører fint har lige set aftens film derpå, og det ser ganske fortrineligt ud, rigtig godt billede, dog en anelse for komprimeret, hvilket bedst ses i mørke scener..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
boholm Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1324
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også YouSee.
Min favoritliste gik også i skudder-mudder, så jeg slettede den og lagde det ind ingen - det, jeg kunne huske (resten må komme).
Explorer og History er også røget hos mig, selv om de to kanaler er med i min HD-pakke.
3-puls og DR HD er der på kanal 11 hhv. 3.
Radiokanalerne har jeg ikke checket.
Jeg har tænkt mig at give dem et par dage til at få tingene på plads.
__________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|
Til top |
|
|
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
hej Sune, jeg kan heller ikke finde DR HD med vores antenne, mener at alle 6 kanaler skulle komme ned på kanal 53 fra Hoved senderen men ikke DR HD, en jeg kenner der har samme antene system som dig kan heller ikkw find DR HD gad vide om den er kommet i gang |
|
|
Programmerne ligger på to forskellige kanaler. Der er et MPEG2 mux og et MPEG4 mux. Du kan finde frekvenser her: http://www.boxertv.dk/Global/Danish/PDF-filer/Sendemaster_og _frekvenser_pr_1november09.pdfJeg kan både modtage HD, Ramasjang og K. Men jeg kan kun finde 2/3 af de tyske... Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
Til top |
|
|
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
DR HD er ikke med i YouSee's pakke, med mindre man har HD abonnement Virkelig mærkeligt, især da man betaler til den via licensen, men det er TDC's holdning læs mere her.
I øvrigt kan jeg fortælle at DR HD kører fint har lige set aftens film derpå, og det ser ganske fortrineligt ud, rigtig godt billede, dog en anelse for komprimeret, hvilket bedst ses i mørke scener..
|
|
|
Jeg fandt dette: http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_nye_ny
Det ser altså ud til at jeg burde have DR HD ???
Men jeg kan se at History og Explorer er udgået, og gået over til at blive betaling, øh jamen tak for oplysningen :( jeg sidder ikke og tjekker deres hjemmeside hverdag for nyheder, kunne de godt have meldt ud, sammen med en regning...
Men hvad så med TV3 puls og den nye østjylland kanal ???
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|