Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 22:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Boxer - Sagem ITD84 HD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Har lige fået sådan en fætter ind af døren, og tilsluttet den via HDMI til et Panasonic LXD70, da det ikke har mpeg4 indbygget.

Under min foreløbige leg med dyret, undres jeg lidt over om man ikke kan lægge programmerne som man selv har lyst - altså rækkefølgen

brugsforvirringen fortæller ikke voldsomt meget -   nogen kommentarer, eller øvrige bemærkninger til den boks ??  Programskift etc. lader til at være ok i hastighed

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

hej der !

jeg har en Samsung skærm vor jeg heller ikke kan flytte de digitale kanaler  men kan godt på analog kanalerne  man kan gøre det på Sony skærme det kan min kamarat gøre om det er på alle sammen ved jeg ikke

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:

hej der !

jeg har en Samsung skærm vor jeg heller ikke kan flytte de digitale kanaler  men kan godt på analog kanalerne  man kan gøre det på Sony skærme det kan min kamarat gøre om det er på alle sammen ved jeg ikke

På min Panasonic kan jeg ikke ændre rækkefølge på de digitale kanaler - men jeg kan da leve med det -  åbenbart har de lagt sig lidt sjovt - 1 DR, 2 DR2, 3: uddate 4: tv2, 5 synstolkning, og 6 er den svenske TV6 -  de andre svenske ligger på den anden side af (0) - altså på 209, 208 og 207,  så jeg kan da bladre ....   Sådan er den digitale verden åbenbart ;(

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:
nhj4 skrev:

hej der !

På min Panasonic kan jeg ikke ændre rækkefølge på de digitale kanaler - men jeg kan da leve med det -  åbenbart har de lagt sig lidt sjovt - 1 DR, 2 DR2, 3: uddate 4: tv2, 5 synstolkning, og 6 er den svenske TV6 -  de andre svenske ligger på den anden side af (0) - altså på 209, 208 og 207,  så jeg kan da bladre ....   Sådan er den digitale verden åbenbart ;(

det er enlig under ligt at det skal være sådan når det godt kan ladesig gøre på nogle tv og så med den teknik vi besider i dag  jeg mangler det format 14-9 til de gamle Danske fil det har Sony da beholdt

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

På mange bokse kan man gemme "favoritkanaler", og på den måde placere dem i en fornuftig rækkefølge. Man kan så vælge at boksen kun skal vise favoritkanalerne.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted

Derre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:

Har lige fået sådan en fætter ind af døren, og tilsluttet den via HDMI til et Panasonic LXD70, da det ikke har mpeg4 indbygget.

Under min foreløbige leg med dyret, undres jeg lidt over om man ikke kan lægge programmerne som man selv har lyst - altså rækkefølgen

brugsforvirringen fortæller ikke voldsomt meget -   nogen kommentarer, eller øvrige bemærkninger til den boks ??  Programskift etc. lader til at være ok i hastighed

Man kan godt ændre rækkefølgen af kanaler, man skal bare lige sætte sig ind i hvordan de nye digitale bokse fungerer. Jeg sad i præcis samme situation som dig i starten, og gennemgik minutiøst alle menupunkterne. Nu sidder jeg ikke hjemme ved mit tv, men der var et sted i menuen hvor man kunne lave sine egne kanallister. Du kan så bestemme rækkefølgen af kanalerne, ved først at vælge den kanal du vil have på plads 1, dernæst den du vil have på plads 2 osv. i din nye kanalliste.

Mvh Derre
Til top Vis Derre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Derre

Jeppeknygberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Hej Jan.

Jeg havde tidligere en digi boks (mpeg2) hvor man også selv kunne lægge kanalerne som man havde lyst. Så fik jeg et LG lcd. Her kunne man ikke, som du erfarer, lægge dem som man vil.

Har selv lige fået samme boks som du har modtaget. Jeg har igen samme "problem", og du har da ganske ret i at brugsanvisningen ikke rigtig hjælper til noget som helst.

Eksempelvis er der en usb indgang. Hvad kan man bruge den til? Det står ikke rigtig nogen steder.

Ellers ok boks, dog ret langsomt tekst-tv.

Mvh
Til top Vis Jeppeknygberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeppeknygberg

MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:

Jeg har ikke den box, men en fra samme firma som Canal Digital bruger til deres HD PVR.

Prøve at lave en ny Favorit liste og derefter vælge kanaler overi efter den række fælge som du vil have dem liggende i.

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

MoTiNi skrev:
jan_stevns skrev:

Jeg har ikke den box, men en fra samme firma som Canal Digital bruger til deres HD PVR.

Prøve at lave en ny Favorit liste og derefter vælge kanaler overi efter den række fælge som du vil have dem liggende i.

Til sidst skal man huske at gøre favoritlisten til sin aktuelle liste (noget med at trykke på en blå knap i den menu, hvor man vælger favoritlisten) - ellers hjælper det nemlig ikke

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Jeppeknygberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Hej Jan.

Nu har jeg siddet og leget med det på samme boks som du har fået. Og det med favoritlister virker faktisk!!
Du går ind i "menu" og vælger "favoritliste". Her kan du vælge en tom liste, jeg valgte "B". Herefter kan man lægge kanalerne ind som man har lyst til, og så bare huske at gemme listen, og derefter vælge den pågældende liste.

Så skulle det køre.

Mvh.
Til top Vis Jeppeknygberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeppeknygberg

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes