| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
oluf skrev:
Nu har jeg aldrig hørt b-100. Men jeg skal da lige love for at markedsføringsviolinerne er helt op og tangere min smertegrænse her. Ikke en men hele to fantastiske anekdoter, får vi serveret om forstærkerens svære fødsel. Ja man bliver sgu rørt til tårer. Jeg vil da håbe, at der var nogen som Thomas kunne klemme hårdt i hånden under denne svære fødsel :-)
Jeg ved godt, det er hårde tider, men kunne du ikke overveje at bede din markedsføringsafdeling om at skrue lidt ned for dette forsøg på følelsesmanipulering og så lukke op for noget mere saglig information i stedet. Med den her fuldstændig overskruede tone gennem hele "artiklen" risikere folk, at få et akut anfald af storytellings-kvalme.
Hvorfor kommer denne "nyhed" først nu, når forstærkeren blev "solgt" sidst i 2008? Nu fungerer det jo kun som ren branding. Eller er der et gran sondering i? Jeg kan næsten ikke dy mig for at spørge, om man kan få udspecificeret hvilke komponenter Thomas personligt har monteret i den enkelte forstærker og hvilke drabelige monteringsvanskeligheder han evt. rendte ind i...
Håber det er klart at indlægget ikke er skrevet for at fornærme Densen. Men at det er skrevet med et glimt i øjet samtidig med, at der er et gran af alvor bag.
Peter.C: Sker der noget, når du hiver i guldpatterne?  |
|
|
Vi elsker at læse om det, og hifi-producenterne ved det. Det er kun et spørgsmål om at de nøjes med at gå til kanten, og ikke ud over. (Og så kan vi jo alle senere referere til det, som om det er den hellige sandhed )
|