Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 06:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Densen B-100 Anniversary (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Hej musica,

Tak ! :)

Den er som den gamle, bortset fra et indgraveret nr i øverste venstre hjørne af topcoveret, og så at lysdioden i midten nu er en lysende plet (lys gennem et stykke acryl).

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

joesch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2008
Lokalitet: København
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Pokkers. Nu vil jeg fremover tænke på Densen som "Jydekompagniet".

Til top Vis joesch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af joesch

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

oluf skrev:
Nu har jeg aldrig hørt b-100. Men jeg skal da lige love for at markedsføringsviolinerne er helt op og tangere min smertegrænse her. Ikke en men hele to fantastiske anekdoter, får vi serveret om forstærkerens svære fødsel. Ja man bliver sgu rørt til tårer. Jeg vil da håbe, at der var nogen som Thomas kunne klemme hårdt i hånden under denne svære fødsel :-)

Jeg ved godt, det er hårde tider, men kunne du ikke overveje at bede din markedsføringsafdeling om at skrue lidt ned for dette forsøg på følelsesmanipulering og så lukke op for noget mere saglig information i stedet. Med den her fuldstændig overskruede tone gennem hele "artiklen" risikere folk, at få et akut anfald af storytellings-kvalme.

Hvorfor kommer denne "nyhed" først nu, når forstærkeren blev "solgt" sidst i 2008? Nu fungerer det jo kun som ren branding. Eller er der et gran sondering i? Jeg kan næsten ikke dy mig for at spørge, om man kan få udspecificeret hvilke komponenter Thomas personligt har monteret i den enkelte forstærker og hvilke drabelige monteringsvanskeligheder han evt. rendte ind i...

Håber det er klart at indlægget ikke er skrevet for at fornærme Densen. Men at det er skrevet med et glimt i øjet samtidig med, at der er et gran af alvor bag.

Peter.C: Sker der noget, når du hiver i guldpatterne?

Vi elsker at læse om det, og hifi-producenterne ved det. Det er kun et spørgsmål om at de nøjes med at gå til kanten, og ikke ud over. (Og så kan vi jo alle senere referere til det, som om det er den hellige sandhed )

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes