Spencer skrev:
niklasthedolphi skrev:
Spencer skrev:
@Dolph
Jeg ser at du bruger en omskifterbox til dine kassettemaskiner, i dit setup. Vil denne omskifter indgå i lydkæden ved båndlyt, men ikke CD, i en testopstilling, når du vil udføre blindtest ? |
|
|
Ikke nødvendigvis.
Hvorfor?
"dolph" |
|
|
Fordi, hvis den gjorde, så har du jo en omskifterbox der ikke påvirker lyden. Sådan én er der mange der gerne vil vide hvordan man bygger. Det er jo lige til en artikel i High-Fidelity.
|
|
|
High-Fidelity?
De har en diagnoseklar høreskade. Det er mange år siden siden at det blad har fremført konstruktiv kritik af noget produkt. Hvem mon betaler for deres pæne sprogbrug når de roser det arveste l**t til skyerne og ikke er i stand til at spotte et eneste interessant produkt på markedet?
Mine omskifterbokse er modificerede indvendigt. Den er jo såre simpel og dermed også såre simpel at opgradere i kontakter og kabler.
Selektorboksene kan vi da også lave en blindtest på hvis du synes. Du kan ikke høre forskel kan jeg godt garantere dig. Jeg har nogle originale QED selectorbokse som ikke er modificerede. Det er mindre heldigt at bruge dem. Med dem kan man høre forskel. Desuden har de heller ikke dubbingfunktion hvilket var afgørende for mit valg ikke at modificere dem men Sony boksene i stedet.
Men i fald de ikke blev koblet fra ved blindtest mellem kassette og CD ville det da aldrig kunne gøre det sværere for CD'en da CD er koblet direkte til forforstærker.
"dolph" |