Forfatter |
|
750es Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
|
Sendt: 14 December 2012 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle jeg har fået mig et par magnepan og jeg er totalt overrasket og glad for dem de spiller super godt men da jeg er ny
inden for magnepan´s søger jeg lidt viden jeg har self søgt på google men da jeg ikk er nogle haj til engelsk kunne det jo være
nogle af jeg ville dele lidt ud af viden
dem har skulle være renovert og kunne mange år frem (slælgers udsagn ) jeg har lyst med en lygte igennem stoffet bagfra og
lim og tråde osv ser oss nyt og fint ud dog er der en repration i den enes diskant sektion men det ser ok ud og lyden er super
men ved i hvor lang tid man ca siger de kan køre ingen de skal have ny tråde og lim ? og ved i om man stadig kan få de ting til
det når den tid kommer ? ell hvad gør man der jeg håber i har nogle guldkorn og jeg beklager for stavefejl og manglen
kommea ovs jeg er ikk god bogligt ellers må i spørge  mvh lars __________________
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
slæt ingen der har viden om dem ??
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 15 December 2012 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
De kan helt sikkert godt holde de næste 10-12 år uden at de slipper membranen, trådene altså. Bare det rep, der lavet, er lavet ordentligt.  Men det er vist nogle fra starten af 80'erne dem du har, ikke? __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jo de er fra 81-85 efter hvad jeg kan lure 
det lyder super mht holdetiden linem er grønlig og helt ren og pæn tråde er guld favet og helt rene og nye og se på
sælger mente de kunne holde en 3-5 år men fedt hvis de kan længer
jeg spiller aldrig højt musik jeg ved ikk om det har noget og sige mht holbarhed ? mvh lars __________________
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lydstyrken har ikke så meget at gøre med det, mere påvirkninger fra temperatur skift og luft fugtighed. Sollysets uv stråler kan også ælde dem hurtigere, hvis de står med dagslys direkte på. Så du kan da gøre lidt for at få dem til at holde så lang tid så muligt, ved at passe på disse ting som tiden går. Du kan altid høre på dem, hvis du spiller for højt på dem....så klapre de på magneterne og det skurer grimt, men ødelægger ikke noget. Det er særligt, når du spiller noget musik med meget dybbas ved høje lydstyrker. Men stiller du dem rigtigt op, så de bruger rummet, så skal der dog meget til. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki de står så solen ikk kan ramme dem oh mht luftfugtihed jeg har dog et akvarie dog m topglas så fuktiheden ik vælter ud 
ok fedt og vide mht det og spille for højt men det sker ikk her da jeg ikk høre hojt musik hehe
jeg har de sidest dage experimenter mig frem med placering og har fundet en god placering nu hvor lyden er super og jeg synes bestimt ikk de magler bund som folk siger men jer er heller ikk basfreak hehe mvh lars __________________
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare super. Rigtigt pænt god fornøjelse med dem.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak og tak for rådne jeg er jo nysgerig og vil gerne lære om dise "nye" højtaler i min verden hehe 
er der ander der har nogle guldkorn oss er de velkommen i tråden mvh lars __________________
|
Til top |
|
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
Sendt: 15 December 2012 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
godt du er glad for dem .. hvor meget har du givet for dem
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
Til top |
|
|
750es Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2012 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ja er meget imp over dem 
jeg har givet et sæt diy højtaler og et andte sæt diy højtaler og en del kabler mvh lars __________________
|
Til top |
|
|