Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sorround uden kabler til baghøjtalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jp1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 08 November 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Hej alle,
Er der nogen der ved, om der andre mærker end Bose der laver højtalere, hvor det hele kommer fra fronten og giver en slags effekt af sorround?
Og det skal selvfølgelig kunne arbejde sammen med en PS3 samt DVD. Det kan Bose ikke pga. manglende indgange - eller rettere, det kan i hvert fald ikke spille dts.  Det var i hvert fald hvad jeg hørte i dag, men kiggede så også kun på deres Cinemate II.

Overvejede også deres lifestyle 18 til 9995,- hvor der så skulle tilkøbes trådløs til baghøjtalerne. Men er der andre højtalere man kan det med - og som evt. er billigere? Jeg er villig til at ofre omkring de 10k(dog gerne mindre) på en samlet løsning, men vil meget gerne slippe for at skulle trække kabler til de bagerste højtalere!

Har I nogle idéer - evt. hvor det kommer fra 2.1, men hvor det giver en hvis effekt af sorround? Er der desuden nogle soundbars som overhovedet kan anbefales?

Hvis det er helt umuligt, er det så bedst med f.eks. Xtz, hvor jeg så køber evt. en Onkyo med? Eller er der andre forslag til højtalere?
Mvh
John
Til top Vis jp1983's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jp1983

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 November 2009 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

B&W laver også sådan en "Soundbar" som faktisk spiller ganske okay. Hvilken ikke ligefrem kan siges om Boses forsøg imo.

jp1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 08 November 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har kigget på et par soundbars, men ved ikke om det er det rigtige for mig. Tror jeg skal have højtalere, men tænkte bare, at man måske på en eller anden måde kunne lave en løsning, så man kunne køre uden ledninger :)
Til top Vis jp1983's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jp1983

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes