| Forfatter |
|
jp1983 Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2009 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakob M skrev:
Jeg har været en glad ejer af et sæt 99.26 igennem et år og kan varmt anbefale dem. Ud over at de ser hamrende godt ud...så har de en super god diskant....og bunden er yderst imponerende.
Jeg overvejede selv på et tidspunkt at købe subberne til dem men vurderede at der ikke var behov for det. De er solgt nu og alle der har lyttet på min 99.26'er var overrasket over den dybe bund |
|
|
99.26 er det ikke disse?? http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?key=8071 Eller er der en gulvmodel af den også?
Det lyder meget spændende, men ved du om der er samme kvalitet i satelitterne, så de kan bruges som fronthøjtalere? Selvfølgelig i samarbejde med en sub?
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
99.26 er reolhøjttaler
99.36 er gulvhøjttaler
89 Front leverer langt bedre bund end 89 Sat, af åbenlyse grunde, men kvaliteten af begge højttalere er den samme.
|
| Til top |
|
| |
Jakob M Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 154
|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
99.26 er reolhøjttaler 99.36 er gulvhøjttaler
89 Front leverer langt bedre bund end 89 Sat, af åbenlyse grunde, men kvaliteten af begge højttalere er den samme. |
|
|
Nej....99.26 er en standerhøjttaler....man sætter ikke højttalere i en reol og slet ikke dem __________________ Mvh Jakob
|
| Til top |
|
| |
Jakob M Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jp1983 skrev:
Jakob M skrev:
|
Jeg har været en glad ejer af et sæt 99.26 igennem et år og kan varmt anbefale dem. Ud over at de ser hamrende godt ud...så har de en super god diskant....og bunden er yderst imponerende.
Jeg overvejede selv på et tidspunkt at købe subberne til dem men vurderede at der ikke var behov for det. De er solgt nu og alle der har lyttet på min 99.26'er var overrasket over den dybe bund |
|
|
99.26 er det ikke disse?? http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?key=8071
Eller er der en gulvmodel af den også?
Det lyder meget spændende, men ved du om der er samme kvalitet i satelitterne, så de kan bruges som fronthøjtalere? Selvfølgelig i samarbejde med en sub?
|
|
|
Dit link virker ikke lige, men det var XTZ 99.26 Piano Black til 6490sek i den sjove "pyramide" form. Det er en super god højttaler som klart kan anbefales. __________________ Mvh Jakob
|
| Til top |
|
| |
jp1983 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakob M skrev:
Dit link virker ikke lige, men det var XTZ 99.26 Piano Black til 6490sek i den sjove "pyramide" form. Det er en super god højttaler som klart kan anbefales. |
|
|
Prøver igen, men med et andet link. Er det som disse? http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/ItemImages/8071/P_8071 .jpg
rskriver skrev:
99.26 er reolhøjttaler
99.36 er gulvhøjttaler
89 Front leverer langt bedre bund end 89 Sat, af åbenlyse grunde, men kvaliteten af begge højttalere er den samme. |
|
|
Ja det ligger en bedre bund, men med en subwoofer til satelitterne vil det så ikke give det samme?
|
| Til top |
|
| |
Hyl.dk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 413
|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil bare lige præcisere det så jeg er sikker på du er helt med. Alle XTZ modeller der hedder noget med XTZ 99.2x, hvad enten det er 5 eller 6 har samme enheder! Kun kabinettet er til forskel. Går du op i 99.36 som er gulvmodellen er det samme diskant og mellemtone som i 99.2x, men med en ekstra basenhed. Bemærk at 99.36 findes i forskellige kabinetter, men enhederne er de samme i alle modeller. Går du endnu højere op findes 99.38 som dog nok er uden for budgettet. Denne har samme mellemtone og diskant som de ovenstående. Den har så bare en lille 10'' til at ligge bunden
|
| Til top |
|
| |
Jakob M Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakob M skrev:
rskriver skrev:
99.26 er reolhøjttaler 99.36 er gulvhøjttaler 89 Front leverer langt bedre bund end 89
Sat, af åbenlyse grunde, men kvaliteten af begge højttalere er den samme. |
|
|
Nej....99.26 er en standerhøjttaler....man sætter ikke højttalere i en reol og slet ikke dem |
|
|
Han ved hva jeg mener.. ikk så påståelig..
|
| Til top |
|
| |
jp1983 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har spurgt meget til dette, men er der nogen der kan vurdere om Audiovector K1 ville være bedre end XTZ? Eller hvilken model fra Audiovector der ville være bedre - da jeg er faldet lidt for deres design, specielt af baghøjtaleren K-X
|
| Til top |
|
| |
Hyl.dk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med dit budget ville jeg tage XTZ. Audiovektor laver virkeligt gode højtalere, men pungen skal gerne være lidt større før
Audiovektor bliver sjovt. Der er dog ikke noget i vejen for at købe et sæt XTZ til front og center (evt. sub) og så køre med K-X
som baghøjtalere. Jeg overvejede selv disse baghøjtalere indtil jeg fik et godt tilbud på mine JBL'er.
|
| Til top |
|
| |
jp1983 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare fordi, at av-connection har demo K1 model til 2700(må være for 2 stk)... Derfor tænkte jeg, at de måske kunne være en bedre start end XTZ? Hvis jeg skal starte med 2.0?
Vil gerne bygge det op stille og roligt for at få et super setup, så hvis du har nogle forslag til front højtalere, så må du gerne linke. Men maks pris pr. styk skal være mellem 2500-3500.. :) Link gerne! :)
|
| Til top |
|
| |
Hyl.dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
K1 Super koster 2700 pr stk. Jeg ville somsagt stadig vælge XTZ frem for AV med dit budget.
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hyl.dk skrev:
| K1 Super koster 2700 pr stk. Jeg ville somsagt stadig vælge XTZ frem for AV med dit budget. |
|
|
Enig :)
|
| Til top |
|
| |