Jeg har forelsket mig i dette hjemmebiograf setup:
SONY BDV-N890W
Grunden til dette er prisen kontra de fine anmeldelser det får på nettet med god lyd, enkelt design osv.
Og så er baghøjtalerne trådløse. Det skal forståes som at de skal forbindes til en boks, som så sender et signal trådløst til
reciveren.
(så helt trådløse er de jo ikke, men det spare stadig de norminelle lange kabel-træk fra reciveren til baghøjtalerne)
Jeg kan se i div. manualer se at front højtalerne er de 2 Tall-boy højtalere, og baghøjtalerne er de små sattelithøjtalere.
Jeg ønsker nu, at vide om det er muligt at ændre denne opsætning, så tall-boy højtalere bliver bag, og de små sattelit
højtalere bliver front. Grunden til dette er af praktiske hesyning mht. fysisk plads i stuen.
Jeg tror det i teorien burde kunne lade sig gøre, hvis højtalerne er identiske med ohm osv.
Jeg har så forsøgt at finde teknisk info til højtalerne, og alt jeg kan finde er det , som der står i manualen:
ftp://ftp.vaio-link.com/pub/manuals/consumer/4418141122_DK.P DF (SE SIDE 61-62)
Jeg har fundet en gut som ønsker det samme som mig også med et SONY setup, men blot med en ældre model!:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=2010052523552 4AAkRu9N
Jeg aner nada om hjemmebiografer, og samtlige modeller jeg kigger på er det de store tall-boy højtalere der er front, og
små sattelit er bag. Findes der virkeligt ikke løsninger der er omvendte, hvis det nu
viser sig at overstående ikke kan lade sig gøre ^^