Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 04:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Bytte rundt på for- og baghøjtalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LonelyWolf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2013
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 08 Februar 2013 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har forelsket mig i dette hjemmebiograf setup:
SONY BDV-N890W

Grunden til dette er prisen kontra de fine anmeldelser det får på nettet med god lyd, enkelt design osv.
Og så er baghøjtalerne trådløse. Det skal forståes som at de skal forbindes til en boks, som så sender et signal trådløst til
reciveren.
(så helt trådløse er de jo ikke, men det spare stadig de norminelle lange kabel-træk fra reciveren til baghøjtalerne)

Jeg kan se i div. manualer se at front højtalerne er de 2 Tall-boy højtalere, og baghøjtalerne er de små sattelithøjtalere.

Jeg ønsker nu, at vide om det er muligt at ændre denne opsætning, så tall-boy højtalere bliver bag, og de små sattelit
højtalere bliver front. Grunden til dette er af praktiske hesyning mht. fysisk plads i stuen.

Jeg tror det i teorien burde kunne lade sig gøre, hvis højtalerne er identiske med ohm osv.

Jeg har så forsøgt at finde teknisk info til højtalerne, og alt jeg kan finde er det , som der står i manualen:

ftp://ftp.vaio-link.com/pub/manuals/consumer/4418141122_DK.P DF
(SE SIDE 61-62)

Jeg har fundet en gut som ønsker det samme som mig også med et SONY setup, men blot med en ældre model!:

http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=2010052523552 4AAkRu9N

Jeg aner nada om hjemmebiografer, og samtlige modeller jeg kigger på er det de store tall-boy højtalere der er front, og
små sattelit er bag. Findes der virkeligt ikke løsninger der er omvendte, hvis det nu
viser sig at overstående ikke kan lade sig gøre ^^
Til top Vis LonelyWolf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LonelyWolf

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes