Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 02:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Harman Kardon AVR255 (Efter FW Opdate) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Haapanen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Og den kom her:
Min receiver har igen nydt godt af en firmware opdatering. Efter jeg skiftede min ps3 fat med en slim, har der været flimmer på skærmen når jeg var i ps3 menuen. Film og spil var der ingen problemer med.  Jeg ved ikke om der er andre med samme problem. Men det er rettet med denne opdatering.

Update Improvements

This software package includes the following updates for your AVR. Even if you have not encountered any of these issues, we recommend that you install the new software to take advantage of additional minor performance improvements:

• The elimination of audio glitches that previously occurred when the audio stream was interrupted or changed, particularly when changing sources.
  • Issues with occasional loss of sound or inability to lock incoming high-resolution audio streams.
  • Improved compatibility with cable set-top boxes when an HDMI™ connection is used.

In addition to the items resolved in this update, all previous improvements are also incorporated in this software, including:

• The AVR will now pass “whiter than white” and “blacker than black” video information when it is available. Note that not all video displays are compatible with these signals, and the video information cannot be displayed unless both the source and display are able to handle them.
  • Occasional screen or display freezes or loss of video when the switching from analog video to HDMI™ video or between AM/FM and XM® radio have been eliminated.
  • The AVR now corrects for frame jitter.
  • Dolby® Pro Logic® IIx processing is now available for 7.1 systems when the input source is “DTS-ES® discrete.”
  • Occasional pops and clicks with certain PCM audio sources have been eliminated.
Til top Vis Haapanen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haapanen

jeppe-A-M
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2009
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 November 2009 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

hej er der nogen af jer der måske kan hjælpe mig med noget opsætning af digital optical signalpå en harman/kardon AVR 4000 ?

Til top Vis jeppe-A-M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jeppe-A-M

Haapanen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2008
Lokalitet: København
Sendt: 18 December 2009 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Endnu en update :)

Harman Kardon AVR 255/230 SOFTWARE UPGRADE
Version 28-07-2009 01 AFW V0.97.2.2

Harman Kardon, Inc., is pleased to offer this upgrade, which improves the performance of your AVR through an update to the internal software and firmware that controls the unit and contains the operating instructions for the audio- and video-processing systems. Unlike many consumer products, which are designed with "fixed" memory

Når børnesygdommene er udryddet må de jo lave performance upgrade istedet

Til top Vis Haapanen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haapanen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes