Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 19:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Problemer med NAD C355BEE forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Greenduck
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 07 November 2011 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg har en NAD C355BEE int. stereoforstærker som jeg har nogle problemer med. Den er ca. 4 år gammel, så¨jeg er ude efter hjælp til om det overhovedet kan betale sig at smide den til rep. Undersøgelsesgebyret er ofte omkring 500 kroner.

Når jeg tænder for forstærkeren lyser dioden grøn for at enheden er tændt. Men der er ikke lys i dioden for hvilken indgangskilde der er valgt. Den "klikker" heller ikke når jeg skifter mellem de forskellige indgangskilder.

Hvis jeg skifter mellem de 2 højtaler udgange, så kan jeg høre at enheden "klikker".

Derudover, hvis jeg sætter min TV til enheden og skruer helt op. Så kan jeg høre lyden fra TV'et. Ikke højt, men heller ikke meget lavt. Lyden er dog mast og lyder meget hul i det. Men jeg kan høre lyden uanset hvilken indgangskilde jeg sætter TV'et til.

Vil det kunne betale sig at sende den til rep. eller er der noget man selv kan gøre?

Med venlig hilsen
Jakob
Til top Vis Greenduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Greenduck

madmax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 07 November 2011 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes bestemt at du skal prøve at fixet den , hvis du altså er tilfreds med den og som du selv siger koster det 500kr for fejlsøgning , men de bliver trukket fra i den samlede pris.Den er modul opbygget så en rep. af den er ganske enkel og behøver ikke blive dyrt.

madmax

Til top Vis madmax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madmax

Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 November 2011 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Heyyy Greenduck, downloadede lige servicemanualen på den, du har sikkert en fejl omkring IC-71, 73 eller 76, eller en forsyningsfejl (mangler en 5 eller 12 volt til det kredsløbsområde). Siden du bor i København, så smid en PB med din mailadresse, så sender jeg manualen til dig, hvis du kender en elektronikkyndig i nærheden af, hvor du bor.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes