Sendt: 05 November 2011 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har igennem længere tid drevet mine Euphonia MS4 med en Arcam AVR300 i BiAmp mode, i den overbevisning at det var tilstrækkeligt... velvidende at MS4 ikke har jordens mest præcise bas med derimod afgrundsdyb og med masser af info - gik jeg igang med at tune rummet med diffusorer, dæmpning og har flyttet, drejet og justeret MS4'erne i et væk... men har aldrig rigtig fundet det rigtige kompromis.... Indtil jeg fik en Cayin353b på dem...
Nu må jeg jo erkende alle de problemer jeg har forsøgt at imødekomme med diffusorer og placering, ikke skyldtes stående bølger, eller lign. Men udelukkende skyldtes at min arcam var for brystsvag og ikke havde fat om bollerne på ms4'erne..... Så kan man lære det
For dælen der er strøm i den Cayin nu levere MS4'erne også ved temmeligt markante lydtryk... suuuperdyb og kontrolleret bas FEDT.
Da jeg fik MS4 fik jeg ny CD samling, efter at have fået Cayin har jeg fået nye MS4 :) __________________ Stereo:
Cayin 353b, Dali Euphonia MS4, Roksan Caspian Mk2 CD
Bio:
BenQ W6000
Denon 3811
PS3
Audiovector Mi1 sig. Front, Av3ci sig. center, K surround Bagsurround, K-sub sig., C2 sidesurround.
|