Sendt: 17 November 2011 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da helt utroligt, som debatten nu har skiftet spor overtil WD40 og alle dets fortræffeligheder
Jeg har selv erfaringer med brug af WD40, og jeg giver Åge og frekeloke fuldstændig ret; WD40 efterlader en olieret hinde, som i sagens natur IKKE fordamper - og der skal ikke meget fantasi til at forestille sig, hvor de løse støv dermed søger hen - og hvad sker der ved blandingen kul og olie = sværtegrød ? Det er altså ikke for sjov at WD40 er sidste led i kæden
Nå, men skulle vi ikke hellere tage og hjælpe KasperH med at få hans indgangsvælger flot????!!!
KasperH: Jeg er bange for, at du må igang med værktøjet Som du selv har været inde på, ser omskifteren ud til at være indkapslet i en metal kappe jvf dine billeder. Næste step er, at finde ud af om denne kappe kan afmonteres? Frekeloke giver et udmærket forslag - prøv at finde ud af hvordan denne kappe er monteret (igennem printet, låst via møtrikken til forpladen).
TRO IKKE, at der fra to huller i toppen er direkte adgang ned til kontaksættene - for det er der oftest ikke, da disse ligesåvel kan tjene andre monterings formål. Endvidere kan hele omskifterens indre være foret med plastic - og så er du jo ligevidt.
Prøv at afmontere forpladen! Hvis denne heller ikke kan afmonteres, er der desværre ingen vej udenom end at afmontere hele printet fra kabinettet (går ud fra at kabinettet har fast bund, som ikke kan afmonteres?). Hvis du kan afmointere forpladen, så tag nogle flere billeder, så vi kan se, hvordan den famøse omskifter ser ud forfra.
Lad os høre hvordan det går 
MrBakmann
|