| Forfatter |
|
Dreamless Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne køre ned til http://www.citti.dk/ og købe øl og sodavand for differencen. De har ydet rigtig god serice de gange jeg har haft et problem. De har bare byttet uden diskution.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 08 September 2009 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
| Du kunne køre ned til http://www.citti.dk/ og købe øl og sodavand for differencen. De har ydet rigtig god serice de gange jeg har haft et problem. De har bare byttet uden diskution. |
|
|
Du tænker her vel på den MediaMarkt der ligger i samme shopping mall som Citti 
Men priserne i MediaMarkt kan som regel slet ikke match'e prisen i internet-butikkerne, så igen er det lidt pest eller kolera - spare hvor meget i forhold til mistet tilgængelighed. Lidt sparet er der dog - men forvent ikke at tage nogen blu-ray film med hjem fra MM, de er faktisk dyrere end herhjemme!
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 08 September 2009 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dreamless skrev:
|
Hvordan er man dækket med garanti ved køb i tyskland?
|
|
|
Du skal sikre dig at butikken i Tyskland er officiel forhandler, så gælder Denons europæiske garanti (du skal sikkert indsende oplysninger). det betyder at du kan benytte alle autoriserede værksteder. I Danmark er det hifi klubbens værksted i Nørager.
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 08 September 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Langendorf skrev:
| Du kunne køre ned til http://www.citti.dk/ og købe øl og sodavand for differencen. De har ydet rigtig god serice de gange jeg har haft et problem. De har bare byttet uden diskution. |
|
|
Du tænker her vel på den MediaMarkt der ligger i samme shopping mall som Citti 
Men priserne i MediaMarkt kan som regel slet ikke match'e prisen i internet-butikkerne, så igen er det lidt pest eller kolera - spare hvor meget i forhold til mistet tilgængelighed. Lidt sparet er der dog - men forvent ikke at tage nogen blu-ray film med hjem fra MM, de er faktisk dyrere end herhjemme! |
|
|
Det er rigtigt at priserne ikke altid er så meget billigere i mediamarkt. Men der er stadig lidt at spare. Men man kan jo ringe der ned og høre hvad prisen er. Men ellers har de et rigtig lækkert supermarked med et kæmpe udvalg af madvarer  og det er turen værd
|
| Til top |
|
| |
sonny73 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 08 September 2009 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er bode media mark (i citi centar) , saturn ( i midt byen), samt pro mark i (forde park)
ma kan nemt få brugt en hel dag i de 3 butiker..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
Men ellers har de et rigtig lækkert supermarked med et kæmpe udvalg af madvarer og det er turen værd  |
|
|
Absolut enig 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
sonny73 skrev:
| der er bode media mark (i citi centar) , saturn ( i midt byen), samt pro mark i (forde park)
ma kan nemt få brugt en hel dag i de 3 butiker.. |
|
|
Det kan man sagtens, ja. Men man skal nok også lige være opmærksom på at chancen for at de har netop en Denon 2809 på lager vil være i nærheden af nul. Det var i hvert fald tilfældet dengang jeg shoppede efter en 2807, og også da jeg var på udkig efter en Onkyo 876. Det generelle billede er at de sjældent kommer op over klassen lige under dette prissegment.
Der er også en hifi-forhandler på Flensburg gågade - parkerer man ovenpå Karstadt og går ned (eller bare stiller sig foran indgangen til Karstadt) vil man på modsatte side kunne se indgangen til en hifi-forhandler der har lokaler ovenpå.
|
| Til top |
|
| |
sonny73 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
der viste jeg ikke
den sidste må jeg lige besøge da jeg er tit i flensburg
|
| Til top |
|
| |
Dreamless Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle de gode svar der er helt sikkert noget at gå igang med når vi tager derned! Denon 2809 har jeg fået at vide de kan bestille hjem med 10 dages varsel hos saturn men jeg tror bare lige vi kigge dernede og se om der ikke skulle være nogle mindst lige så gode tilbud.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sonny73 skrev:
| der viste jeg ikke
den sidste må jeg lige besøge da jeg er tit i flensburg |
|
|
Den er denondtenlynme også nem at overse Jeg var dernede en del gange inden jeg bemærkede den. Kig efter en indgang hvor der står et eller andet shop-navn ovenover. Men forvent ikke en oase af hifi og surround - lokalerne er små, men de har mere end blot konsum.
Der er også www.dashifistudio.de i Flensburg, men jeg har desværre aldrig været der - burde planlægges engang 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dreamless skrev:
Tak for alle de gode svar der er helt sikkert noget at gå igang med når vi tager derned! Denon 2809 har jeg fået at vide de kan bestille hjem med 10 dages varsel hos saturn men jeg tror bare lige vi kigge dernede og se om der ikke skulle være nogle mindst lige så gode tilbud.
|
|
|
Første tur derned kan bruges på at hente et par paller dåsebajere Og ja, så se hvad de har de forskellige steder - hvis du er heldig har Media Markt måske den Denon. Og hvis ikke du er låst fast på netop denne er chancen god - de har både Onkyo, Harman Kardon, Sony og måske lidt mere, men ikke nødvendigvis i 2809 segmentet.
|
| Til top |
|
| |
sonny73 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har netop modtaget sms fra en af min bekenter der har været i media mark hvor han siger at hen kunne se at de har pt infro tilbud på maranz 6004 til 799 Euro... hvis der er rigtig så er der en kanon tilbud ...
|
| Til top |
|
| |
Dreamless Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for al den gode information nu er turen vel planlagt til de 5 forskellige steder i har nævnt.
|
| Til top |
|
| |
Dreamless Forum Bruger

|
| Sendt: 10 September 2009 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Dreamless Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2010 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvom det er et stykke tid siden vil jeg sige mange tak for hjælpen.
Endte med at købe en Denon 3310 og 2 stk B&W CM7 fronthøjtalere i Hifiklubben.
Så må jeg se hvornår jeg får råd til den sidste del af højtalerne.
|
| Til top |
|
| |