Bruger siden: 17 Juni 2013 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 01 Juli 2013 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
jeg har anskaffet mig et sæt Quadral Phonologue Titan højtalere med tre effektforstærkere til. begge diskanter er dog i stykker
og den ene mangler faktisk båndet. hvis nogen har en god ide til en rep eller erstatning vil jeg gerne høre mere. der står T
60/10/LT 800 på dem
Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1013
Sendt: 01 Juli 2013 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
Så vidt jeg ved er det nogle dyre kæmper. Brugtsalgsværdien og ejerglæden falder hvis der ikke anvendes originale reservedele, så det vil jeg anbefale dig at købe. Er de ikke længere til at skaffe, bliver det nødløsninger, og det er meget usikkert om nogle DIY'er kan hjælpe dig med erstatningsbånd. I så fald kan du søge om hjælp til nye bånd her på siden ved at oprette en tråd: "nye uorginale diskantbåndfolie søges". Det ene gamle kan måske hjælpe DIY'eren.
Sendt: 01 Juli 2013 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
har pt. et par uoriginale siddende og da jeg ikke skal af med dem resten af mit liv(dertil er bassen for vanedannende) gør det
ikke noget at det er uoriginalt.
Sendt: 01 Juli 2013 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
Mercury skrev:
gofreke skrev:
uhhhh det er det der med det tyske.....men ender jo nok med at ringe til dem
Mon ikke de Sprechen englishk.....
ka' være men det gør jeg kun i begrænset omfang da det er en del fagord der skal til. Dertil kommer at der skal en del
oplysninger i den mail. Jeg ved ikke hvad PLZ eller ort er
Sendt: 01 Juli 2013 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
hvis dertil ligges at jeg fra anden side har fået oplyst en pris tæt på 2000,- pr.side når de bestilles hos Quadral så kan jeg godt
klare mig med uoriginale
Bruger siden: 28 Maj 2013 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 527
Sendt: 01 Juli 2013 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
gofreke skrev:
Mercury skrev:
gofreke skrev:
uhhhh det er det der med det tyske.....men ender jo nok med at ringe til dem
Mon ikke de Sprechen englishk.....
ka' være men det gør jeg kun i begrænset omfang da det er en del fagord der skal til. Dertil kommer at der skal en del
oplysninger i den mail. Jeg ved ikke hvad PLZ eller ort er
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum