Forfatter |
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 20 September 2014 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
PS købte kun 2 kasser  |
|
|
Tjaaahhh, så er de vel allerede væk    __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 20 September 2014 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nah
Der var en del kasser tilbage. Tror ikke mange er klar over at det faktisk til prisen er en hamrende god øl  og her til under en 5, spottede jeg
stadig enkelte der balancerede med Slots øl  , nå man burde nok glædes at de ikke har smagt Willemoes
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 20 September 2014 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
Nah Der var en del kasser tilbage. |
|
|
Gamle sprutorgel  , du misforstår vist med vilje  , det var dine to kasser, jeg mente  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 20 September 2014 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 20 September 2014 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke helt
Har misbrugts en god vens venlighed i dag, vi drak hans øl, samtidig fik jeg listet en cd med The Who, Live in Leeds med
Men ja, flere forretninger burde dyrke dette "mande"-publikum mere. Nogle pladepushere reklamerer med kaffe, så kunne enkelte vel godt have en
bibeskæftigelse med øl og vin? Flere kendte kunstnere, Mötorhead og Kizz blandt mange, har netop deres "egne" vine..! Så her burde være en win-
win
Mine 2 kasser kære Boydk, den ene er til min godeste ven, fælles passion, både musik og mørke øl, den anden er sat sammen med den øvrige, til
glæde og gavn for de der visiterer det gode hjem her i Thyregod, og nå ja, ingen gæster, så spilder jeg ikke tiden. Har kun dette liv, og det skal nydes,
i fulde drag
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 20 September 2014 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Birger, jeg tror allerede, du har drukket for meget, siden du hverken kan stave bandnavne eller titler rigtigt
Hold lidt igen med alle de Willemoesøl (og hvis det skal være fynsk øl, så er øllet fra Ørbæk Bryggeri desuden bedre og hertil økologisk  ).
|
Til top |
|
|
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
Sendt: 21 September 2014 kl. 05:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan anbefales
Sidder lige nu og forsøger at komme over en heftig bytur med en vammel pizza og Pellegrino __________________ Hifi hilsen Ramma
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2014 kl. 06:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for din hensynsfuldhed A-man, men Ipad er ikke altid venlig stemt når man sidder og skriver, før kunne det reddes med rettetasten, men nu er
det råt for usødet
Ak ja, Pellegrino kan nok gøre underværker, men jeg er lokalpatriotisk og støtter det lokale vandværk
Mht. Ørbæk kontra Willemoes, de laver begge rasendes godt øl, men hvem der er bedst til det? Vil jeg ikke være dommer overfor, kun forbruger
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
Janop Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 432
|
Sendt: 21 September 2014 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
Men ja, flere forretninger burde dyrke dette "mande"-publikum mere. Nogle pladepushere reklamerer med kaffe, så kunne enkelte vel godt have en
bibeskæftigelse med øl og vin?
Mvh
Birger |
|
|
Her kan fynboerne godt finde ud af det, Cadenheads Whiskyshop, Audiocompagniet, og Recordpusher, har lavet fællesarrangement, jeg så det desværre
for sent til at deltage __________________ Jan O. Pedersen
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 21 September 2014 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
Ugens vin, måske? Men i hvertifald denne aften, en skønne en af slagsen, der blev brugt på den ældste af mine døtres efterskole, med sol og vindstille. Lige nu nydes en
Årgang 2006 Lækker vin, selvom året ikke er noget særligt Musikken
Ren hygge. Har den på vinyl, men denne er en japansk udgave, og bliver afspillet via mit Surround anlæg, dog i stereo, ren afslapning ren glæde.
Med venlig hilsen Birger Lomholt |
|
|
Nå, du har også den Steely Dan på et japansk pres. Den er markant mere frigjort i hele toneområdet end standard pladen. Og så er der mere vægt og tyngde i bassen.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2014 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej ikke som vinyl  , kunne desværre først se misseren da jeg havde indrykket indlægget, og så fanger bordet  , men har den på en japansk
cd udgave, og ja, hammer fed. Passer godt til en lærdag aften i enten alene eller i tosomhed, og så en flaske rødvin til, bare for den intime stemning
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 21 September 2014 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha ha ha....ok, men det er jo nok samme master, der ligger til grund for dem. Men lp'en er i ren vinyl kan man se ved at holde den op mod en stærk lyskilde, så lyset skinner igennem. Ja, ærgerligt den rette tast mangler.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig fredag
Krybet hen i min "skammekrog" hørebøfferne på, i glasset en Bordeaux 2006
På cd'en spiller Django Reinhardt
En del af 3 cd'er, som er købt i dag, en ny serie fra Sony, med lidt lån hist og her, men 3 plader for 50,-kr
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem er "krybet"? Er det konen/kæresten, du har sat i din skammekrog, som du hentyder til
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niks, det er min 3 personers sofa, hvor jeg ligger henslængt med mine hørebøffer og nyder den liflige strøm af musik der flyder til mig. Cd afspilleren
er min Vincent CD S6 MK forforstærkeren Vincent SA T1 og gennem HEED Canamp og hørebøfferne er Beyerdynamic DT880
Næ, "øglen" sidder henslængt sammen med hendes barnebarn og kigger ind i fladskærmen
Min udsigt er desværre de 50 lp plader som ligger stablet ovenpå mine gamle JAMO 705a og som skal rengøres, når lysten til dette kommer...
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle nok have stået "krøbet". Måske er det underbukserne, der er krøbet.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niks, de er hvor de skal være
Nu er det Miles Davis der er på cd'en "Kind of blue"
Og jeg har lige netop vundet et kabel fra KaTo
Fed fredag
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hrmf  KaDo sound
Rart at vi er sluppet for den "rette-funktion" nu bliver trådene længere
Hvor er livet herligt, lad det endelig køre sådan til omkring mandag, med godt resultat
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 04 Oktober 2014 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sad i går og nød en Ripasso (145kr) til Steely Dan Aja og deres første Can't buy a Thrill. Kæft, det no'en fe'e pla'er.   __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 04 Oktober 2014 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder og bliver lettere irriteret over ikke at ha´ besøg lige nu. Kan simpelthen ikke drikke den alene, så ingen grund til at åbne den..... ØV
Musikken er til gengæld intet mindre end fremragende  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|