Bruger siden: 11 August 2018 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 14
Sendt: 25 November 2021 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
Hejsa,
Nogen der kender disse højttalere. Det skulle angiveligt være mærket Audioscan.
Kan ikke finde dem noget sted. Kunne også godt ligne noget hjemmebyg syntes
men nu prøver jeg lige her.
Bruger siden: 11 August 2018 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 14
Sendt: 25 November 2021 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
Jeg har også selv luret lidt på hvad jeg kunne finde af audioscan og den konstruktion ligner ikke noget af det.
Det er fordi jeg faldt over dem på den blå avis så blev lidt nysgerrige på hvad det kan være.
Overvejer lidt at hente dem til en 6-700 kr bare for sjov. Ejeren ved ikke så meget om dem hun mente bare
det er audioscan. Der er en del enheder i må man sige man kunne jo være heldig at der var noge kvalitet i dem.
Bruger siden: 04 August 2014 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 3361
Sendt: 26 November 2021 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
@Lasse.
Check basenhedernes kantophæng. Det ligner skummateriale, som med tiden revner og smuldrer væk. Er det tilfældet vil jeg
betragte højttalerne som værdiløse. Med mindre du er i stand til selv at forny dem.
Bruger siden: 09 April 2016 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 481
Sendt: 26 November 2021 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
Ja og hvis man læser side på side 73 , kan man se at det var Dansk Audio Teknik som solgte det pågældende byggesæt . Sådan var det ofte , at
det var DAT der stod bag , deres byggesæt , har tit talt med Peter Rahbæk om netop dette .
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum