| Forfatter |
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har jo ret. Taget lige ud af hukommelsen og det skyldes nok sammenblanding med sidste uges køb af netop Blackwater Park, hvor SW bl.a. stod for 5.1-versionen. Så en lidt forhastet udlægning, jeg kunne bare have læst ordentligt på coveret, nemlig __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
SoundFreak Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 01:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
God musik til 5 kroner 34,6 øre (kurs via mac dashboard valuta konverter)...
http://theorbans.com/dollardownload.html
__________________ Mvh. SoundFreak
|
| Til top |
|
| |
db89 Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Kostede kun omkring 40kr fra england, er en sjov måde at høre nogle af Metallicas numre på. Bandet er dog efterhånden kommet noget længere end bare at lave cover numre.
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
db89 skrev:

Kostede kun omkring 40kr fra england, er en sjov måde at høre nogle af Metallicas numre på. Bandet er dog efterhånden kommet noget længere end bare at lave cover numre.
|
|
|
Ja, men cello det kan de skam spille!
Jeg har set dem live på skaderborgfestival. Cello og headbang er ret vildt!
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
i stereo studio for 40 kr
Det er smart når man køber denne CD, så får man både mono og stereo udgaven med, de kommer efter hinanden med mono først. Det kunne Beatles lære noget af. Helt OK CD som er med i bogen 1001 albums du skal høre før du dør, men ikke det mesterværk som nogen vil gøre den til. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
En helt fantastisk plade. Min LP er slidt, nu må jeg ty til CD´en. Hvis man kan lide Weather Report eller Hancock årgang 1974,
er der intet at betænke sig på.
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 01 November 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
På vej fra Amazon.

|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 19 November 2010 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bruce Springsteen: The Promise - der er rigtig mange fine numre her, det er godt de langt om længe er blevet udgivet, bedre sent end aldrig. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 19 November 2010 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
DVD: Eric Claptons guitar festival 2007
Fra CD.ON - hvor den nu er nedsat til lige knap 130 (dob. dvd) og så er der fragtfrit i denne uge.
Så var det tiden jeg fik den. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 20 November 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
I dag fik jeg så:
DVD: Fleetwood Mac live 1982 (netop udgivet)
CD: Fleetwood Mac Tusk. Remater udgaven som dob.cd. Har den oprindelige cd. Men til 64 kr hos CD Wow, ja så ville jeg også have den remateret og med 1 cd bonus numre. Kanon album.
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
db89 Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 20 November 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige bestilt denne: AC/DC - Backtracks (2CD+DVD) til hele 99kr, normalprisen skulle vist være 329kr hvis man kan tro cdon.dk
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 20 November 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elvis Costello "National Ransom".
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 27 November 2010 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

Når tysk er bedst, Roland W. ( A side Monja, B side Cindy Jane ).
45'er singlen kommer fra et dødsbo, fremstår i fin stand.
( ill. er lånt fra www.vinylrecords.ch )
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 11 December 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
+ 9 cder mere.
Big Fat Snake: the Box - 76 kr second hand for 10 Cder. (de gav 24 % rabat i denne måned)
Den så ud fuldstændig som ny.

Bruce Springsteen- 18 tracks Japansk udgave 30 kr. i TP musikmarked i Frederiksgade. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger


Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 11 December 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den dyre jul og nytåret må være skyld i pausen for nyanskaffelser ... tråden har hvilet længe nok nu. Ikke fordi januar økonomisk er specielt velegnet til indkøb, men de her er bestilt for længe siden og pludselig var de der. Har ikke købt dem som boxset (billedet), men enkeltvise SACD versioner. Har læst, at de versioner skulle være mere tro mod de oprindelige indspilninger end i det nye boxset. Mardi Gras er i restordre.

__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lige købt denne her plade på vinyl  lækkert klaver spil og virkelig en dejlig god stemning man kan fordybe sig i. lidt vinter melankoli.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Bassemig Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krog skrev:
Jeg var en tur i Aalborg (eller var det århus?? )
og der faldt jeg over en "Stereo Studio" (det er forresten utroligt så
lidt musik forretninger der er at finde i den by [aalborg/århus]).
Anyways, jeg mente det var tid til at få nogen flere Mike Oldfield CDer
hjem på hylden, så jeg holdt mig da ikke tilbage!:
Mike Oldfield - Incantations
Mike Oldfield - Ommadawn
Mike Oldfield - QE2
Mike Oldfield - Exposed
Mike Oldfield - Earth Moving
Har faktisk ikke hørt så mange af dem endnu, men hørte lige de første
par numre af "Earth Moving", og synes næsten den var dårlig! Den var
alt for poppet i det. UGH! (Indianer metoden!).
Men de andre jeg har fået hørt er bare gode!
|
|
|
Haha ja, Aarhus og Aalborg (dobbelt A'erne er det vel nu!) kunne altså godt trænge til lidt mere kulturliv. Det kan godt være at de ikke er verdens største byer men de er store nok til at få lidt mere gang i den! Men hvordan kan du ikke vide hvilken by du var i? :D
Nå tilbage til emnet.
Mine sidste musik køb var:
Rolling stones og Abba - totalt forskelligt, men begge klassikere....ikke? :D Men begge er guld klassikere, liges værdifulde som mine guldsmykker, som jeg dog er begyndt at sælge!
|
| Til top |
|
| |
SuckyBoyfriends Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 520
|
| Sendt: 16 Januar 2011 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt det fedeste Album:

Det er en speciel edition med live optagelser på CD2 som er i så fed kvalitet at jeg fik gåsehus:) __________________ Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
telum Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 20 Januar 2011 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Turboweekend!
|
| Til top |
|
| |