Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 04:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: To defekte indkøb på 24 timer Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hamster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 19 November 2025 kl. 09:38 | IP-adresse registreret Citér Hamster

Jeg vil bare lige dele en lille, lidt kedelig historie med jer og høre, om I er lige så uheldige...
I sidste uge købte jeg både en ny pladespiller i 10.000 kr.-klassen og den lille Wiim Mini-streamer til cirka 700.
Da jeg får sat pladespilleren, som er samlet fra forhandleren og solgt som en demo-model, der stort set kun lige har været ude af
papkassen, er der kun lyd igennem i den ene kanal. Øv altså. Når jeg så fjernede phono-stikket fra den kanal, hvor der var lyd igennem,
hoppede lyden over i den anden kanal... Pladespilleren måtte så tilbage til forhandleren, der kørte den på værksted, hvor det blev
konstateret, at der var en forkert/dårlig lodning i armen. Det blev lavet, så den bare kører nu.
Imens pladespilleren var væk, fik jeg så installeret min Wiim købt hos en anden forhandler. Det tog vel cirka ét minut, så var den kørende.
Men dagen efter kunne jeg ikke oprette forbindelse til den. Forsøgte at nulstille og geninstallere gentagende gange uden held, så måtte den
sendes retur. Grrrrr. Jeg modtager øjensynligt en ny streamer i dag og satser så på, at det kører herfra.
Men sådanne oplevelser tager sgu lidt af glæden ved at købe nyt udstyr. Det er ikke fordi, der er noget at klage på i forhold til sælgerne, der
har reageret hurtigt og imødekommende i begge tilfælde, men man føler sig også bare lidt dum og tænker, om det er en "fejl 40", man er
udsat for. Oveni kommer så alt det praktiske med at returnere osv.
Jeg har jo også tidligere oplevet defekt udstyr, og selvfølgelig kan man være uheldig, men synes godt nok det var lidt voldsomt at opleve to
defekte produkter i løbet af 24 timer..
Til top Vis Hamster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hamster

Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først trykke log ind
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først oprettes som bruger

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum