Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 13:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fladskærm til 5000,-? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
canielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2014 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Nu skriver du jo ikke noget om hvor stort det skal være. Kan du nøjes med et 39 tommer TV - så har Bilka et af Panasonics nye LED tv - til 4995 kr.
Det er et Full HD smart tv, med wifi og med masser af aps (og du kan installere flere) - f.eks. Netflix.
Det kan styres af både iphone / ipad - og android tablets / enheder og det er meget let, at vise videoer, billeder, musik osv. fra f.eks. en tablet på TVet.

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/panasonic-3 9%22-led-tv-tx-l39e6y/p/100092157?point=1&event=32&facetStri ng=physicalScreenSize:39

Du skal dog være opmærksom på, at lyden er temmelig ringe i de indbyggede højttalere. Men det er jo lige meget, hvis du har det tilsluttet et anlæg af en eller anden art eller en soundbar.
(Der er simpelthen ikke plads til højttalere af ok kvalitet, da TVet kun er få cm tykt.

specifikationer på TVet på: http://www.panasoniccenter.dk/produkter/tv/led-lcd-tv/tx-l39 e6y.htm

Kan måske findes billigere andre steder.
Til top Vis canielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af canielsen

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 14 Januar 2014 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Sambora skrev:
allanowich skrev:
Ved faktisk ikke, om de findes endnu, sådan en type Set-Top boks. Men som jeg skrev tidligere, så kan du jo få en boks til
kabel, som giver adgang til alle frie kanaler. Men det afhænger jo af signalet i din antenne forening, hvilken du skal gå efter. Det kunne godt være fra
Stofa i dit tilfælde. Samsung og LG laver BluRay afspillere med mange af tv'enes Smart funktioner. Med disse 2 apparater, kan du jo fortsætte med dit
gamle tv, hvis ikke du køber et nyt her også.

Kan jeg bruge denne: https://www.hifiklubben.dk/Products/samsung-bd-f8900-blu-ray -m-hdd-optager-59252/
Prøv at finde ud af, hvad den kan og tilbyder af muligheder. Så kan du jo se om den er noget for dig.

Anker E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 Januar 2014 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

donjon skrev:
En Denver dvb-c børge til 399,- fra Harald Fyborg med usb indgang til optagelser. Kvali´en er nok helt ude i hampen, men det er da en mulighed der ligger lige til højrebenet. Mvh.

Jeg har haft den Denver. Billedkvaliteten er glimrende. Her er det den tilkoblede skærm der er afgørende. Epg'en er lidt langsom, men ikke meget langsommere end mit nuværende Phillips TV.

Boksen brændte sammen (holdt op med at virke) efter ca. 4 år, men min mor har en magen til der fungerer fint på 6. år, så om hendes eller min er "normen", skal jeg ikke kunne sige.
Til top Vis Anker E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anker E

Sambora
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004
Sendt: 22 Januar 2014 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

1. Men hvad kunne jeg kigge på hvis vi snakker en 46'' skærm uden smart TV's funktioner?

2. Hvilken blu-ray afspiller, der indeholder smart TV's funktioner (browser osv), streaming mulighed (Netflix) og mulighed for at styre via iOS/Android?
Jeg er noget vild med Oppo's Blu-ray, men de lever vel ikke helt op til mine krav?
Til top Vis Sambora's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sambora

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 22 Januar 2014 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Panasonic har vist et par modeller med 1024x766 pixel på op til 50", der ikke har så meget lir. Prøv at kigge lidt på dem.

Sambora
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004
Sendt: 27 Februar 2014 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Har læst en del tests nu og været ude og se LG 47LA667V og det ser interessant ud, som ikke det bliver dette.

Til top Vis Sambora's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sambora

rotelman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2008
Lokalitet: Fyn
Sendt: 27 Februar 2014 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

kik på denne tilbud oversigt side http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull &id=1320152757
Til top Vis rotelman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rotelman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes