Sendt: 14 September 2013 kl. 07:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen, tak for nogle gode input.
Uanset hvem der nu har "ret" så er min musiksmag ret bred. Jeg lytter hovedsageligt til Metal, Rock - og inden nogen så
bare brøler CERWIN VEGA, så er metal andet end larm og noget af det fantastisk producert. Meget indeholder også klaver og
strygere og ikke kun forvrængede spader. Men jeg lytter også til blues (Jeff Healey, David Gogo, Chrome Division, Eric
Clapton), en smule klassisk, en smule pop (LOC, Burhan G o.s.v.) og en smule klassisk. Det eneste det egentligt ikke
kommer hjem til mig er Jazz, Country og R&B. Og ja, film er naturligvis også en meget stor del af det der blir lyttet på men
det er et mindre "problem", eller i det mindste den letteste udfordring af alle.
Selvf skal jeg ud at lytte, og har også været inkl. besøgt venner som har, men som antydet i indledningen har de fleste købt
i hifiklubben og købt de mærker. Intet galt med det, og det kan sagtens være jeg ender der, vil blot udvide udvalget lidt.
Især her i horsens er udvalget ud over hifiklubben = nul så skal ud at køre så rart med i det mindste en pejling :-) istedet for
blot at køre rundt i vildskab.
Jeg har et par System Audio reol højt liggende. Kender ikke supermeget til mærket, men salgsudvalget på brugtmarkedet er
jo rimeligt. Er det værd at gå efter? De er alle meget smalle med meget små enheder. Dem jeg har er dog stendøde i lyden
så hvis det er mærke "generelt" umiddelbart, til min smag, nej.
Vh Andreas
__________________ Vh Andreas
Yamaha RX-V1067
Yamaha BD-S667
Dali Mentor 6
System Audio SA208
|