Forfatter |
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 14 Januar 2015 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille update (s´gu ikke at det gør den store forskel  Rykkede endnu en gang, utålmodig som jeg jo er. 1. svar var en eller anden lam kommentar om, at de skyndte sig alt hvad de kunne osv. osv. Da jeg skrev tilbage og sagde, at nu tog hun da psi på mig, at hun ikke kunne huske, at det samme ævl havde hun smidt i hovedet på mig før, kom der så en ny en: Hello Haase,
I know that the artwork is being done outside of Acoustic Sounds, and therefore we have had issues with it being correct and done in a timely manner. At this time we are working with that company to try and get the Roger Waters/ Amused to Death out.
All the best, Carly Tinkler Med andre ord, intet nyt. Kigger man på Acoustic Sound´s hjemmeside, er den skubbet i rækkefølgen til bagefter de releases, der er planlangt til udgivelse i December 2015  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 14 Januar 2015 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
En lille update (s´gu ikke at det gør den store forskel Rykkede endnu en gang, utålmodig som jeg jo er. 1. svar var en eller anden lam kommentar om, at de skyndte sig alt hvad de kunne osv. osv. Da jeg skrev tilbage og sagde, at nu tog hun da psi på mig, at hun ikke kunne huske, at det samme ævl havde hun smidt i hovedet på mig før, kom der så en ny en:<SPAN style='FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-ansi-: DA; mso-fareast-: DA; mso-bidi-: AR-SA'>Hello Haase,I know that the artwork is being done outside of Acoustic Sounds, and therefore we have had issues with it being correct and done in a timely manner. At this time we are working with that company to try and get the Roger Waters/ Amused to Death out. All the best,Carly Tinkler </SPAN>Med andre ord, intet nyt. Kigger man på Acoustic Sound´s hjemmeside, er den skubbet i rækkefølgen til bagefter de releases, der er planlangt til udgivelse i December 2015 |
|
|
Ja så bliver det ikke meget ringere!!!
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 08 April 2015 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det troede jeg heller ikke, men jo, det bli´r meget ringere. Jeg har haft den i "preorder" siden Januar 2013. Hvis du/I går ind på Acoustic Sounds´s hjemmeside i dag og søger på vinyl/Roger waters, er den pist væk. Bladrer man igennem "coming soon", er den helt og aldeles væk. Så det bli´r s´gu nok ikke til noget. Har lige skrevet til Carly igen og bedt om et ÆRLIGT svar denne gang i stedet for det sædvanlige "køren rundt i manegen". Holder tråden opdateret med hendes svar, men det bli´r så nok det sidste om deluxe genoptrykket af "Amused To Death"  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 09 April 2015 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så var der nyt fra Carly hos Acoustic Sound.com Får I lige så meget ud af det, som jeg gør???   Hello Hasse,
At this time we are waiting to release information per the licensing contract. I would highly encourage you to keep your preorder at this time.
Thank you and all the best, Carly Tinkler
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
Sendt: 10 April 2015 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
det betyder de ikke har styr på hvornår de udgiver den, så tålmodighed lige endnu.
Godt man har en super version på 33 omd.
|
Til top |
|
|
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2159
|
Sendt: 10 April 2015 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egentlig ville jeg se om WOWHD havde den på vinyl men det har de ikke. Men de har denne box med alle Roger Waters albums på 7 CDer
og en DVD til 329 kr. Så kunne man jo købe noget andet på vinyl istedet, og så have CD udgaven af denne.
http://www.wowhd.dk/CD/roger-waters-album-collection-7cd-dvd /dp/21498471#bc=9202
Jeg har ved flere lejligheder fundet noget som andre siger ikke er udgivet eller komplet umuligt at skaffe hos WOWHD, hvilket skyldes at
de også har musik som kun udgives i Australien og New Zealand på deres side. Så kik også der, hvis i søger svært fremskaffelig musik.
__________________ Venlig hilsen
Hermann
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 10 April 2015 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann........ Hvor mange gange skal jeg sige det til dig??????    Drop nu det dér med dine elendige CD´er. Vil IKKE ha´ de dér CD´er. Tråden handler om Roger Waters´s "Amused To Death" genudgivelse på 2 x 200 grams luxus vinyl. Og eftersom det er Acoustic Sounds eget "pressing plant" QRP (quality record pressings), der skal lave dem, er de af samme årsag selvfølgelig ikke til at finde på WOWHD. Og NEJ, skal ikke ha´ den på CD. Det er vildt besværligt at bestille CD´er på "nettet"    , så venter gerne et par år mere på den rigtige vare  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 10 April 2015 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så Hasse... Tør øjnene, snup en kiks, eller en god whisky, smut ind på køb og salg sektionen... Der er en der prøver at slippe af med en af slagsen...
God weekend
Birger
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 10 April 2015 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det er sikkert l**teoptryk no. 2, som hverken har Q-sound, stereo eller lyder ordentligt. Disse skrammelskiver koster stadig op til 500 Euro på "nettet". Med andre ord.... Jeg tør ikke __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Caspersteen Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 139
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
24 juli i år.... http://eurostore.roger-waters.com/eu/
|
Til top |
|
|
Ningbo Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 756
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har I set denne?
An announcement from Roger Waters regarding the long-awaited reissue of Amused To Death:
https://youtu.be/uLCz05uGi2I
__________________ mvh
Ningbo
|
Til top |
|
|
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ROGER WATERS’ PORTRAIT OF A DISTRACTED SOCIETY, AMUSED TO DEATH, CELEBRATED WITH REMASTERED RELEASE 2015
EDITIONS FEATURE NEW 5.1 SURROUND REMIX ON BLU-RAY AUDIO, NEW COVER AND GATEFOLD ARTWORK AVAILABLE FRIDAY,
JULY 24TH
ANALOGUE PRODUCTIONS/ACOUSTIC SOUNDS TO RELEASE 2LP 200G VINYL LP AND 5.1 SURROUND REMIX SACD IN UNITED
STATES
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
Til top |
|
|
ferr31 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 41
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://eurostore.roger-waters.com/eu/
24/6 2015 nu skulle den være god nok
|
Til top |
|
|
ferr31 Forum Bruger

|
Sendt: 15 April 2015 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var jeg lige hurtig nok det er d. 24/7 2015
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil de af jer, der køber lp'erne, ikke godt love mig, at I skriver om jeres oplevelse(r) af lydkvaliteten? Hvis I unisont melder tilbage, at lydkvaliteten er rendyrket "eargasm", så vil jeg piske ud og købe den (eller bestille den på internettet).
Jeg er aldrig for alvor blevet fanget af musikken på "Amused ...", men hvis genudgivelsen har suveræn lyd, så kan det jo også tænkes, at det giver musikken den ekstra dimension, der skal til for at fange min interesse 100 pct.
|
Til top |
|
|
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke "tændte" på den org.1992 vinyl,så tvivler jeg på at den nye udgave,vil være tilfredsstillende for dig.
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
Til top |
|
|
Hamster Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 15 April 2015 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er klar på amazon.co.uk til forudbestilling til 41,09 pund...
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 16 April 2015 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
Hvis du ikke "tændte" på den org.1992 vinyl,så tvivler jeg på at den nye udgave,vil være tilfredsstillende for dig. |
|
|
Jeg har ikke originaludgaven, men må nøjes med den miserable Sony/CBS-udgave, så derfor min opfordring. Har altid været af den opfattelse, at "Amused ..." var lige lovlig pretentiøs, men en spektakulær lydkvalitet kan måske gøre, at jeg bliver mere modtagelig for musikken og budskaberne. Det er jo ofte et spørgsmål om et samlet indtryk.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2015 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hamster skrev:
Den er klar på amazon.co.uk til forudbestilling til 41,09 pund... |
|
|
Den lå "klar" til forudbestilling i Januar 2013 hos Acoustic Sounds (hvor jeg selvfølgelig har lagt billet ind), så det er vist ingen garanti for noget som helst. Der er jo også den mulighed, at der er profitmaksimering involveret. Man vil vide, hvor mange interesserede der er, før man bestemmer sig til, hvor stort oplaget skal være?????  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
ferr31 Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2015 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke den er god nok siden de har Roger Waters til at fortælle om den nye udgave.
https://www.youtube.com/watch?v=uLCz05uGi2I
|
Til top |
|
|