Forfatter |
|
ocmaster.dk Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 198
|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
lille_smed skrev:
(hun tænder helt af) lyder ikke så sjovt.. men hun bliver nok godt igen, da jeg fik
mine 3,3 hjem .. fik jeg at vide at 14 dage .. så skulle de flyttes.. over i mit bio rum. da det var store og grimme .. (hun har
det sådan .. jo mindre jo bedre ,, helst usynlig ) det er et år siden nu og de står samme sted .. (hun har set hvor glad jeg er for
dem og hvor meget jeg bruger dem) ..forkæl hende hvis der er nogen hun gerne vil have .. så køb det til hende så skal det
nok gå .. også med de store, tror de fleste kvinder ønsker deres partner være glade .. og ikke hun halvt glade.fortalte til min
kone for noget tid siden at jeg nok blev nød til at købe et sæt mere bare større .. svaret jeg fik , så må du jo gøre det .. så
længe jeg har en glad mand, så går det positivt ud over mig .. (dejlig kvinde ) |
|
|
Du mener nok, " så længe jeg har en
glad kvinde, så...."  |
|
|
Tror den skulle læses som:
"så må du jo gøre det - så længe jeg har en glad mand, så går det positivt ud over mig .." ( dejlig kvinde ) __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
ocmaster.dk skrev:
allanowich skrev:
lille_smed skrev:
(hun tænder helt af) lyder ikke så sjovt.. men hun bliver nok godt igen, da jeg fik
mine 3,3 hjem .. fik jeg at vide at 14 dage .. så skulle de flyttes.. over i mit bio rum. da det var store og grimme .. (hun har
det sådan .. jo mindre jo bedre ,, helst usynlig ) det er et år siden nu og de står samme sted .. (hun har set hvor glad jeg er for
dem og hvor meget jeg bruger dem) ..forkæl hende hvis der er nogen hun gerne vil have .. så køb det til hende så skal det
nok gå .. også med de store, tror de fleste kvinder ønsker deres partner være glade .. og ikke hun halvt glade.fortalte til min
kone for noget tid siden at jeg nok blev nød til at købe et sæt mere bare større .. svaret jeg fik , så må du jo gøre det .. så
længe jeg har en glad mand, så går det positivt ud over mig .. (dejlig kvinde ) |
|
|
Du mener nok, " så længe jeg har en
glad kvinde, så...."  |
|
|
Tror den skulle læses som:
"så må du jo gøre det - så længe jeg har en glad mand, så går det positivt ud over mig .." ( dejlig kvinde ) |
|
|
Jep, efter endnu en genlæsning fik jeg stykket det rigtigt sammen. Så det skulle læses som det stod. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der blevet lyttet på nogle højtalere?
__________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Er der blevet lyttet på nogle højtalere? |
|
|
Ikke endnu.. :) Skal lige have korrigeret med en kollega som også er meget interesseret i at være med på en lytter.. :) __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2013 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
 <- sådan så jeg ca. ud efter at have kastet ideen om Magnepan på bordet i går...
Så det må desværre nok vente til jeg får mit dedikerede lytterum engang i fremtiden..
Med det sagt, så kom der jo selvfølgelig nogle kompromiser ud af det..
Jeg har aldrig tidligere (de seneste 3år) fået lov til at montere mit komplette surround setup i lejligheden..
Hun smed så et kort på bordet vdr. "de der blyant højtalere er da meget pæne, køb sådan nogle".. Hun mener self. Beolab 8000..
Sneg mig så endnu engang ud på dybt vand efter at have lavet lidt reseach på beolab og foreslog om vi så ikke skulle have dem + et sæt beolab 4000 som baghøjtalere, den var hun med på med det samme.. :D ikke fordi jeg nogensinde har været synderligt begejstret for dem, så kunne jeg godt se at det kunne pynte i vores indretnings stil med sådan et par stykker..
Hun spurgte endda selv til center højtaleren hvor jeg ikke rigtigt havde svaret, men foreslog endnu en BL4000 som center, men hun mente det kom til at se dumt ud, da det skulle være "sådan en lang én" ( ja, jeg ved hvad i tænker  )
Bladrede så div. forums igennem på et alternativ til beolab 7-x modellerne, hvilket jeg synes er for dyrt, og som sådan heller ikke er en center, men en soundbar.. Fandt så én der omtalte Radio Loft i Århus, som for nogle år tilbage havde ombygget en BL6000 til en center. Tog kontakt til dem i formiddags, og det huskede han godt de havde gjort. Han ville tage fat i værkstedet og høre om de kunne finde en pris på sådan en ombygning..
Så nu bliver jeg nok mere eller mindre oversvømmet med b&o højtalere - det positive i den sag er så, at jeg efter en del år igen kommer med på surround vognen, og kan udnytte min nye anskaffede Lexicon MC-8 fuldt ud.. :) __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 09 Juli 2013 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vel forstå det på den måde, at lytteren er aflyst    , eller tør du godt alligevel  ???? __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2013 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Skal vel forstå det på den måde, at lytteren er aflyst  , eller tør du godt alligevel ???? |
|
|
Heh, tør man.. ;) måske det var en god idé at vente til det igen bliver rigtig aktuelt, for ikke at side med en følelse af at man har snydt sig selv.. ;) :D
Jeg takker midlertidigt for alle de super åbne bud jeg har fået på lytte sessioner herfra..! :) __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
Sendt: 02 Januar 2014 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan stå det til har du fået .. købt noget ..? eller her konen helt overtaget, købet at udstyr der hjemme......?? så det kun er det yder som tæller, og ikke lyden ..??
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
Til top |
|
|
Jørgen Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 355
|
Sendt: 13 Februar 2014 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kigger lige med. Jeg er selv blevet interesseret i at lytte til et sæt 3,7 :-). Gad vide om det er muligt i Aarhus området?
|
Til top |
|
|