Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
Jeg synes ogå de plader nikolaj nørlund laver har en god lyd f.eks niels skousen eller forsangeren fra love shop jens unmarks
plader, der synes jeg det lyder mere audiofilt eller hifi rigtig end f.eks poul bruun som laver meget af kim larsen og kjukken's
musik
Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
Eric Clapton Unplugged, det en dejlig plade uden alt der vilde techno bas og rock numre (som kan være dejligt til en forandring
at der ikke er noget af)
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 101
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
gasolin skrev:
Jeg fortrækker pop,rock musik og ikke lyde som den gamle test cd fra hifi & elektronik som jeg har(kun de første 4-5 numre
er musik), gerne i 24 bit og 96000hz eller der omkring.
Ny udgivelsen med BLISS "So many of us" er hverken pop eller rock men elektronisk musik.
Hvorfor jeg nævner den er at den er utrolig godt optaget. Instrumenter og sang står knivskarpt, samt at der på nogle
af numrene er en synthbas som ved pæn volumen afslører alle de løse ting som man har i rummet.
Efter min mening et klart anbefalelsesværdigt album både musikalsk, men og også som test cd.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum