| Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
okay, men bare for at være sikker en NAD C316BEE kan sagtens trække de DM685? de behøves ikke en bedre?
fordi så må jeg afgøre om det skal være CM1 eller DM685 når jeg høre dem i butikken igen, når jeg skal have det købt. |
|
|
Det kan den sagtens. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2013 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Wiau skrev:
okay, men bare for at være sikker en NAD C316BEE kan sagtens trække de DM685? de
behøves ikke en bedre?
fordi så må jeg afgøre om det skal være CM1 eller DM685 når jeg høre dem i butikken igen, når jeg skal have det købt.
|
|
|
Det kan den sagtens. |
|
|
Okay, tusind tak for hjælpen igen (:
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men CM1 med NAD C316BEE vil ikke lyde dårligere end DM685 med den samme forstærker vel?
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
| Men CM1 med NAD C316BEE vil ikke lyde dårligere end DM685 med den samme forstærker vel? |
|
|
Synes faktisk at DM685 lyder bedre end CM1, den er meget mere åben og mellemtonen bedre, dog vil jeg mene bassen er
mere præcis på CM1. Men er det ikke bare lige at lytte dig frem i klubben. Dog er CM1 virkelig smuk forarbejdet. Ellers vil jeg
anbefale dig at lytte til en super og overset kompakt højttaler Dali Mentor Menuet, koster lidt mere end CM1 __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Usse skrev:
Wiau skrev:
Men CM1 med NAD C316BEE vil ikke lyde dårligere end DM685 med den samme forstærker
vel? |
|
|
Synes faktisk at DM685 lyder bedre end CM1, den er meget mere åben og mellemtonen bedre, dog vil jeg mene bassen er
mere præcis på CM1. Men er det ikke bare lige at lytte dig frem i klubben. Dog er CM1 virkelig smuk forarbejdet. Ellers vil jeg
anbefale dig at lytte til en super og overset kompakt højttaler Dali Mentor Menuet, koster lidt mere end CM1 |
|
|
Vil helst ikke længere op i pris end hvad CM1 koster, er nemlig også faldet for CM1 udseende, synes den ser mega godt ud..
nok også derfor jeg hælder mest til den lige nu.
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
Usse skrev:
Wiau skrev:
Men CM1 med NAD C316BEE vil ikke lyde dårligere end DM685 med den
samme forstærker
vel? |
|
|
mere præcis på CM1. Men er det ikke bare lige at lytte dig frem i klubben. Dog er CM1 virkelig smuk forarbejdet. Ellers vil
jeg
anbefale dig at lytte til en super og overset kompakt højttaler Dali Mentor Menuet, koster lidt mere end CM1 |
|
|
Vil helst ikke længere op i pris end hvad CM1 koster, er nemlig også faldet for CM1 udseende, synes den ser mega godt ud..
nok også derfor jeg hælder mest til den lige nu. |
|
|
Det drejer sig kun om 600kr og må sige at jeg faktisk synes Mentor Menuet, er flottere og mere lækker i finish, og så spiller
de en del bedre.. Gi dem lige et prøvelyt :D __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Usse skrev:
Wiau skrev:
Usse skrev:
Wiau skrev:
Men CM1 med NAD C316BEE vil ikke lyde dårligere end
DM685 med den
samme forstærker
vel? |
|
|
mere præcis på CM1. Men er det ikke bare lige at lytte dig frem i klubben. Dog er CM1 virkelig smuk forarbejdet. Ellers vil
jeg
|
|
nok også derfor jeg hælder mest til den lige nu. |
|
|
Det drejer sig kun om 600kr og må sige at jeg faktisk synes Mentor Menuet, er flottere og mere lækker i finish, og så spiller
de en del bedre.. Gi dem lige et prøvelyt :D |
|
|
Okay, skal gi' dem en chance når jeg skal derind (:
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
| Men CM1 med NAD C316BEE vil ikke lyde dårligere end DM685 med den samme forstærker vel? |
|
|
Nej, ikke dårligere. Men den viser dog ikke hvad den kan. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænker lidt på om jeg skal have de CM1 i højglans sort eller lakeret hvid, men jeg er lidt bange for at hvis jeg vælger sort
højglans, så bliver de nemt ridset når man skal fjerne støv osv fra dem? hvad vil i anbefale?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
Jeg tænker lidt på om jeg skal have de CM1 i højglans sort eller lakeret hvid, men jeg er lidt bange for at hvis jeg vælger sort
højglans, så bliver de nemt ridset når man skal fjerne støv osv fra dem? hvad vil i anbefale? |
|
|
Når de skal rengøres for støv, så vrid en blødfnug fri klud op i opvaske vand, gerne den hvide Neutral, så laver det ikke pletter og skjolder. Så undgår du at ridse. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau.
Jeg kan kun anbefale dig de hvide. Jeg har flere ting i pianolak, og tro ,mig det er ikke lykken, med mindre du elsker at tørre støv af hver dag.
carsten
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sort pianolak skulle der være stået.
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er godt nok i tvivl, synes højglans er så flot .. men som du siger kræver det at man skal gøre det rent hele tiden.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvom hvis de er i højglans, så slipper man ikke for at støve dem af, men man ser jo ikke støvet som man ser det på sort udgave. Men vælger du nu den sorte, så kan du jo nøjes med at puste støvet væk de fleste gange, og så bruge en våd klud, når det er tid til rigtig rengøring. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2013 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2013 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der andet jeg skal have eller er det alt jeg skal bruge?
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2013 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
Er der andet jeg skal have eller er det alt jeg skal bruge? |
|
|
Fik du hørt DM685, Dali Mentor Menuet også ?
Det er en Bi-Wire højttaler, så hvis jeg var dig ville jeg købe et godt Bi-Wire kabel, ved ikke hvor langt det skal være, ellers har
jeg et sæt Dali Silver-Wave 4 kabel til salg, som er rigtig godt. __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2013 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg blevet helt i tvivl, er i sikker på at jeg overhovedet kan sætte forstærkeren til mit TV?
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 04 Maj 2013 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wiau skrev:
| Nu er jeg blevet helt i tvivl, er i sikker på at jeg overhovedet kan sætte forstærkeren til mit TV? |
|
|
Det var sågu da noget sent i kampen du kom i tanke om det .... :)
Men ro på - det kan du godt ! enten via toslink, eller fra scartstikket
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Wiau Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2013 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Regnede med at det kunne, da jeg skrev at det var til dette dette Samsung UE40C6005 da jeg startede emnet og ingen sagde
noget (:
|
| Til top |
|
| |