Emne: Svindel på nettet ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Nullergøj Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 422
|
Sendt: 07 Maj 2013 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Hej
I skal passe meget på fortiden på E-bay og Paypal kender en del der er blevet snydt for ret mange penge den ene af dem for over 20000eur.
Paypal og E-bay gør ikke en skid.
Jeg var lige ved at falde i overfor en tysker,, han have fået sin vare men nægtet at han havde modtaget den, E-bay og Paypal blev ved med at skrive til mig jeg skulle sende ham penge retur, men afviste jeg, efter godt en uge fik jeg en mail fra E-bay og Paypal at jeg skulle ikke sende penge retur,, jeg ringet så til dem for at høre hvis jeg havde sendt penge retur om de så var tabt deres svar var ja dine penge og vare var tabt...
Paypal og E.bay holder hånden dem der synder i stor stil.
Der er også mange der sætter ting til salg, hvor de bruger S/N nummer og fotos som de har fået fat fra nogle der har haft samme vare til salg..
Så pas på derude. |
|
|
Hvis du sender en så dyr vare skal den da forsikres og så er der ikke snydemuligheder.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 07 Maj 2013 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
??? Hvor vil du hen med det, det har ikke noget med det at gøre,,, når vare er leveret så dækker en forsikring ikke vel..
|
Til top |
|
|
Nullergøj Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 422
|
Sendt: 07 Maj 2013 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhhh Snakker vi ikke om når en vare netop IKKE bliver sendt af sælger eller er jeg helt ved siden af. ???
|
Til top |
|
|
Denims Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 78
|
Sendt: 09 Maj 2013 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Hej
I skal passe meget på fortiden på E-bay og Paypal kender en del der er blevet snydt for ret mange penge den ene af dem
for over 20000eur.
Jeg var lige ved at falde i overfor en tysker,, han have fået sin vare men nægtet at han havde modtaget den, E-bay og
Paypal blev ved med at skrive til mig jeg skulle sende ham penge retur, men afviste jeg, efter godt en uge fik jeg en mail fra
E-bay og Paypal at jeg skulle ikke sende penge retur,, jeg ringet så til dem for at høre hvis jeg havde sendt penge retur om
de så var tabt deres svar var ja dine penge og vare var tabt...
Der er også mange der sætter ting til salg, hvor de bruger S/N nummer og fotos som de har fået fat fra nogle der har haft
samme vare til salg..
Så pas på derude. |
|
|
Jeg har solgt 2 produkter til udlandet via Paypal. Det ene var en Audio Note Conquerror til 15.000kr og den anden en Naim
Unitiserve til 18.000Kr. Begge produkter er selvfølgelig sendt med fuld forsikring, fordi der SKAL kvitteres for modtagelse.
Der er intet i vejen med Paypal, man SKAL bare sørge for at kriterierne for køberbeskyttelse og såvel som
sælgerbeskyttelse er opfyldt. Hvis du sørger for dette, er dine penge 100% sikret.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nullergøj skrev:
Øhhh Snakker vi ikke om når en vare netop IKKE bliver sendt af sælger eller er jeg helt ved siden af. ??? |
|
|
Det er når vare er sendt...
Hvis jeg have betalt så var mine penge tabt.
For nogle år siden vandt jeg noget på E-bay et par Krell blokke til 14000eur, jeg oplyste sælger at jeg ville afhente dem og betale ham kontant, det ville han ikke, efter nogle dage blev jeg bedt om at betale, men betalte ikke,, jeg sendte en mail til e-bay at jeg havde tilbud sælger at afhente varen og betale ham kontant, men de oplyste mig jeg skulle betale ham over paypal, jeg betalte ikke for der var noget råddent ved det hele, der gik godt en uge så fik jeg en mail fra e-bay igen at nu skulle jeg ikke betale for som de skrev pænt så var sælger en svingler, havde jeg betalt var de penge tabt...
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denims skrev:
jensen skrev:
Hej
I skal passe meget på fortiden på E-bay og Paypal kender en del der er blevet snydt for ret mange penge den ene af dem
for over 20000eur.
Jeg var lige ved at falde i overfor en tysker,, han have fået sin vare men nægtet at han havde modtaget den, E-bay og
Paypal blev ved med at skrive til mig jeg skulle sende ham penge retur, men afviste jeg, efter godt en uge fik jeg en mail fra
E-bay og Paypal at jeg skulle ikke sende penge retur,, jeg ringet så til dem for at høre hvis jeg havde sendt penge retur om
de så var tabt deres svar var ja dine penge og vare var tabt...
Der er også mange der sætter ting til salg, hvor de bruger S/N nummer og fotos som de har fået fat fra nogle der har haft
samme vare til salg..
Så pas på derude. |
|
|
Jeg har solgt 2 produkter til udlandet via Paypal. Det ene var en Audio Note Conquerror til 15.000kr og den anden en Naim
Unitiserve til 18.000Kr. Begge produkter er selvfølgelig sendt med fuld forsikring, fordi der SKAL kvitteres for modtagelse.
Der er intet i vejen med Paypal, man SKAL bare sørge for at kriterierne for køberbeskyttelse og såvel som
sælgerbeskyttelse er opfyldt. Hvis du sørger for dette, er dine penge 100% sikret. |
|
|
Ja går du bare i den tror, kender mange som dig der aldrig har set deres vare eller penge igen..
Nu sender jeg altid gennem et firma hvor der er forsikring hvor køber får en e-mail samt en kontakt person, så ved godt hvordan man sender ting...
Jeg har brugt paypal meget , det er ikke ret tit jeg oplever problemer, men det er kun forbi jeg har lært at gemmeskue de svingler der er derude, for hjælp fra paypal kan man glemme alt om.
så jeg vil sige nej det er langtfra sikkert, det er ud fra hvad jeg har oplevet og hvad jeg har hørt folk har oplevet, paypal og e-bay lever stort på svingler..
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denims
Hvad tror du paypal gør i sådan en sag...
Du sælger en vare, men køber klager til paypal over at indholdet ikke var det han købte men noget helt andet.
Mit gæt er at køber får sinde penge tilbage, du stoler jo trykt på paypal så klart du betaler ham tilbage.. han sender dig vare som han sige han fik tilbage til dig,,, han har gjort alt hvad paypal har forlangt, det har du også.
... hvad mon der så sker derefter...... ???
Kender en del der har været udsat for dette nummer.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Denims
Hvad tror du paypal gør i sådan en sag...
Du sælger en vare, men køber klager til paypal over at indholdet ikke var det han købte men noget helt andet.
Mit gæt er at køber får sinde penge tilbage, du stoler jo trykt på paypal så klart du betaler ham tilbage.. han sender dig vare
som han sige han fik tilbage til dig,,, han har gjort alt hvad paypal har forlangt, det har du også.
... hvad mon der så sker derefter...... ???
Kender en del der har været udsat for dette nummer.
|
|
|
Nu ved jeg ikke om de personer du kender, har sørget for at kriterierne for køber/sælgerbeskyttelse er opfyldt, men det er
ihvertfald en helt klar forudsætning.
Paypal kender udmærket til denne problemstilling, jeg talte med Paypal om netop denne bekymring, og de forsikrede mig at
jeg kunne være tryg, hvis jeg sørgede for at alle kriterier for Sælgerbeskyttelse var opfyldt. Man kan sige at det handler om
bevisbyrde. Man kan kun oprette 1 paypal-konto pr. person, så det bliver svært for en svindler at gøre det nummer mere
end en gang, så på den måde er det ikke en god forretning. Jeg har selv en historik på Paypal, som i et vist omfang gør mig
til en troværdig kunde, dette vil også have indflydelse på en evt. afgørelse i en sag.
Man skal kun sende produkter til verificerede paypal-adresser, på den måde ved du at kriterierne for en paypal konto er
opfyldt. Men ja du har en pointe i det du skriver, men jeg har personligt ikke hørt om sager af den karakter med Paypal, og
de havde ikke erfaringer med det da jeg talte med dem.
Paypal har et produkt, og det produkt er afhængelig af folks tryghed. Paypal vil gå meget langt for at beskytte deres produkt
ifølge dem selv.
Er der andre der har oplevet at de er blevet snydt gennem Paypal, på trods af kriterierne for køber/sælgerbeskyttelse er
opfyldt?
|
Til top |
|
|
Reni61 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må bidrage med et positivt indlæg. For et par uger siden blev jeg uopfordret kontaktet af en ung mand, der spurgte om mine B&W'er var til salg. Han havde åbenbart set min profil her på H4A. Jeg havde IKKE højttalerne sat til salg... Mit svar var, at alt var til salg for den rigtige pris... Vi blev efter "hårde" forhandlinger enige om 10K. Det skal siges, at der var en mindre skade på den ene højttaler der var uden betydning for lyden, hvilket jeg oplyste køber om, og sendte billeder til ham.
Han mailede så, at han kun havde 4600 men at han ville overføre resten senest onsdag til min Nemkonto. Dette accepterede jeg. Dagen efter kom han og vi tilbragte så søndag eftermiddag med musik lytning (og en enkelt pils', da han var i bil). Han fik så højttalerne med, samt en stump kabel som han kunne få og bruge indtil mandag. Allerede mandag eftermiddag mailede han, at pengene var overført. Tirsdag stod de på min konto, og jeg - som lovet - sendte original kvitteringen til ham.
Alt i alt, har jeg vist et fremmed menneske tillid, og det har resulteret i et bekendtskab, da vi har næsten samme musiksmag. Han skal inden længe komme og lytte på mine nye Helicon'er...
Dermed ikke være sagt, at man bare skal stole på folk. Man må gerne bruge sin sunde dømmekraft, og er man bare lidt i tvivl, da lad være :-)
Sluttelig, ønskes alle på H4A en super sommer :-)
__________________ MVH: René
--------------
Stor fan af digitallyd med NAD M2 Master, Sonos/Cullen og Dali Helicon 400 MK2, koblet sammen med VdH kabler.
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Hvor er det dejligt, at læse dit indlæg.
carsten
|
Til top |
|
|
Reni61 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker :-)
__________________ MVH: René
--------------
Stor fan af digitallyd med NAD M2 Master, Sonos/Cullen og Dali Helicon 400 MK2, koblet sammen med VdH kabler.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denims skrev:
Nu ved jeg ikke om de personer du kender, har sørget for at kriterierne for køber/sælgerbeskyttelse er opfyldt, men det er ihvertfald en helt klar forudsætning.
Paypal kender udmærket til denne problemstilling, jeg talte med Paypal om netop denne bekymring, og de forsikrede mig at jeg kunne være tryg, hvis jeg sørgede for at alle kriterier for Sælgerbeskyttelse var opfyldt. Man kan sige at det handler om bevisbyrde. Man kan kun oprette 1 paypal-konto pr. person, så det bliver svært for en svindler at gøre det nummer mere end en gang, så på den måde er det ikke en god forretning. Jeg har selv en historik på Paypal, som i et vist omfang gør mig til en troværdig kunde, dette vil også have indflydelse på en evt. afgørelse i en sag. Man skal kun sende produkter til verificerede paypal-adresser, på den måde ved du at kriterierne for en paypal konto er opfyldt. Men ja du har en pointe i det du skriver, men jeg har personligt ikke hørt om sager af den karakter med Paypal, og de havde ikke erfaringer med det da jeg talte med dem.
Paypal har et produkt, og det produkt er afhængelig af folks tryghed. Paypal vil gå meget langt for at beskytte deres produkt ifølge dem selv.
Er der andre der har oplevet at de er blevet snydt gennem Paypal, på trods af kriterierne for køber/sælgerbeskyttelse er opfyldt?
|
|
|
Det er skam opfyldt, jeg har selv brugt paypal og E-bay i mange år. nu har jeg kun haft problemer med dem 3 gange og det har kostet hvergang,, selv om jeg har haft mit på det rene,, kender også flere danske forhandler der er blevet snydt eller forsøgt på det, og skulle de følge paypal regler hvad de tabt penge og deres vare. Paypal er der for at tjene penge,, det er også tydligt,, du tror vel ikke de er der for din skyld ??.. man skal ikke stole en på dem...
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Reni61 skrev:
Jeg må bidrage med et positivt indlæg. For et par uger siden blev jeg uopfordret kontaktet af en ung mand, der spurgte om mine B&W'er var til salg. Han havde åbenbart set min profil her på H4A. Jeg havde IKKE højttalerne sat til salg... Mit svar var, at alt var til salg for den rigtige pris... Vi blev efter "hårde" forhandlinger enige om 10K. Det skal siges, at der var en mindre skade på den ene højttaler der var uden betydning for lyden, hvilket jeg oplyste køber om, og sendte billeder til ham.
Han mailede så, at han kun havde 4600 men at han ville overføre resten senest onsdag til min Nemkonto. Dette accepterede jeg. Dagen efter kom han og vi tilbragte så søndag eftermiddag med musik lytning (og en enkelt pils', da han var i bil). Han fik så højttalerne med, samt en stump kabel som han kunne få og bruge indtil mandag. Allerede mandag eftermiddag mailede han, at pengene var overført. Tirsdag stod de på min konto, og jeg - som lovet - sendte original kvitteringen til ham.
Alt i alt, har jeg vist et fremmed menneske tillid, og det har resulteret i et bekendtskab, da vi har næsten samme musiksmag. Han skal inden længe komme og lytte på mine nye Helicon'er...
Dermed ikke være sagt, at man bare skal stole på folk. Man må gerne bruge sin sunde dømmekraft, og er man bare lidt i tvivl, da lad være :-)
Sluttelig, ønskes alle på H4A en super sommer :-) |
|
|
Dem er der mange af... oplever det hverdag... jeg har tit sendt vare for en del penge, hvor de først har betalt når de har vare,, men personligt overføre jeg aldrig til nogle når jeg handler privat før jeg har set vare og har den.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Denims skrev:
Nu ved jeg ikke om de personer du kender, har sørget for at kriterierne for
køber/sælgerbeskyttelse er opfyldt, men det er ihvertfald en helt klar forudsætning. Paypal kender udmærket til denne
problemstilling, jeg talte med Paypal om netop denne bekymring, og de forsikrede mig at jeg kunne være tryg, hvis jeg
sørgede for at alle kriterier for Sælgerbeskyttelse var opfyldt. Man kan sige at det handler om bevisbyrde. Man kan kun
oprette 1 paypal-konto pr. person, så det bliver svært for en svindler at gøre det nummer mere end en gang, så på den
måde er det ikke en god forretning. Jeg har selv en historik på Paypal, som i et vist omfang gør mig til en troværdig kunde,
dette vil også have indflydelse på en evt. afgørelse i en sag. Man skal kun sende produkter til verificerede paypal-adresser,
på den måde ved du at kriterierne for en paypal konto er opfyldt. Men ja du har en pointe i det du skriver, men jeg har
personligt ikke hørt om sager af den karakter med Paypal, og de havde ikke erfaringer med det da jeg talte med dem.
Paypal har et produkt, og det produkt er afhængelig af folks tryghed. Paypal vil gå meget langt for at beskytte deres produkt
ifølge dem selv. Er der andre der har oplevet at de er blevet snydt gennem Paypal, på trods af kriterierne for
køber/sælgerbeskyttelse er opfyldt? |
|
|
Det er skam opfyldt, jeg har selv brugt paypal og E-bay i mange år. nu har
jeg kun haft problemer med dem 3 gange og det har kostet hvergang,, selv om jeg har haft mit på det rene,, kender også
flere danske forhandler der er blevet snydt eller forsøgt på det, og skulle de følge paypal regler hvad de tabt penge og deres
vare. Paypal er der for at tjene penge,, det er også tydligt,, du tror vel ikke de er der for din skyld ??.. man skal ikke stole
en på dem... |
|
|
Jeg tror på at Paypal eksisterer for at tjene penge, men at de samtidig ikke har noget eksistensgrundlag hvis de ikke er der
for kundernes skyld, og kan tilbyde bedre sikkerhed end den man kan opnå ved bankoverførsel.
Historier er der nok af på nettet, nogle er sværere at verificere end andre, så det kan være svært at navigere i som menig
borger.
Hvis man skulle belyse endnu et aspekt i denne debat, kunne man så forestille sig at enkelte forhandlere kunne have en
forretningsmæssig interesse i at skabe tvivl om et produkt som Paypal ?
Der er ihvertfald ingen tvivl om at handel på nettet har i de senere år fået forhandlere til at dreje nøglen om, og det ser ikke
ud til at blive bedre, hvis folk nu kan handle privat og samtidigt sikkert internationalt.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denims, pas nu på, at du ikke bli´r for paranoid  , hvorfor skulle man som forhandler "disse" en sikker betalingsform?? sikerhed vender begge veje, Danske websites bruger det også. Udover det, har jeg haft 2 kontraverser med dem i forhold til Ebay-indkøb, begge gange fik jeg omgående medhold fra PayPal og mine penge tilbage "uden fee´s"  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 13 Maj 2013 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var ment som et åbent spørgsmål, som kunne sætte debatten i et nyt perspektiv. Debatten går for mig ud på om man skal handle sikkert eller ej via Paypal. Andre har så længere hen i debatten budt ind med at skabe en tvivl om Paypals produkt, og der bliver i den forbindelse refereret til adskillige forhandlere som har haft problemer med Paypal.
Jeg mener bestemt at det kan være dårligt for forhandlere i hele landet, hvis forbrugeren helt uden risiko kan købe deres produkter brugt i udlandet og derved spare en del penge. Der er ikke tvivl om, at Hifi-branchen byder på næsten ufatteligt dyre men også unikke produkter som man ikke ser udbudt hver dag i lille DK. Hvis man først har "forelsket" sig i et produkt, så kan det være meget fristende at søge ud mod verden for at spare måske 50% eller mere ved en brugthandel, og det er i disse tilfælde at Paypal kan gå hen og blive en trussel for forhandlernes eksistens.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 13 Maj 2013 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du glemmer bare en ting, meget af det hifi der er tilslag i dk er der gode priser på, det meste brugte hifi der er her i dk, er sat til ret gode priser i forhold til de fleste andre lande... jeg sælger 80% af mit brugte i Tyskland Italy Spain kina ja selv i USA, og er min kunder bange for at de bliver snydt så køre jeg med glæde ned med det.... det er mange år siden det var sådan i DK.
Paypal er godt for forhandler med heller ikke uden problemer..
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 Maj 2013 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes ikke at jeg glemmer noget, men du kan have ret i at jeg måske ikke er tydelig nok, så tillad mig at komme med et konkret eksempel: Man går ned til sin lokale Hifi-pusher og forelsker sig i en meget lækker Mcintosh integreret forstærker til 70.000kr. Forelskelsen er så stor at man er villig til at smide de 70K, men man vil lige tjekke de forskellige brugtsider i DK for 70k er immervæk en anseelig sum penge . Der er umiddelbart ikke den forstærker udbudt til salg i landet, og meget tyder på at den ikke dukker op i den nærmeste fremtid, for produktet er særligt og sjældent, især på det danske marked. Man ser sig om på de Europæiske sider, og vupti den dukker op i Grækenland til 50% af prisen. Tilstanden er mint og næsten ikke brugt, så tilbuddet er meget fristende. Skal man spare 35k og købe sikkert via Paypal, eller gå ned og gi 70k? Kunne man forestille sig at forhandleren i dette tilfælde kunne have interesse i, at der var tvivl om troværdigheden af Paypal´s produkt ?
Jeg er meget enig i at priserne ligger på et fornuftigt leje i DK, dermed ikke sagt at priserne ikke er fornuftige i resten af Europa, for det mener jeg de er. Det er rigtigt at på Audiomarkt og andre sider, er priserne sat højere end i norden, men priserne er til gengæld også meget forhandlingsvenlige, så niveauet vil jeg mene er nogenlunde det samme.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 14 Maj 2013 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ville du altid kunne, det er jo ikke lige altid man kan finde det man vil have... jeg er ret sikker på hvis det var en ny så kunne du få en bedre pris på den fra ny her i danmark ind i Grækenland, hvis den så går i stykker så kan jeg love dig for du vil få problemer, mange mærker er helt stoppet med at give service hvis det kommer fra et andet land...
vi lever i EU men tror mig der gøres alt for at styre det 100%
Jeg solgt for en del år siden en forstærker fra et kendt mærke,, køber ville så bytte den ind til en ny model, jeg satte hans til salg i Tyskland til en god pris, der var mange køber de fik S/N nummer og de havde henvendt sig til den tyske impotør de fik den ene sladder fra den anden om den kunne ikke køre i Tyskland og de ville ikke yde hjælp hvis det gik istykker,,, sjovt nok så køber den danske impotør fra den tyske som er master impotør for hele eu,, og hans firma navn står på kassen lige under S/N nummet. så der gøres alt for at skramme kunder og for at holde det åben marked nede, men det er jo ikke kun inden for hifi det gælder snart alt, det er utroligt at det er sådan.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 Maj 2013 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle.
Nu har jeg sendt en mail afsted til Paypal, hvor jeg belyser nogle af de problematikker der bliver nævnt omkring svindel hvor
kriterierne for køber/sælger beskyttelse er overholdt. Jeg spørger ind til om det er noget de kender til, og evt. omfanget.
Ved sku ikke om de kommer med et svar, eller om det bliver et meget vævende et af slagsen.
Til sidst vil anerkende at Jensen har en pointe i, at mange erhvervsdrivende, importører såvel som forhandlere, gør hvad de
kan for at øge sin egen omsætning. Hans eksempel er meget sigende.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|