Sendt: 06 December 2012 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
Eneste dråbe malurt i bægeret er, at hvis en vare ikke er på lager, men de
øvrige bestillinger er, så venter JPC for det meste med at sende, indtil den samlede ordre kan sendes. Så hvis du er
meget ivrig efter at få dine lp'er,
så skal du sørge for at bestille lagervare. |
|
|
Og belært af min sidste bestilling skal man huske at man ikke bare kan splitte sin bestilling op på to, men er nødt til at
vente med at bestille yderligere inden de har afsendt dem man har på ordresedlen. Jeg har som regel bestilt emner
hvoraf en eller to har længere leveringstid, og så får resten nemlig lov til at vente til alt er på lager. Nu forsøgte jeg at
splitte op i dem der er på lager og dem der tager lang tid (fragt er jo kun 6 EUR, så det er overkommeligt), men JPC
betragter det stadig som én bunke der skal forsendes på samme tid. Løsningen er så først at bestille flere når første
omgang er afsendt.
Men de par gange hvor jeg så har forespurgt om ikke de kunne sende dem der er på lager har de været venlige til at
sende, og det har de så gjort, og de betaler endda den ekstra forsendelse. Skulle dem der venter tage længere tid
end estimeret sender de også gerne, endda af sig selv så vidt jeg husker. Seneste bestilling havde jeg også nogle
ventere på, men var tålmodig - så havde de vedlagt den nye Bob Dylan vederlagsfrit som undskyldning for ventetiden
(eller fejlpakket den  ).
Alt i alt et godt sted at handle, hvis ikke det skal være fra US. Support er i en helt anden liga end Acoustic Sounds,
der vel nærmest ikke gider svare deres kunder på mail (de gad i hvert fald ikke svare på mine).
|