Sendt: 04 Januar 2013 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til thomas.larsen: Jeg maa paa det kraftigste protestere :-) Jeg synes nemlig at min umodificerede sonos lyder saerdeles fint, men vil da gerne lykoenske med at du har oererne og anlaegget til at hoere en saa merkant forbedring med w4s' modificerede clock. Dog at en umodificeret sonos ikke skulle kunne spille musik er nu da vist lidt overdrevet. Personligt synes jeg at jeg fik mere for mine penge ved at bruge dem andetsteds, som beskrevet ovenfor, men takker da for din mening. Naar du er saa begejstret for w4s modificationen kunne du jo evnt. forsoege at komme til at lytte til en Syncromech ell. tilsvarende produkter som nogle mener giver endnu bedre lyd og som let kan genanvendes med andre apperater modsat en modifikation. Som du kan regne ud har jeg dog ikke personlig erfaring med syncromesh et al..
Til MGTF: At en extern DAC gav et godt loeft i lyden blev ogsaa min erfaring. Jeg lyttede til nogle forskellige DACs og synes der var en ganske maerkbar forskel mellem dem. Nu valgte jeg naturligvis ud fra en blanding af pris og min opfattelse af lydkvalitet og besluttede mig for at bruge DAC'en indbygget i Hegel H300 og er saa fornoejet at jeg nok ikke skal shoppe forloebigt. Dog kan siges at jeg var ret imponeret af NAD M51.
Mvh.
|