Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 21:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Hvilke forstærker til Dali Mentor 6? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 14 November 2011 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Jackinvestor skrev:

Hej Sune,

Er du kommet videre med dit valg af forstærker.

Om en naim nait xs er bedre end en Nad M3 ved jeg ikke, men jeg ved, at en Nad M3 er et rimeligt godt match til mentor 6. Jeg er i hvertfald godt tilfreds.

Husk at valg af dac også er vigtigt......Vælg for guds skyld ikke en dac magic, fordi den er alt for skinger/lys til Dali. Der har jeg selv været.....

Mit valg faldt faktisk på noget helt andet :-)

Jeg prøvede både en NAD og en Denon forstærker, men endte med at købe en Cambridge 840a v2. Jeg synes at den var et godt match mellem de NAD og Denon...

Cambridge ønsker at være venner med alle, og tilgiver mere en dårlig indspilning end Denon nok gør, jeg synes Cambridge levere en god bund og en lækker diskant til mine Dali højttaler :-)

Jeg kan lide det store display hvor du selv kan navngive dine inputs, jeg kan lide at volume klikker jeg kan lide at det hele føles som kvalitet, selv fjernbetjeningen vejer godt til :-)

Jeg har en Sonos, forbundet til en Arcam rDac med et VAN DEN HUL The DIGI-COUPLER, fra Arcam rDac går der VAN DEN HUL D300 III kabel ned i min Cambridge :-)

Jeg synes det lyder super nice og er godt tilfreds med mit valg :-)

Jeg sad igår og lyttede til Eric Clapton - Unplugged som er lagt ind på min NAS som FLAC format, streamet gennem min Sonos og fik mega gåsehud og kæmpe smil på læben :-)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Marskal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2010
Lokalitet: København
Sendt: 14 November 2011 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Tillykke med dit valg og lækkert at du er så ovenud tilfreds og fy skamme at du ikke lige tog turen forbi nogle andre butikker for at se hvad der ellers kunne opdrives for dine penge

wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 November 2011 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Lyder som et rigtig godt valg, cambridge produkter er særdeles velspillende.

Personligt havde jeg bestemt også set på Primare (er lidt skadet af det), men Naim spiller også utrolig lækkert. I det lange løb
skal du nok blive glad for den Cambridge, de er klart undervurderet i mange sammenhæng.. :)

Hva måtte du slippe for den Arcam Dac?
Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 November 2011 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

wamba skrev:
Lyder som et rigtig godt valg, cambridge produkter er særdeles velspillende.

Personligt havde jeg bestemt også set på Primare (er lidt skadet af det), men Naim spiller også utrolig lækkert. I det lange løb
skal du nok blive glad for den Cambridge, de er klart undervurderet i mange sammenhæng.. :)

Hva måtte du slippe for den Arcam Dac?

2000 kr :-)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes