Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2024 | 06:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali Helicon 400LE mk 2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 06 August 2011 kl. 08:11 | IP-adresse registreret  

hejsa det er da nogle fine hojtaler du har faaet

jeg vil anbefale at du kikker paa hybrid eller rorforstaerker, og gerne brugt da du faar en del mere for dine penge, men det kommer vel ogsaa lidt an paa hvad du lytter til (jass,rock hiphop , clasisk osv)

du kan jo saa begynde at finde andre forhandler end hifiklubben og laane lidt udstyr hjem og se og hore hvad slags forstaeker du er til. jeg har selv hort McIntosh og Dali og det var rigtigt godt derimod kan jeg ikke anbefale ned M3 den er alt for mork efter min mening

husk at gemme lidt penge til en god CDafspiller



__________________
MVH
chillipepper
Til top Vis chillipepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chillipepper
 
henrik141
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager lige en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 708
Sendt: 06 August 2011 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Geeken skrev:
NightRhyme skrev:
JackD skrev:

Sjovt som HIFI klubbens produkter hele tiden bliver nævnt. Der findes andre gode produkter i HIFI-
junglen



Enig. Det synes dog at være her de fleste gør deres begyndende erfaringer. Fred med det men ville også ønske folk søgte lidt
mere omkring.

Synes efterhånden der er for meget low-fi snak her. Alt for meget Dali, Nad, Emotiva og xtz


Helt enig, jeg har samme oplevelse. Aktiviteten og niveauet synes at være faldet én hel del. Der er rigtig mange tråde der omhandler det samme:

'Hvilken højttaler eller hvilken forstærker skal jeg nu købe?'

På disse tråde deltager så en mindre, men meget aktiv brugergruppe, der ikke altid har den faglige tyngde på deres side, men nærmest
altid anbefaler det samme grej, som de har stående hjemme i stuen.

Er det så de fine folk der melder sig på banen nu. Hvad er der nu galt med Dali, Nad, Emotiva og xtz. Hvorfor starter i så ikke bare nogle tråde om jeres eget, hvor der er høj faglighed, og ikke handler om det samme, og så kan i jo anbefale det der står ovre ved naboen, men det kender i måske bedre end jeres eget?

Til top Vis henrik141's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik141
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 06 August 2011 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Geeken skrev:
NightRhyme skrev:
JackD skrev:

Sjovt som HIFI klubbens produkter hele tiden bliver nævnt. Der findes andre gode produkter i HIFI-
junglen



Enig. Det synes dog at være her de fleste gør deres begyndende erfaringer. Fred med det men ville også ønske folk søgte lidt
mere omkring.

Synes efterhånden der er for meget low-fi snak her. Alt for meget Dali, Nad, Emotiva og xtz


Helt enig, jeg har samme oplevelse. Aktiviteten og niveauet synes at være faldet én hel del. Der er rigtig mange tråde der omhandler det samme:

'Hvilken højttaler eller hvilken forstærker skal jeg nu købe?'

På disse tråde deltager så en mindre, men meget aktiv brugergruppe, der ikke altid har den faglige tyngde på deres side, men nærmest
altid anbefaler det samme grej, som de har stående hjemme i stuen.


Det var dog bare et rigtig godt indlæg.......specielt når man tænker på at hjemmesiden hedder Hifi4ALL

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
henrik141
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager lige en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 708
Sendt: 06 August 2011 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:
Geeken skrev:
NightRhyme skrev:
JackD skrev:

Sjovt som HIFI klubbens produkter hele tiden bliver nævnt. Der findes andre gode produkter i HIFI-
junglen



Enig. Det synes dog at være her de fleste gør deres begyndende erfaringer. Fred med det men ville også ønske folk søgte lidt
mere omkring.

Synes efterhånden der er for meget low-fi snak her. Alt for meget Dali, Nad, Emotiva og xtz


Helt enig, jeg har samme oplevelse. Aktiviteten og niveauet synes at være faldet én hel del. Der er rigtig mange tråde der omhandler det samme:

'Hvilken højttaler eller hvilken forstærker skal jeg nu købe?'

På disse tråde deltager så en mindre, men meget aktiv brugergruppe, der ikke altid har den faglige tyngde på deres side, men nærmest
altid anbefaler det samme grej, som de har stående hjemme i stuen.


Det var dog bare et rigtig godt indlæg.......specielt når man tænker på at hjemmesiden hedder Hifi4ALL

Til top Vis henrik141's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik141
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 06 August 2011 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

henrik141 skrev:
Geeken skrev:
NightRhyme skrev:
JackD skrev:

Sjovt som HIFI klubbens produkter hele tiden bliver nævnt. Der findes andre gode produkter i HIFI-
junglen



Enig. Det synes dog at være her de fleste gør deres begyndende erfaringer. Fred med det men ville også ønske folk søgte lidt
mere omkring.

Synes efterhånden der er for meget low-fi snak her. Alt for meget Dali, Nad, Emotiva og xtz


Helt enig, jeg har samme oplevelse. Aktiviteten og niveauet synes at være faldet én hel del. Der er rigtig mange tråde der omhandler det samme:

'Hvilken højttaler eller hvilken forstærker skal jeg nu købe?'

På disse tråde deltager så en mindre, men meget aktiv brugergruppe, der ikke altid har den faglige tyngde på deres side, men nærmest
altid anbefaler det samme grej, som de har stående hjemme i stuen.

Er det så de fine folk der melder sig på banen nu. Hvad er der nu galt med Dali, Nad, Emotiva og xtz. Hvorfor starter i så ikke bare nogle tråde om jeres eget, hvor der er høj faglighed, og ikke handler om det samme, og så kan i jo anbefale det der står ovre ved naboen, men det kender i måske bedre end jeres eget?

Jeg undre mig også over de sidste par indlæg i denne tråd, men der er altid et par fjolser der skal af med lidt galde og andet brok.

Jeg syndes at tråd starternes første indlæg er udemærket, og det er nu engang den højttaler der er valgt, der er kommet anbefalinger til forstærker valg udover de produkter Hifi klubben forhandler, men mon ikke de fine herre bare er lidt misundelig, det gætter vi på

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
aprox
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB

Bruger siden: 12 April 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 06 August 2011 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

nu vil jeg ik kalde helicon for low fi da nyprisen er næsten 40 kilo. det er faktisk en high end højtaler prøv selv at læs rundt omkring på nettet
Til top Vis aprox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aprox
 
Geeken
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2011
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 06 August 2011 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

henrik141 skrev:
Geeken skrev:
NightRhyme skrev:
JackD skrev:

Sjovt som HIFI klubbens produkter hele tiden bliver nævnt. Der findes andre gode produkter i HIFI- junglensmileys/smiley36.gif">


Enig. Det synes dog at være her de fleste gør deres begyndende erfaringer. Fred med det men ville også ønske folk søgte lidt mere
omkring. Synes efterhånden der er for meget low-fi snak her. Alt for meget Dali, Nad, Emotiva og xtz
Helt enig, jeg har samme oplevelse. Aktiviteten og niveauet synes at være faldet én hel del. Der er rigtig mange tråde der omhandler det
samme: 'Hvilken højttaler eller hvilken forstærker skal jeg nu købe?' På disse tråde deltager så en mindre, men meget aktiv brugergruppe, der ikke
altid har den faglige tyngde på deres side, men nærmest altid anbefaler det samme grej, som de har stående hjemme i stuen. smileys/smiley1.gif">


Er det så de fine folk der melder sig på banen nu. Hvad er der nu galt med Dali, Nad, Emotiva og xtz. Hvorfor starter i så ikke bare nogle tråde
om jeres eget, hvor der er høj faglighed, og ikke handler om det samme, og så kan i jo anbefale det der står ovre ved naboen, men det kender i
måske bedre end jeres eget?



Mit indlæg havde ingen relation til denne konkrete tråd, derfor skulle indlægget måske også havde været skrevet et andet sted.

Dali, NAD, Emotiva er skam rigtig fine mærker. Har selv kigget på meget af det omtalte udstyr og jeg har ikke selv et ligeså fornemt anlæg, som trådstarter er ved at opbygge sig det.

Det jeg påpeger er bare, at der tidligere har været flere der har meldt sig på banen også, med endnu flere interessante forslag og der blev oftest foreslået noget nyt, anderledes og spændende, som man ikke lige kendte i forvejen. Men det er måske bare mig der oplever det, og ellers har jeg læst for meget herinde, så der ikke længere er meget nyt at komme efter.

Det var sådan set det der var essensen i mit indlæg, og det blev nok sagt på en lidt anden måde, så det kunne misforstås i første omgang.    

Til top Vis Geeken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Geeken
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 06 August 2011 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå ud og høre lidt forskelligt udstyr.

Lad os få tråden tilbage til det den handlede om



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
NightRhyme
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 September 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 06 August 2011 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til
alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud
og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå
ud og høre lidt forskelligt udstyr.


Lad os få tråden tilbage til det den handlede om



Enig. Jeg beklager mit indlæg
Tillykke med dine nye højttalere. Håber du bliver glad for dem

__________________
walking around in the desert with a bag over my head being bumped into by people who rob me as they bore me
Til top Vis NightRhyme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NightRhyme
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 06 August 2011 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå ud og høre lidt forskelligt udstyr.

Lad os få tråden tilbage til det den handlede om

@JackD

Hvad ved du om hvad trådstarteren har høret og ikke hørt? Du skriver at essensen i dit indlæg er at trådstarten skal høre noget forskelligt, du kan måske lige frem redegøre for hvad han har hørt?

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
Janop
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 06 August 2011 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Nu er i da vist ved at køre helt af sporet, trådstarter ønsker forslag til forstærker til hans udmærkede højttalere, så skal vi prøve, at komme tilbage til det, jeg vil anbefale et prøvelyt på en Primare I 31, da det er en model der udgår, er den endda til at købe til en fornuftig pris

__________________
Jan O. Pedersen
Til top Vis Janop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Janop
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 06 August 2011 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
JackD skrev:

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå ud og høre lidt forskelligt udstyr.

Lad os få tråden tilbage til det den handlede om

@JackD

 

Hvad ved du om hvad trådstarteren har høret og ikke hørt? Du skriver at essensen i dit indlæg er at trådstarten skal høre noget forskelligt, du kan måske lige frem redegøre for hvad han har hørt?

Hvis du læser indlæget står der heller ikke at trådsstarter ikke har hørt forskelligt udstyr. Jeg opfordrer ham til det. Han har jo ikke fundet hvad han søger endnu. Jeg gider ikke gå ind i en off topic diskussion, som det så ofte før har endt med her på siden med mudder kasteri til følge.

Hvis du læser den sidste linie, står der lad os få tråden tilbage til hvad den startede om!



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 06 August 2011 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
mr nash skrev:
JackD skrev:

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå ud og høre lidt forskelligt udstyr.

Lad os få tråden tilbage til det den handlede om

@JackD

 

Hvad ved du om hvad trådstarteren har høret og ikke hørt? Du skriver at essensen i dit indlæg er at trådstarten skal høre noget forskelligt, du kan måske lige frem redegøre for hvad han har hørt?

Hvis du læser indlæget står der heller ikke at trådsstarter ikke har hørt forskelligt udstyr. Jeg opfordrer ham til det. Han har jo ikke fundet hvad han søger endnu. Jeg gider ikke gå ind i en off topic diskussion, som det så ofte før har endt med her på siden med mudder kasteri til følge.

Hvis du læser den sidste linie, står der lad os få tråden tilbage til hvad den startede om!

Det var så dig der startet med at komme med en off topic bemærkning som har ført til at tråden er blevet afsporet.,

Man må gå ud fra at de bruger der er her på h4a er klar over at der findes andre produkter end det man finder i hifi klubben.  Så jeg finder din bemærkning i tråden upassende da trådstarterne har købt højttaler.

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 06 August 2011 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
JackD skrev:
mr nash skrev:
JackD skrev:

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå ud og høre lidt forskelligt udstyr.

Lad os få tråden tilbage til det den handlede om

@JackD

Hvad ved du om hvad trådstarteren har høret og ikke hørt? Du skriver at essensen i dit indlæg er at trådstarten skal høre noget forskelligt, du kan måske lige frem redegøre for hvad han har hørt?

Hvis du læser indlæget står der heller ikke at trådsstarter ikke har hørt forskelligt udstyr. Jeg opfordrer ham til det. Han har jo ikke fundet hvad han søger endnu. Jeg gider ikke gå ind i en off topic diskussion, som det så ofte før har endt med her på siden med mudder kasteri til følge.

Hvis du læser den sidste linie, står der lad os få tråden tilbage til hvad den startede om!

Det var så dig der startet med at komme med en off topic bemærkning som har ført til at tråden er blevet afsporet.,

Man må gå ud fra at de bruger der er her på h4a er klar over at der findes andre produkter end det man finder i hifi klubben.  Så jeg finder din bemærkning i tråden upassende da trådstarterne har købt højttaler.

 

Lad os lade den ligge her. Hvis folk føler sig forulempet, er der jo ikke noget at gøre ved det, han har købt højttalere i klubben og fred være med det. De højttalere er skam fine.

Jeg holder dog fast i det jeg har skrevet. Der findes andre produkter og længere er den ikke. Han har købt højttalere i klubben, derfor behøver resten af anlæget jo ikke at blive handlet der  nødvendigvis. Om han vælger et produkt derfra eller ikke, er sagen ligegyldig, hvis det spiller godt i hans ører.

 

 

 

 



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 06 August 2011 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
mr nash skrev:
JackD skrev:
mr nash skrev:
JackD skrev:

Det jeg hentyder til, er at jeg synes HIFI-klubben produkter ofte går igen i trådene. Der skal være plads til alle, jeg tænker ikke på high-end, jeg savner dog lidt brede det var det jeg hentyede til. Jeg prøver ikke på at hænge nogen ud og heller ikke at sige noget dårligt om HIFI klubben. Essensen i indlæget var egentlig bare, at jeg synes trådsstarter skulle gå ud og høre lidt forskelligt udstyr.

Lad os få tråden tilbage til det den handlede om

@JackD

Hvad ved du om hvad trådstarteren har høret og ikke hørt? Du skriver at essensen i dit indlæg er at trådstarten skal høre noget forskelligt, du kan måske lige frem redegøre for hvad han har hørt?

Hvis du læser indlæget står der heller ikke at trådsstarter ikke har hørt forskelligt udstyr. Jeg opfordrer ham til det. Han har jo ikke fundet hvad han søger endnu. Jeg gider ikke gå ind i en off topic diskussion, som det så ofte før har endt med her på siden med mudder kasteri til følge.

Hvis du læser den sidste linie, står der lad os få tråden tilbage til hvad den startede om!

Det var så dig der startet med at komme med en off topic bemærkning som har ført til at tråden er blevet afsporet.,

Man må gå ud fra at de bruger der er her på h4a er klar over at der findes andre produkter end det man finder i hifi klubben.  Så jeg finder din bemærkning i tråden upassende da trådstarterne har købt højttaler.

 

Lad os lade den ligge her. Hvis folk føler sig forulempet, er der jo ikke noget at gøre ved det, han har købt højttalere i klubben og fred være med det. De højttalere er skam fine.

Jeg holder dog fast i det jeg har skrevet. Der findes andre produkter og længere er den ikke. Han har købt højttalere i klubben, derfor behøver resten af anlæget jo ikke at blive handlet der  nødvendigvis. Om han vælger et produkt derfra eller ikke, er sagen ligegyldig, hvis det spiller godt i hans ører.

 

 

 

 

Hvad så med du bidraget konstruktivet til tråden, og kom med et par forslag til trådstarterne angående forstærker valg,  eller er dit bidrag bare at der findes andet, for så er niveauet lavt og bunden er nået. 

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 06 August 2011 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Der er en Meridian G51 reciever til salg. Meridian er dejlig behagelig at lytte til, det er en god bund og mellemtonen rigtig lækker at lytte til og diskanten er afrundet men jeg synes ikke man mister noget.

Hvis det ikke er krafter nok er effektrinet 557 fra Meridian ganske fortrinligt.

http://hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?iAd=1 5181

Ellers kan jeg anbefale Densen, mit valg landte på Densen, da det spiller med en god rytme. Det er det anlæg jeg har haft, der har fået folk til at vippe mest med foden. Det spiller ikke korrekt som Meridian, men det er sjovt at lytte til. Måske du kunne finde en Densen B-150 brugt.

 



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
aprox
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB

Bruger siden: 12 April 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 06 August 2011 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

der er bare nogen der mener at densen ik er så godt til helicon, kan dog ik huske hvem.der er bare nogen der mener at densen ik er så godt til helicon, kan dog ik huske hvem. og med hensyn til hifiklubben så har alle forhandler af hifi gode og dårlige produkter. jeg syntes bare ik man kan sige at alt hva de sælger er dårligt. med igen så er det forskelligt hva man kan lide den er ik møntet på nogle specielle herinde
Til top Vis aprox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aprox
 
Steppat
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 07 August 2011 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

Jeg må vist hellere komme på banen

Årsagen til at jeg valgte Hifiklubben hvad højtalerne angår, så har denne forretning altid givet mig god service, og det er vigtigt
for mig. Samtidig kan jeg lide de produkter de har

Er udemærket klar over at der findes et hav af alternativer og det er derfor jeg spørger jer kære brugere...

Mit krav til forstærkeren er at den skal kunne spille til alt slags musik dvs all-rounder... Nyder Live-optagelser, og akustiske
musikstykker... Men mit musikstil spænder vidt....

Jeg er til den varme lyd ift kombinationen af Helicon 400/Lyngdorf TDAI 2200
Til top Vis Steppat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steppat
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 07 August 2011 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Steppat

Jeg vil mene som andre at du får mest ud af din penge ved at kigge på brugt markedet. Mærker som passer godt til dali helicon, der vil jeg mene du skal kigge efter Audio Analogue, Mcintosh, Unison Research som alle spiller med en dejlig glød og passer perfekt samme med helicon.

For 15 kilo ville jeg hoppe på den her hvis det var mig, masser af power og musikalitet.

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=195173

Udfra det du skriver ville jeg nok ikke anbefalde Densen, det har det med at blive lidt for fremme i skoene og anmassende og passer bedstemt ikke til helicon

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 07 August 2011 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:

Steppat


Jeg vil mene som andre at du får mest ud af din penge ved at kigge på brugt markedet. Mærker som passer godt til dali
helicon, der vil jeg mene du skal kigge efter Audio Analogue, Mcintosh, Unison Research som alle spiller med en dejlig glød og
passer perfekt samme med helicon.


For 15 kilo ville jeg hoppe på den her hvis det var mig, masser af power og musikalitet.


http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=195173


Udfra det du skriver ville jeg nok ikke anbefalde Densen, det har det med at blive lidt for fremme i skoene og anmassende
og passer bedstemt ikke til helicon



Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes