Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 10:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: B&W 804 og McIntosh (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sborup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 August 2011 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Hej. 7000 er en transistor forstærker. Hvis du skal have int fra mc ville jeg gå efter den klassiske 6900. Spiller selv på mc275 og den er efter min
mening fremragende. Men det er jo ren rør og det kan jo bare noget andet end transistor. Mvh søren
Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 07 August 2011 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

chillipepper skrev:

hejsa igen

tak for alle svarne

jeg har saa endelig fundet en forhandler af McIntosh her i brisbane og for det ikke skal vaere logn er han ogsaa forhandler af B&W

Meeen han har ikke 6900 men 7000 modellen er det en hybrid eller ren transistor forstaerker jeg kan ikke rigtigt se det paa han's hjemmeside

den der Mc 275 er da godt nok ogsaa laekker men hvad er fordelen med for-effect vs Integrated lyd mesigt?

det er min hensigt at opdatere mine B&W 804 til 802D sener men de koster det samme son en ny vw golf  hernede 

mvh

Der behøver skam ikke at være synderlig forskel. Det kan ind i mellem blot være praktisk, at have det delt. Så kan man skifte en af dem ud til noget andet, uden at gå glip i de fine egenskaber, man har værdsat i den del man beholder. Det er blot dyrere med to kabinetter/strømforsyninger osv. Man kan sagten lave super kvalitet i en integreret forstærker. For år tilbage, var det en underforståethed blandt high end i USA, at man ikke lavede integrede forstærkere. Det var ikke fint nok. Så kom Acurus DIA 100 på banen......derfter Krell med sin KAV 300 og senere 300i. Så var USA med på den bølge også.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes